Автор Тема: Сервис - замена на семеринзи на вентили  (Прочитано 12121 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #15 на: 29 Јуни 2019, 15:34:40 pm »
Муабетов е стар 16 години, мајстор Перо (немам тел.) гаражата му гледа кон Веро Џамбо, ул Шина Стојанова.
Не знам дали сеуште работи мајсторот, работеше само поручек, не се брзаше, работеше методично и педантно, алатот не му беше расфрлан односно по употреба и ако веќе не му беше потребен го враќаше на свое место. Југото го одржував кај него и нормално потоа и Типото.
Тој ми посочи дека дихтунгот за поклопец на глава за Типото што му го однесов не ми е најквалитетен и дека ќе држи кратко време, сепак му реков да го монтира.
Се покажа дека е во право.
Се вратив кај Илија да си го одржувам Типото, (еден период југото го одржував кај него пред да стане овластен за фиат).
Таму го сменив дихтунгот (дупло поскап) и си издржа наредни 5-6 години додека не ја продадов колата :)

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #16 на: 29 Јуни 2019, 16:08:56 pm »
Муабетов е стар 16 години, мајстор Перо (немам тел.) гаражата му гледа кон Веро Џамбо, ул Шина Стојанова.
Не знам дали сеуште работи мајсторот, работеше само поручек, не се брзаше, работеше методично и педантно, алатот не му беше расфрлан односно по употреба и ако веќе не му беше потребен го враќаше на свое место. Југото го одржував кај него и нормално потоа и Типото.
Тој ми посочи дека дихтунгот за поклопец на глава за Типото што му го однесов не ми е најквалитетен и дека ќе држи кратко време, сепак му реков да го монтира.
Се покажа дека е во право.
Се вратив кај Илија да си го одржувам Типото, (еден период југото го одржував кај него пред да стане овластен за фиат).
Таму го сменив дихтунгот (дупло поскап) и си издржа наредни 5-6 години додека не ја продадов колата :)
Мислам дека муабетов не ти е за тука. Али ако, си кажа, ти олесна на душата. Се надевам си го разубави денот :)
Made in Japan ☮

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #17 на: 29 Јуни 2019, 16:10:33 pm »
@is200

Муабет и желбите ти се на место. Реалноста, малку поинаква.
Тоа што ти го бараш е карактер со вештини за механика. Нит овластените сервиси немаат некои алати за кои ти зборуваш. Дополнително што таков специфичен мотор како што имаш ти, колку да се во државава за да некој мајстор се нафати да дел од неговото време го помине на доедукација.
Дури и да има некој таков јунак, брзо му проаѓа вољата кога ќе почнат да му доаѓаат сите до 6 колено за гага сервис, мушгериите да зборат дека нивната кола што баба ја возела откако бил извршен сервисот не го добиле тоа што го очекувале итн.

За голготата да ти биде можеби олеснета, јас би барал инженер механичар. Мајстори има колку сакаш.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #18 на: 29 Јуни 2019, 16:24:43 pm »
Неколку работи:

- ваков сервисер (кој редовно се надоградува, чита литература, да е педантен, да си ја сака работата, чита прирачници, не бил калфа кај средно-техничар, не е сезнајко и не е арогантен, не лаже, ќе ти дозволи да му стош над глава дур работи, ќе ти даде гаранција за тоа што го сработил, дека нема да направи штета и е доволно маж) НЕ НАОЃАШ ВО РАДИУС ОД 2000 КИЛОМЕТРИ.

- каква гаранција очекуваш? Писмена? Тапшање по рамо и "не бери гајле, што треба тука сме"? Кур ќе го најдеш, не дај Боже да затреба после, а писмено може правел нешто, по математика, во трето одделение.

- и јас размислував едно време како тебе. Се да видам, се да исконтролирам, само квалитетно да се стави и сл. Кога увидов дека сервисите наши се скроени да работат на друг начин и дека се потешко ми е да најдам човек кој ќе ми замени уље еднаш годишно, од што ме научија каков сум (влакното на две го цепам), почнаа да лажат и да не креваат ниту на телефон.

- ајде, кај локален сервисер, можно е да си му висел над глава. Како те пуштија да им висиш во овластен сервис?

