Автор Тема: Зимски гуми  (Прочитано 1486208 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1605 на: 07 Ноември 2012, 18:12:27 pm »
Точно така Фило.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1606 на: 07 Ноември 2012, 18:12:46 pm »
Точно за тоа возило.
Незнам дали истото важи и за другите....Би требало да е така, но зависи од производител до производител :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1607 на: 07 Ноември 2012, 18:15:41 pm »
Супер...Новите алхемичари на повидок...

Ете, дознавме дека требало зимски гуми позади да се стават за страв, да не се убиеме случајно...
Исто така дознавме дека треба позади секогаш и по секоја цена да имаме нови гуми, а напред стари, односно позади не излижани, а напред истрошени...
Је*оте :) Човек учи додека е жив...Можда до крајов на животов ке испадне дека E е различно од mc на квадрат.
Само да ја дознаам логиката на промена предни со задни гуми, и се ке ми биде јасно...

Зошто во тој случај предните гуми кои се трошат 50% па и повеќе од задните, треба да се ротираат напред назад?
За секогаш напред да имам нови гуми, што е сосема погрешно и се коси 100% во овие 105 страни кажани до сега, или пак зошто тоа некој глупаци го напишале и кажале. Изгледа нешто тука не штима...
Во тој случај погрешно е да се купуваат 4 нови гуми.
Зошто?
Затоа што после 10000 извозени километри, предните ке бидат 20% излижани повеќе од задните...
следствено на тоа, ротирање е глупост. И наместо да ротираш, ке си возиш 40 илјадарки, после задните ке ги ставиш напред, пошто стари, ке си купиш две нови и ке ги ставиш позади... :)
Тачно така :) РОТАЦИЈА Е ПОГРЕШНА!!!

И цело време ке си бидеш под стрес за да не ти претрча мачка, да не ти пукне гума на 60 на саат (5 годин стара излижана заради превенција) и така никад нема да се излизгаш, извртиш стално ке бидеш внимателен итн итн...
Ај пријатно :) момци македонци

Ja би вовел и задолжителен абс покрај зимските гуми, а тој што сака да вози без абс да мора да плаѓа охохо поскапо осигурање (да не му се исплати да ја регистрира)

Зошто ти е АБС кога тој не реагира на брзина помала од 40. Со твојата филозофија која ја пропагираш последниве 8 страници, ако во град е дозволено да возш 60 ти би возел 40. Тука абеес не ти треба...Со петица низ врата можеш да си кочиш...

Zakonot dozvoluva da si pomines so lanci vo gepek. Treba site da imaat zimski gumi, ili neka ne vozat po sneg.

Доколку на коловозот има снег, но во спротивно незнам колку дена во годината има снег во Скопје...А и 100 пути е кажано дека зимска гума нема везе со снег.

Баш ме интересира...
Сите прават споредби на зимски и летни гуми, овакви својства, онаков состав....итн итн...
Никој не направи еден тест за летни vs зимски на различни температури.
Пример, З/Л на 30 степени...З/Л на 10 степени, па еве нека биде З/Л на 0, па на -10....
Да видиме дали има некој бенефит...
Нека тестираат на суво и мокро...
Лед кај нас има во 5 дена од годината...Снег последниве 10 години, дури и да нема...
Сонце, да...
Ајде да видиме што е подобро...Да не испадне дека и во лето треба да возиме зимски...Ем побезбедни, ем поефтини ем поудобни а?

1. Никој не вика дека е подобро задните да ти бидат зимски, сите викаат дека треба 4 зимски. Неколку пати е цитиран и правилник за зимска опрема.
2. Никј не вика дека позади МОРА да ти бидат нови гумите, но кога имаш драстично различни гуми (не си ги ротирал), па менуваш еден пар со НОВИ, тогаш тие треба да одат позади ОД БЕЗБЕДНОСНИ ПРИЧИНИ  (сеуште чекам релевантен текст - извор, дека ова не е така)
3. Гумите се ротираат пред да бидат предните со 50% шара од оние позади. Многу пред. Правилото е на 7-10.000км да се ротираат. Ако колата за 10.000 км ти изеде 70% од шарата на предните, и 20% од шарата на задните - секоја чест.
4. Ако предните гуми после 10.000км ти се 20% повеќе излижани од задните - ротирај ги на 5.000км.
5. Истрошена гума нема ниту еден разлог повеќе да ПУКНЕ од нова гума (неколку пати го спомнуваш ова). Стара гума може да има структурни оштетувања, но тоа е друг муабет, нема врска со истрошеноста.


