Автор Тема: Alfa 147 JTDm  (Прочитано 93247 пати)

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #270 на: 30 Јануари 2021, 23:05:57 pm »
Честито сервис, одлична работа, чисти главини (или главчини ако уживате да ги викате) и соодветни масти.

Обрни внимание на горната помпа за куплунг, таа се наоѓа под акумулаторот, а другата е кај педалата за куплунг ако не се лажам. И како друг клабер што помогнаа да не менува варијабилен, така почни од најевтиното :)

Се чекаат слики од мал сервис сега :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #271 на: 30 Јануари 2021, 23:27:11 pm »
Ламелата беше во ред куплугот фаќаше на средина не ми се верва од стоење да одкажи , пумпата барем таја кај педалите нема истечено глицерин, во казанчето исто така не фали. Е сега која е од двете не знам ама како шо читав 2те ги менват заедно  :-\

Саглам мајстор ќе види која е. Јас типувам на горната, онаа на педаљата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3226
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #272 на: 30 Јануари 2021, 23:32:49 pm »
Gornata pumpa e 😉

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1140
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #273 на: 30 Јануари 2021, 23:41:54 pm »
Која е горна а која долна? Која Кај се наоѓа?

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #274 на: 30 Јануари 2021, 23:43:16 pm »
Која е горна а која долна? Која Кај се наоѓа?

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Горната е погонувана од педаљата за куплунг и се наоѓа под садот со глицерин. Долната се наоѓа на самиот мењач, ја мрда вилушката што го движи друклагерот. Онаа горе е Мастер, оваа долу е Слејв.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1140
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #275 на: 30 Јануари 2021, 23:45:45 pm »
Eee така сега е појасно :) А дали после промена задолжително треба да се се пушта воздух?

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #276 на: 30 Јануари 2021, 23:52:10 pm »
Eee така сега е појасно :) А дали после промена задолжително треба да се се пушта воздух?

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Задолжително.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1140
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #277 на: 31 Јануари 2021, 10:41:16 am »
Kратко видео како се понаша педелата од куплугот


Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1140
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #278 на: 01 Февруари 2021, 11:34:19 am »
Eee така сега е појасно :) А дали после промена задолжително треба да се се пушта воздух?

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Задолжително.
А дали на двете пумпи се испушта воздух или само на таа на менувачот што стои?

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #279 на: 01 Февруари 2021, 11:42:28 am »
Јас само на таа на мењачот (слејв цилиндарот) имам испуштано воздух, само малку е церемонија додека да стигнеш до неа. Усисно црево до блок, па акумулатор, па лежиште од акумулатор. Иако се гледа со голо око виљушката на мењачот, не е воопшто пристапна помпата.

Нека ме надополни @Simo - Carrier159 за мастерот дали треба да се испушта.

- За 156ка е, ама скоро исто е горе долу.

- За GTA e, ама пак скоро исто

Отсутен tomm1060

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 219
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #280 на: 01 Февруари 2021, 12:38:05 pm »
Каде ги купи силиконската маст и бакарната? Цело Скопје го превртев кога ми требаше не најдов силиконска..
What is Alfa Romeo known for?
It was founded on 24 June 1910 in Milan, Italy, as A.L.F.A., an acronym for Anonima Lombarda Fabbrica Automobili. The brand is known for sport-oriented vehicles and has been involved in car racing since 1911.🍀

Возила на членови: https://forum.carclub.mk/index.php/topic,26160.0.html

Follow me on IG: https://www.instagram.com/d_volante159?igsh=MWlkM29rbHN1Y3d1cg==

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #281 на: 01 Февруари 2021, 12:46:54 pm »
Каде ги купи силиконската маст и бакарната? Цело Скопје го превртев кога ми требаше не најдов силиконска..

Има во бриколаж силиконска маст.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1140
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #282 на: 01 Февруари 2021, 14:57:36 pm »
Силиконската од ebay.de

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #283 на: 01 Февруари 2021, 21:12:16 pm »
Мора да се испушти воздух, без разлика која пумпа ја менуваш. И од едната и од другата, се испушта возудух преку пупката на долната пумпа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1140
Одг: Alfa 147 JTDm
« Одговори #284 на: 06 Февруари 2021, 18:51:26 pm »
06.02.2021 (253 297 km) Сменето масло Selenia 5w40, нафтен, маслен и филтер за водзух. Работна рака = 0 денари.
 Филтерот за воздух најтерсене за менвање, треба нерви за да се смени или има некоја финта шо не ја знам пошто прв пат го сменвав. Испуштен воздух од пумпата со црево и шише полно со глицерин (едниот крај на цревото на пумпата а другиот крај во шишето) и со пумпање на педалата. Куплугот е сега Ок нешто е помек од претходно се повози колата и влегва во сите брзини ако остана вака супер ако пропадни пак ваљда ќе треба да се сменат пумпите. Визуелно гледано немаше течено глицерин од нив освем шо има некоја спојка рѓосана. На крајот исчистено со brake cleaner за колку толку да се спречи нагризвање од глицеринот.