јас можам да дадам лично искуство со гуми
Данлоп:
СП Спорт 01:солидни поспортски гуми малку потврди али доста добри, не можам нишо да кажам дека биле у нешто најдобри али пак нигде не биле ни најлоши за разлика од другиве сите имаат некоја мала мана.
Винтерспорт: солидни зимски гуми
фајрстон: летни стандардна гума доста издржливи многу долго траеја
вредештајн олсизон: срање
гудрич: зимски ок беа многу комфорни вршат работа, иам чуство дека америви доста им е ваќно гумите да се меки комфорни ваљда патиштата таму се крш...
Мишелин:
сејвер: срање
прајмаси4: ок се за комфор, али слаби се у кривини и на дожд, доста издржливи, подобри од сејверот.
континентал:
Ултраконтакт: добри за потрошња и издржливи али потврди
Премиумконтакт: тивки комфорни добри за дожд, на суво лажат не ти го покажуваат правиот лимит ако ги стисниш грешките ти ги пеглаат.
бриџстон:
туранца
мека комфорна вожња и толку брзо се абат
пирели:
скорпион верде: најдобри за дожд, супер тивки на суво, тврди
гледај ако можеш да видиш со кои гуми била произведена колата, обично они тестираат која мешавина на гума одговара за која клима.
за зимски ја би земал било која средна класа.
летни премиум класа.
за македонија пирели, данлоп и конти.
најнеутрлани се данлоп
најспортски пирели
конти ти даваат чувство дека си сигурен али не смееш да ги носиш до лимит, за стандардна вожња и постари луѓе мислам дека се конти најдобри ко со аутопилот да се.
пошо праша за петлас, тоа се турски и ги има исто низ еу и се возат.
ако ти е стриктно за снег, сите зимски се за снег добри, зимските најголемите разлики имаат на суво и дожд.
зависи што ти е битно ако зима возиш секој ден на автопат тогаш е битно и на суви и на дожд да се добри.
ако си претежно само во град тогаш не е битно тоа.