Не знам за кај тебе, ама кај мене под хауба има топлотно(ваљда и звучно) изолационен материјал. Па така изолацијава од линков треба да брка работа. Декларирана работна температура според производител (значи има и резерва) и е 80'C што е сосема доволно.
BTW, најдов една самолеплива трака од полиетилен и алуминумска фолија која би требало да ја има кај нас, само што телефонот(мобилен) оставен за контакт е исклучен...Се работи за:
http://www.domusprotekt.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=108:alufix&catid=45:dodatoci-za-krov&Itemid=82Оваа трака е тенка, но ако добро се обложи металот на возилото, таа е фантастичен звучен и топлотен рефлектор. Фактички тракава е исто што и Dynamat Extreme:
http://www.dynamat.com/technical_specs_dynamat_xtreme.html. Останува уште да ја дознаеме цената...Инаку една ролна е долга 50 метри, а широка 5 или 7.5 сантими. Широчината од 7.5cm е прифатлива во поглед на одземеното време за лепење. Вкупната површина од една ролна може да биде 2.5 односно 3.75 квадрати или со преклопување(за најдобар ефект) би дошло околу 2 со 3 квадрати.
За разлика од неа Cellu-Cushion (кој претходно го спомнав) е звучен абсорбер. Од ист материјал е направен и 80 пати поскапиот Dynamat Dynaliner:
http://www.dynamat.com/products_automotive_dynaliner.htmlИ последно, Spire Soundpad е истиот материјал како Dynamat Dynapad:
http://www.dynamat.com/products_automotive_dynapad.html. Дебелината на Dynapad е 2.4 пати поголема од онаа на Spire Soundpad. Па така за да се постигне истиот ефект како Dynapad треба да се залепат два слоја на Spire Soundpad, еден врз друг. Или пак да се залепаи од алуминиумската трака па врз неа да се лепи Soundpad. Сепак разликата во цена по квадрат меѓу двата производи е 9:1.
Како што се гледа, Dynamat не измислиле ништо револуционерно, само она кое веќе постои го внеле во нова бранша и го искомерцијализирале со добар маркетинг.
На крај кога веќе ги имаме евтините алтернативи материјалите ни останува да ги засукаме ракавите и да се фатиме за работа. За добро изолирање сигурно ќе ни треба еден цел викенд.
На крај, во мојов случај покрај упатствата од мазда во кои е опишано како се вадат сите теписи, панели и пластики, најдов и детален опис со фотографии за изолирање на вратите од Мазда 6 МК1:
http://www.diymobileaudio.com/forum/how-articles-provided-our-members/14734-door-panel-removal-sound-deadening-mazda6.html