Цената на Елантрата ќе мора да падне, пошто рака на срце, е превисока како за основна варијанта, која не нуди толку многу повеќе од конкуренцијата. Сега (со право) имаат набиена цена, пошто е нов модел, па се игра на карта, да се извлече колку што е можно повеќе.
Предности на Елантра:
- нов модел;
- (многу веројатно) најубав во својата класа;
- 6-степен менувач;
„Пречки“ на патот кон тронот во класата за Елантра:
- само 2 воздушни перници (Kруз има 6 (според информациите на Олимпија моторс), Лансер има 7);
- 15'' тркала (Круз и Лансер имаат 16'');
- ветувачки, но неисполнувачки погонски агрегат (слично како кај Круз, моторот кај Лансер е послаб, ама поживчан и позабавен);
- ентериерот е "too much" за око... кај Лансер е минималистички... Според мене, ентериерот на Круз има најизбалансиран однос изглед/функционалност;
- електрика на предни стакла (Круз во основа има само напред, Лансер има на сите).
Повеќето ставки наведени во основната опрема на Елантра (кожен волан и кожена рачка за менувач, светла за магла, далечинско отклучување со аларм, команди на волан за радио итн), се добиваат и кај конкурентите со доплата ДО цената на основната Елантра (13.990), во зависност од брендот.
СИТЕ автомобили во муабетов припаѓаат во ОСНОВНАТА понуда!