- постапката, согласно максимум 30% од твоите побарувања, во РСМ, можеш да размислуваш да ја прогураш кај некое Југо, Голф или Астра. Нешто така комплексно како Лексус, сервисерот или ќе те попрска со света вода и ќе ти каже дека нема време сега, или ќе ти каже дека ќе ти се јави (читај: никогаш нема да ти се јави).

- не е лошо малку да ги спуштиш како очекувањата, така и побарувањата. Верувај, поубав е животот така. На крајот од краиштата, колата ти е ексклузивна, радо би ја имал, ама не е Lamborghini Veneno, што е произведен во примероци шти се бројат на прстите на едната рака, па да нема друго чаре.

- зошто ти е толку важно да се сработи работата по постапката што ја бараш ти? Зошто не се заврши работата малку поконвенционално?

- "мајсториве" кај нас имаат работа преку глава. Што од коли кои се постари, што од преголемиот увоз, што од луѓе што ги избегнуваат овластените сервиси, што од работи што сами си ги отвараат (заради грешки, заради поголема заработка и сл.). Ти, да очекуваш дека некој ќе се зачита пред да сработи нешто, е нон-сенс. Македонецот знае како треба да се сработи. Напатствија чита откако ќе ја заебе работата.

Така, батка. И мене ме боли глава, ама кренав раце. Има побитни работи во животот.

Барањата не ти се шашави. Местото и народот од кој што очекуваш да ти ги исполнат се шашави.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6791
  • French diamond
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #19 на: 29 Јуни 2019, 16:45:25 pm »
- Македонецот знае како треба да се сработи. Напатствија чита откако ќе ја заебе работата.
;D ;D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #20 на: 29 Јуни 2019, 17:27:43 pm »
Муабетов е стар 16 години, мајстор Перо (немам тел.) гаражата му гледа кон Веро Џамбо, ул Шина Стојанова.
Не знам дали сеуште работи мајсторот, работеше само поручек, не се брзаше, работеше методично и педантно, алатот не му беше расфрлан односно по употреба и ако веќе не му беше потребен го враќаше на свое место. Југото го одржував кај него и нормално потоа и Типото.
Тој ми посочи дека дихтунгот за поклопец на глава за Типото што му го однесов не ми е најквалитетен и дека ќе држи кратко време, сепак му реков да го монтира.
Се покажа дека е во право.
Се вратив кај Илија да си го одржувам Типото, (еден период југото го одржував кај него пред да стане овластен за фиат).
Таму го сменив дихтунгот (дупло поскап) и си издржа наредни 5-6 години додека не ја продадов колата :)
Мислам дека муабетов не ти е за тука. Али ако, си кажа, ти олесна на душата. Се надевам си го разубави денот :)
Муабетов е 100% за тука.
Треба да извадиш поука дека тоа што го бараш тешко ќе го најдеш денес, тоа е што се однесува до мајстори.

Другиот дел од мојот коментар е дека е дискутабилен резултатот за набавени делови во сопствена режија.

ПС не знам зошто речиси секогаш има доза на ароганција во твоите постови
Сметам дека најдругарски се обидуваме да ти помогнеме.
Што те кошта да си провериш дали сеуште работи човекот?
Или се плашиш дека ќе ти ги процени деловите за неквалитетни како што беше случај со мене за дихтунгот?


Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #21 на: 29 Јуни 2019, 18:27:40 pm »
Проценката на деловите е при крајот на неговата листа на грижи во моментов.

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #22 на: 29 Јуни 2019, 19:14:52 pm »
Неколку работи:

- ваков сервисер (кој редовно се надоградува, чита литература, да е педантен, да си ја сака работата, чита прирачници, не бил калфа кај средно-техничар, не е сезнајко и не е арогантен, не лаже, ќе ти дозволи да му стош над глава дур работи, ќе ти даде гаранција за тоа што го сработил, дека нема да направи штета и е доволно маж) НЕ НАОЃАШ ВО РАДИУС ОД 2000 КИЛОМЕТРИ.

- каква гаранција очекуваш? Писмена? Тапшање по рамо и "не бери гајле, што треба тука сме"? Кур ќе го најдеш, не дај Боже да затреба после, а писмено може правел нешто, по математика, во трето одделение.