Еве како се понашаат на температури од 6-7 степени зимски вс летни на влажно.



Штоо се однесува до зимски гуми во лето - штетата е далеку поамла отколку летни во зима. За жал не можам сега да го најдам видеото, разликите се релативно мали во должините на кочење, да нормално дека многу ќе им се намали ефикасноста во зима после 1-2 летни сезони возење, но сепак, подбора варијанта е од летни во зима и на снег.

АБС е задолжителна опрема во секое новопродадено возило во европска унија, ми се чини уште од 2010.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1608 на: 07 Ноември 2012, 18:17:58 pm »
АБС е задолжителна опрема во секое новопродадено возило во европска унија, ми се чини уште од 2010.

за некоја година планираат и ESP задолжително.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1609 на: 07 Ноември 2012, 18:21:03 pm »
Мислам дека е од следната.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Dejan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 158
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1610 на: 07 Ноември 2012, 18:23:52 pm »
Ај ако може некој да каже некое искуство со Тигар Винтер1 195/65/15, ке одам овие денови да ги земам, секој совет е добредојден.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1611 на: 07 Ноември 2012, 18:25:07 pm »
Па реално ги кошта 10 евра АБС/ЕСП/ТЦС производителите, и добро е ако е задолжително! Нема да може ад наплаќаат по 500 евра за ефтини ствари. Треба и ксенон да е задолжително според мене, зашто сите знааат дека сумите од 1000-2000 евра се тешка пувална.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1612 на: 07 Ноември 2012, 18:34:04 pm »
1. Никој не вика дека е подобро задните да ти бидат зимски, сите викаат дека треба 4 зимски. Неколку пати е цитиран и правилник за зимска опрема.

Ме мрзи да барам цитати, а и нема врска.
Цитиран е правилник да, и фино си пишува и колкава да е длабочина на шара и то.

2. Никј не вика дека позади МОРА да ти бидат нови гумите, но кога имаш драстично различни гуми (не си ги ротирал), па менуваш еден пар со НОВИ, тогаш тие треба да одат позади ОД БЕЗБЕДНОСНИ ПРИЧИНИ  (сеуште чекам релевантен текст - извор, дека ова не е така)

Значи предните ке ти бидат дефакто стари кои ке бидат подложни на 80% поголемо оптоварување, 80% поголема тежина, а згора на тоа и со 80% намалени перформанси заради стареење на материјалот. Кој само релевантен текс го очекуваш да го прочиташ, не си ми јасен?

3. Гумите се ротираат пред да бидат предните со 50% шара од оние позади. Многу пред. Правилото е на 7-10.000км да се ротираат. Ако колата за 10.000 км ти изеде 70% од шарата на предните, и 20% од шарата на задните - секоја чест.

Не реков да ти се излижат за 10к км 70% него за вкупен век на користење од на пример 5 години тие ке бидат излижани 70% повеќе од задните.

4. Ако предните гуми после 10.000км ти се 20% повеќе излижани од задните - ротирај ги на 5.000км.

Зошто да ги ротирам ако позади треба да возам посигурни и постабилни гуми со поголема шара??? Која логика за ротирање...Па 10 страни наназад го тврдите спротивното. Дека гумата со подобра шара оди позади, а сега да ги ротирам за да ја ставам подобрата шара напред ??? ??? ???

5. Истрошена гума нема ниту еден разлог повеќе да ПУКНЕ од нова гума (неколку пати го спомнуваш ова). Стара гума може да има структурни оштетувања, но тоа е друг муабет, нема врска со истрошеноста.

