Не е само еден 2.0 VVTI. Верувај, за другиот мислиш. 6 цилиндерски е овој.
Иначе - ги има симптомите на семеринзи на вентили кои за менување. Нема симтпоми на карики за менување.
Ти го прочитав и првиот пост и знам за кој мотор станува збор. И тој како си набива километража си станува маслојад. Ако симптомите се сино-сив чад на ладен старт или гас после стоење во место и вадење сиво-сино облаче позади, не поминуваш само со промена на семеринзи на вентили.
Баце, од кај го знајш моторов? Наброј ми ги автомобилите низ Скопје кои го носат овај мотор.
Маслојад со 300мл на 3000км - маслојад. Имаш ти појма од автомобили? Или си во заблуда дека имаш ги лажеш другарчињата во мало кај тебе? За се си постои мерење со инструменти.
Бато, моторот што го возиш, познат како 1G-FE во твојот Лексус IS200 престана да се произведува уште во 2005 година. За тие што не знаат, еве ќе се обидам да образложам, со цел да ја омекнам ароганцијата во дискусијава, како и да ја намалам драмата и енигмата која се врти околу фамозното возило.
Моторот е просечен 2.0 атмосферец, линиски 6 цилиндри, кој што треба да го исцедиш над 6000 вртежи за да ти даде некакви 150.тина коња и просечни 200 њутн метри. Врзан е со 4 степен аутоматик познат како А47DE.
Моторот е ок, просечен Тојота атмо 6 цилиндерец со 24 вентили. Аутомоатикот е тешка катастрофа. Нема потреба да образлужувам зашто, и самиот член знае на колку вртежи ти врти колата на брзина од 120km/h. Но, него тоа можеби му е добро, и таквиот менувач му одговара, мене тој менувач ми вреди 7 денари кило.
Семеринзи на вентили се менуваат кога имаш сиво/плавкаст дим од ауспух на ладен мотор. Тоа е најчестиот симптом, кој не е проследен со екстремно зголемена потрошувачка на масло. Од искуство, моторите со проблематични семеринзи на вентили трошат од 100 до 200 грама масло на 5000-7000 километри во почетната фаза на појава на дефектот. Најчеста појава на овој дефект е кај малолитражни атмосферски мотори do 1.4 кубика кои што имаат висока работна температура од околу 105 целзиусови степени заради задоволување на Еуро 4 еко норма. Кај овие мотори 100-200 грама масло на 5000-7000 километри е многу, затоа што често се вртат на повисоки вртежи во градски услови и собираат многу малку масло најчесто до 3 литри.
Твојот мотор собира околу 4 литри масло. Дури и да се лабараториски прецизни твоите мерења дека моторт троши 300мл малсо на 3000 километри, тоа значи дека во еден сервисен интервал од 15000км ќе треба да му дотуриш 1.5 литри масло за да го одржуваш нивото во нормала. Тоа би му дошло некаде околу 40% од вкупната количина на масло.
Од оваа гледна точка, сигурен сум дека замената на семеринзите на вентили е само делумно решение на проблемот. Ако моторот има свртено над 150.000 километри, време е да му смениш и маслени карики (заптивки). Количината на малсо која што ја троши е премногу висока за да бидат само семеринзите причинител за тоа.
Можеш да направиш и една брза дијагностика, извади ги свекиците една по една и види каква им е состојбата. Ако се зацрнети и мрсни (не мора сите, доволно е и една), маслените карики ти се за менување.
И олабави се малку, не биди толку напнат. Затоа и те шибаат другарчињата на форумов.