- и јас размислував едно време како тебе. Се да видам, се да исконтролирам, само квалитетно да се стави и сл. Кога увидов дека сервисите наши се скроени да работат на друг начин и дека се потешко ми е да најдам човек кој ќе ми замени уље еднаш годишно, од што ме научија каков сум (влакното на две го цепам), почнаа да лажат и да не креваат ниту на телефон.

- ајде, кај локален сервисер, можно е да си му висел над глава. Како те пуштија да им висиш во овластен сервис?

- постапката, согласно максимум 30% од твоите побарувања, во РСМ, можеш да размислуваш да ја прогураш кај некое Југо, Голф или Астра. Нешто така комплексно како Лексус, сервисерот или ќе те попрска со света вода и ќе ти каже дека нема време сега, или ќе ти каже дека ќе ти се јави (читај: никогаш нема да ти се јави).

- не е лошо малку да ги спуштиш како очекувањата, така и побарувањата. Верувај, поубав е животот така. На крајот од краиштата, колата ти е ексклузивна, радо би ја имал, ама не е Lamborghini Veneno, што е произведен во примероци шти се бројат на прстите на едната рака, па да нема друго чаре.

- зошто ти е толку важно да се сработи работата по постапката што ја бараш ти? Зошто не се заврши работата малку поконвенционално?

- "мајсториве" кај нас имаат работа преку глава. Што од коли кои се постари, што од преголемиот увоз, што од луѓе што ги избегнуваат овластените сервиси, што од работи што сами си ги отвараат (заради грешки, заради поголема заработка и сл.). Ти, да очекуваш дека некој ќе се зачита пред да сработи нешто, е нон-сенс. Македонецот знае како треба да се сработи. Напатствија чита откако ќе ја заебе работата.

Така, батка. И мене ме боли глава, ама кренав раце. Има побитни работи во животот.

Барањата не ти се шашави. Местото и народот од кој што очекуваш да ти ги исполнат се шашави.
Се согласувам со суштината на се што кажа. Со некои моменти не се согласувам, конкретно дека нема  во радиус од 2000км, јас најдов во радиус од 400км хехе Ама си заминал човекот на печалба.
Ми се допадна ова што кажа се! :) Фала што одвои време да изразиш и ти согласност со тоа дека очекувањата ми се шашави. И јас до тој заклучок сум дојден, ама пустиот јас не губам надеж :)
Made in Japan ☮

Присутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1662
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #23 на: 29 Јуни 2019, 19:16:22 pm »
Муабетов е стар 16 години, мајстор Перо (немам тел.) гаражата му гледа кон Веро Џамбо, ул Шина Стојанова.
Не знам дали сеуште работи мајсторот, работеше само поручек, не се брзаше, работеше методично и педантно, алатот не му беше расфрлан односно по употреба и ако веќе не му беше потребен го враќаше на свое место. Југото го одржував кај него и нормално потоа и Типото.
Тој ми посочи дека дихтунгот за поклопец на глава за Типото што му го однесов не ми е најквалитетен и дека ќе држи кратко време, сепак му реков да го монтира.
Се покажа дека е во право.
Се вратив кај Илија да си го одржувам Типото, (еден период југото го одржував кај него пред да стане овластен за фиат).
Таму го сменив дихтунгот (дупло поскап) и си издржа наредни 5-6 години додека не ја продадов колата :)
Мислам дека муабетов не ти е за тука. Али ако, си кажа, ти олесна на душата. Се надевам си го разубави денот :)
Муабетов е 100% за тука.
Треба да извадиш поука дека тоа што го бараш тешко ќе го најдеш денес, тоа е што се однесува до мајстори.

Другиот дел од мојот коментар е дека е дискутабилен резултатот за набавени делови во сопствена режија.

ПС не знам зошто речиси секогаш има доза на ароганција во твоите постови
Сметам дека најдругарски се обидуваме да ти помогнеме.
Што те кошта да си провериш дали сеуште работи човекот?
Или се плашиш дека ќе ти ги процени деловите за неквалитетни како што беше случај со мене за дихтунгот?
Како зашто има ароганција?
Па човекот вози Лексус и бара автомеханичар кој денски чита стручна литература, а навечер покрај каминот чита француска литература од доцен 16ти век.