Под истрошена гума подразбирам стара гума користена во нормални услови, значи 6 години.
Не екстремни...Бидејќи на службено возило годишно се поминуваат и по 80к километри, а таа е истрошена. За тие 80к км е 8 пати повеќе оптеретувана, и изложена на секакви деформации, па така да може слободно да се каже дека е и оштетена. А дека постои и стара гума која не е истрошена, постои...
Незнам зошто пак ги врзувате погрешно работите.
Едноставно или е гумата извозена-истрошена или е стара. Двете се потенцијално неупотребливи, муабетот се сведува на исто...

Еве како се понашаат на температури од 6-7 степени зимски вс летни на влажно.


Сакав да видам на суво....Мокро е друга приказна...Ова видео у скандинавија нека го гледаат...Ние тука за наши услови сакаме да видиме на суво и на температура од 6 - 7 степени...
Тоа сакав да го видам...Мокро, снег итн не ме занима...

АБС е задолжителна опрема во секое новопродадено возило во европска унија, ми се чини уште од 2010.

Добро е да е така. Какви шофери има, ја би направил наместо воздушни завеси и јастуци да се обмотува колата у пур пена за да не се случуваат несакани последици...
И тоа аутомацки...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1613 на: 07 Ноември 2012, 18:37:40 pm »
Ај ако може некој да каже некое искуство со Тигар Винтер1 195/65/15, ке одам овие денови да ги земам, секој совет е добредојден.

Не чинат за поголемиот аудиториум. Јас ги возам трета година и сум презадоволен....Купи си  Континентал...Continental - ContiWinterContact TS 830, и ке бидеш највеча фаца у маало и сите ке ти викаат дека имаш најбоља зимска гума и дека ке газиш снег како ратрак на маврово...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Dejan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 158
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1614 на: 07 Ноември 2012, 18:45:48 pm »
Ај ако може некој да каже некое искуство со Тигар Винтер1 195/65/15, ке одам овие денови да ги земам, секој совет е добредојден.

Не чинат за поголемиот аудиториум. Јас ги возам трета година и сум презадоволен....Купи си  Континентал...Continental - ContiWinterContact TS 830, и ке бидеш највеча фаца у маало и сите ке ти викаат дека имаш најбоља зимска гума и дека ке газиш снег како ратрак на маврово...
Изгледа те изнервирал некој ......

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1615 на: 07 Ноември 2012, 18:51:04 pm »
Вака, уште еднаш да повториме, пошто очигледно од инает не се разбираме.  Не е најдобро да ти бидат ЗАДНИТЕ нови. Најдобро е СИТЕ гуми да ти бидат НОВИ. Ако ова не може да се постигне (а не може пошто не е рационално) втората добра варијанта е СИТЕ да ти бидат рамномерно истрошени - Затоа и се ротираат. Ако веќе си пропуштил да ги ротираш и имаш пар гуми кои се истрошени доволно за да бидат сменети, тогаш новите стави ги позди. И повторно, за многу кратко возење ќе бидат сменети предните, зошто сигурно немаат уште многу живот (шара) во нив. Бидејќи тие претходно што сме ги купиле се возени назад - не се истрошиле доволно за да биде тоа битна разлика - нели задните гуми помалку се трошат. И веќе може да се вратиш во нормалниот ритам за ротирање.

Кога сме кај ротирањето, и таму е правилото ако не си ги изротирал во предвидениот интервал - НЕМОЈ да ги ротираш.

А сега ти продолжи да се инаетиш БЕЗ НИТУ ЕДЕН РЕЛЕВАНТЕН ИЗВОР И ДОКАЗ.
Што се однесува до тежините, и оптеретувањата, и кај што Филип изгуби муниција од сабајле, да те прашам:ајде нека е и 90% тежината напред, што станува со тракцијата на задниот дел кој има тенденција да се подигне и да се НАМАЛИ контактната површина со подлогата при кочење? Дали тука од помош ќе дојдат излижаните гуми ставени позади?!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1616 на: 07 Ноември 2012, 18:51:34 pm »
Пак истиве муабети се вртат 20 страни, целава дискусија ми има ефект на мешалка за малтер.



Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1617 на: 07 Ноември 2012, 18:52:20 pm »
Не бе брат...Нема врска...

Еве едно видео од Мишелин кој има снимка во живо од тоа како се понаша возило со зимски гуми позади, а летни напред...Предницата кај ке замине...Штета и за двата случаи што не направиле тест. Зимски напред, нормално влегување во кривина, па дали чуњевите ке беа оборени...
На крај е тест со сецкање на волан, екстремен случај, каде предни се зимски а задни се летни...Нормално задница бега...А требало и летни напред, зимски позади, па да видиме дали право ке заминеше колата или ке вртеше и немаше да го фрла газот  ;D


И препораката која сите ја знаеме, 4 се најдобро да ги имаш.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1618 на: 07 Ноември 2012, 19:02:54 pm »
Вака, уште еднаш да повториме, пошто очигледно од инает не се разбираме.  Не е најдобро да ти бидат ЗАДНИТЕ нови. Најдобро е СИТЕ гуми да ти бидат НОВИ. Ако ова не може да се постигне (а не може пошто не е рационално) втората добра варијанта е СИТЕ да ти бидат рамномерно истрошени - Затоа и се ротираат.

Нема инает..
Никој не вика нови или стари гуми...4 нови за 6 месеци се веќе со 10% истрошеност, мака ми е да повторувам.
Што да ротирам???
Зошто сте контрадикторни??? Ете ги ротираш, ставаш поистрошени позади!!! А тврдите цело време дека понеистрошени се ставаат позади...
Кој води инает? :))

А сега ти продолжи да се инаетиш БЕЗ НИТУ ЕДЕН РЕЛЕВАНТЕН ИЗВОР И ДОКАЗ.

Не се инаетам пак ке кажам. Вие се инаетите со нешто кое незнаете да го докажете...Кој релевантен извор ти е јутуб?
Ке земам камера и  микрофон, ке се паркирам и ке објавам три видеа и ке бидам релевантен извор?
пфффффффффф

Што се однесува до тежините, и оптеретувањата, и кај што Филип изгуби муниција од сабајле, да те прашам:ајде нека е и 90% тежината напред, што станува со тракцијата на задниот дел кој има тенденција да се подигне и да се НАМАЛИ контактната површина со подлогата при кочење? Дали тука од помош ќе дојдат излижаните гуми ставени позади?!


Ви предложив да решите задача...Комплексна е, верувам ке ви треба помош од професор по физика, и тоа не од средно туку од сообраќаен факултет. Таму се решаваат вакви случаеви.

Едноставно кажано...Колкава распределба на кочење имаме на задниот дел?
Колку излижани гуми?
Под праволиниска или криволиниска тракција? Колкаво триење? Колкава допирна површина? Каква подлога?

И да не се разбереме погрешно...Јас зборувам за нормална истрошеност на гума, значи за длабочина на шара не помала од 4 милиметри...Секаде и во секој услови...

едит:
Тело со поголема тежина е поинертно од тело со помала тежина...Тежината напред и тежината позади на возилото не е иста...Овие проблеми се решаваат со интеграли и диференцијали...Колку да биде поедноставно, ви ја делам колата на два дела, па размислете...

Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Зимски гуми?
« Одговори #1619 на: 07 Ноември 2012, 19:08:38 pm »
Не се инаетам пак ке кажам. Вие се инаетите со нешто кое незнаете да го докажете...Кој релевантен извор ти е јутуб?

јутјуб не е извор туку медиум.

нејсе, кажи кој е според тебе референтен извор, па да видиме тој што вели.

Чив авторитет го признаваш, кога веќе авторитетот на јутјуб (sic!) не го признаваш?

fifth gear ги признаваш? car buyer? ADAC? Или сите тие врска немаат и не се разбираат у физика?

кажи кој извор го признаваш