Малце да се нашалиме. :)

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #24 на: 29 Јуни 2019, 19:23:33 pm »
@is200

Муабет и желбите ти се на место. Реалноста, малку поинаква.
Тоа што ти го бараш е карактер со вештини за механика. Нит овластените сервиси немаат некои алати за кои ти зборуваш. Дополнително што таков специфичен мотор како што имаш ти, колку да се во државава за да некој мајстор се нафати да дел од неговото време го помине на доедукација.
Дури и да има некој таков јунак, брзо му проаѓа вољата кога ќе почнат да му доаѓаат сите до 6 колено за гага сервис, мушгериите да зборат дека нивната кола што баба ја возела откако бил извршен сервисот не го добиле тоа што го очекувале итн.

За голготата да ти биде можеби олеснета, јас би барал инженер механичар. Мајстори има колку сакаш.
Во суштина, моторот 1G-FE е да речам прекрасен мотор за работа. Се е достапно, како на тацна. Значи доволно е следново:
-Да има успешно направено барем еден ваков зафат и да поминал без проблеми. Да оди по стандардна процедура што е за овој вид на постапка.
-Да прочита со колкав момент треба да се затегаат завртките
-Да работи бавно, без брзање и темелно - да не импровизира. Со други зборови - да оди на 100% сигурност, а не чек ова вака па ако не вака.

Моторот не е некоја нова технологија, иако е доста софистициран дополнително. Линиски 6 цилиндри, како на BMW конфигурација има мислам. Значи единствена доедукција би била да прочита карактеристични вредности како момент на затегнување. Мене ме плашат механичари кои затегаат завртки од рака, "со осет". То е во ред, ако затегаш завртка на држач за акомулатор или некој небитен дел. Ама во внатрешноста на моторот се е предвидено да се затегни со конкретно преднапрегање за да функционира без проблем. Има механичари кои немаа моментен клуч...
Made in Japan ☮

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #25 на: 29 Јуни 2019, 19:35:36 pm »
Муабетов е стар 16 години, мајстор Перо (немам тел.) гаражата му гледа кон Веро Џамбо, ул Шина Стојанова.
Не знам дали сеуште работи мајсторот, работеше само поручек, не се брзаше, работеше методично и педантно, алатот не му беше расфрлан односно по употреба и ако веќе не му беше потребен го враќаше на свое место. Југото го одржував кај него и нормално потоа и Типото.
Тој ми посочи дека дихтунгот за поклопец на глава за Типото што му го однесов не ми е најквалитетен и дека ќе држи кратко време, сепак му реков да го монтира.
Се покажа дека е во право.
Се вратив кај Илија да си го одржувам Типото, (еден период југото го одржував кај него пред да стане овластен за фиат).
Таму го сменив дихтунгот (дупло поскап) и си издржа наредни 5-6 години додека не ја продадов колата :)
Мислам дека муабетов не ти е за тука. Али ако, си кажа, ти олесна на душата. Се надевам си го разубави денот :)
Муабетов е 100% за тука.
Треба да извадиш поука дека тоа што го бараш тешко ќе го најдеш денес, тоа е што се однесува до мајстори.

Другиот дел од мојот коментар е дека е дискутабилен резултатот за набавени делови во сопствена режија.

ПС не знам зошто речиси секогаш има доза на ароганција во твоите постови
Сметам дека најдругарски се обидуваме да ти помогнеме.
Што те кошта да си провериш дали сеуште работи човекот?
Или се плашиш дека ќе ти ги процени деловите за неквалитетни како што беше случај со мене за дихтунгот?
Пријател, не гледам ароганција во мојот одговор. Да ме отепаш ако сериозно те сфатив за Перо со гаражата кон Веро Џамбо ул.Шина Стојанова :) Мислев се зезаш нешто, во фазон - таков не постои затвори заради менталитетот на народов. (во кој јас не се пронаѓам воопшто).

Инаку деловите што ги набавив се оригинални Тојота делови, не се заменски од други брендови. Не планирам да го продавам автомобилот, го средувам за себе и никогаш нема да купам друг се додека не станат достапни електричните и се постават станици за полнење низ државава.

И извини ако те навредив, стварно мислев дека ми кажуваш некоја анегдота. :) Ако стварно постои таков човек, СЕПАК ќе ми треба телефон за да разговарам пред да дојдам во Скопје.

Инаку пак се надевам дека имаш убав ден и покрај мојата ненамерна по грешка - возвратена , арогантност(навидум). Моја грешка..  :-[
« Последно менување: 29 Јуни 2019, 19:41:20 pm is200 »
Made in Japan ☮

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #26 на: 29 Јуни 2019, 19:40:39 pm »
Муабетов е стар 16 години, мајстор Перо (немам тел.) гаражата му гледа кон Веро Џамбо, ул Шина Стојанова.
Не знам дали сеуште работи мајсторот, работеше само поручек, не се брзаше, работеше методично и педантно, алатот не му беше расфрлан односно по употреба и ако веќе не му беше потребен го враќаше на свое место. Југото го одржував кај него и нормално потоа и Типото.
Тој ми посочи дека дихтунгот за поклопец на глава за Типото што му го однесов не ми е најквалитетен и дека ќе држи кратко време, сепак му реков да го монтира.
Се покажа дека е во право.
Се вратив кај Илија да си го одржувам Типото, (еден период југото го одржував кај него пред да стане овластен за фиат).
Таму го сменив дихтунгот (дупло поскап) и си издржа наредни 5-6 години додека не ја продадов колата :)
Мислам дека муабетов не ти е за тука. Али ако, си кажа, ти олесна на душата. Се надевам си го разубави денот :)
Муабетов е 100% за тука.
Треба да извадиш поука дека тоа што го бараш тешко ќе го најдеш денес, тоа е што се однесува до мајстори.

Другиот дел од мојот коментар е дека е дискутабилен резултатот за набавени делови во сопствена режија.

ПС не знам зошто речиси секогаш има доза на ароганција во твоите постови
Сметам дека најдругарски се обидуваме да ти помогнеме.
Што те кошта да си провериш дали сеуште работи човекот?
Или се плашиш дека ќе ти ги процени деловите за неквалитетни како што беше случај со мене за дихтунгот?
Како зашто има ароганција?
Па човекот вози Лексус и бара автомеханичар кој денски чита стручна литература, а навечер покрај каминот чита француска литература од доцен 16ти век.

Малце да се нашалиме. :)

Се исправи грешката, мислев дека се подбива членот и дека ми кажува анегдота некоја, пошто и имињата ми се така избрани. А може да било и совет и анегдота во едно...кога ќе прочитам пак и на тоа ми влечи :)

Инаку овој Лексус им е најниска класа. Не го ни гледам како нешто со коешто би можело да се прави некој арогантен. Таквите обично возат А5, А6, А7, А8, Бенве некое, Трокрака ѕвезда ....Лексус возат домаќини луѓе. А јас од таков ја купив бидејќи барав јапонец, бензинец, автоматик, по можност да не биде ПРЕГРД ( ко што се повеќето тојоти од таа генерација). И ова испадна сосема случајно. До пред тоа мислев дека Лексус е амерички бренд(најсериозно!). Пред да одам да го гледам дознав дека е тојота и тоа ме поттикна да размислам за него.
Made in Japan ☮

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #27 на: 29 Јуни 2019, 20:58:37 pm »
Ете, и јас попрецизно, Перо работеше само поручек бидејки тоа му беше повеќе како хоби и нормално дополнителен извор на приходи. Работеше полека, темелно итн

И Илија беше од таков ков на мајстори пред да му "порасне" сервисот и се плашам дека денес е реткост да начекаш таков од старата гарда.

Не знаев дека не си од Скопје, често одам во Веро и ако не заборавам ќе скокнам да видам, сепак години поминале, закони се смениле...
 

Отсутен Dule_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2997
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #28 на: 29 Јуни 2019, 21:02:50 pm »
@is200 Дали во таа литературата што ја имаш ти, процедурата на мењавање на семеринзите е без вадење на главата? Може линк да постираш? Сакам да прочитам зошто и мене ме интересира.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #29 на: 29 Јуни 2019, 21:13:01 pm »
@is200 ти уметник бараш, не мајстор....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.