Автор Тема: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016  (Прочитано 60582 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8962
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #225 на: 16 Декември 2021, 08:44:51 am »
Jas vo sabotata na prva voznja, centar do Matka na 10km postigna rabotna temperatura i antifruz i maslo, poshto gi gledam dvete takov e ekranot.
Denes so izleguvanje od Skopje posle neshto pomalce od 10km antifriz rabotna a masloto pak posle 10km.

Kaj mene toplo duva posle 3 min neznam dali ima nekoi dopolnitelni greaci bidejki od temperatura od motor ne e toplinata sigurno

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #226 на: 16 Декември 2021, 10:35:25 am »
Гарант има нешто бидејки и i30 почнува да дува затоплен воздух по 2/300 метри (на сегашниве температури), додека кај i10 почнува нешто подоцна.
Меѓутоа кај i10 по неколку км веќе дува жешко за разлика од дизелов кој почнува жешко дури откако ќе се качи температурата над 50, односно 6/7 км.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #227 на: 16 Декември 2021, 20:39:00 pm »

Kaj mene toplo duva posle 3 min neznam dali ima nekoi dopolnitelni greaci bidejki od temperatura od motor ne e toplinata sigurno
Нормално е на овие температури после 3 минути топло да дува со здрав систем. Да имаше нешто дополнително, веднаш по стартување на колата ќе дуваше топло. Барем така е кај тие со дополнителен електричен грејач.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #228 на: 16 Декември 2021, 20:47:38 pm »
Гарант има нешто бидејки и i30 почнува да дува затоплен воздух по 2/300 метри (на сегашниве температури), додека кај i10 почнува нешто подоцна.
Меѓутоа кај i10 по неколку км веќе дува жешко за разлика од дизелов кој почнува жешко дури откако ќе се качи температурата над 50, односно 6/7 км.

Ебасига... Јас на старт не ја ни уклучувам.
Отприлика по 3км, т.е  кога ќе видам дека почнува да крева температура, инаку смрзнав. :)
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен cdyane

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 492
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #229 на: 26 Јануари 2022, 20:37:11 pm »
Значи чудо едно уште колку ми прае мерак количево. Браво за изборот! И ја гледав I30 пред едно 4 години, бензинец додуше дури беа на акција, за 11к евра нова кола што појќе, уште го немам преболено. :D Ги испокупија таксистите низ Тетово, плинче и вози. Јест да тие немаа ни блутут ни аукс, ни потпирач за рака, ни команди на волан ама ми беше и ми е гајле, пак би си го возел баш мерачки... Интересно, од овие по огласи ако излегле до сега од коај е излезен моделот максимум 10 комада, више не.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #230 на: 30 Јануари 2022, 21:09:20 pm »
Снемало некои слики во темава.
Ми останале зачувани со одмрзнувањето стакла па да ги поставам повторно.
За разлика од Меганот, ептен ми прави мерак.

По 2 минути на -4



По 4 минути



Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #231 на: 31 Јануари 2022, 07:49:58 am »
Де бре, земи ја гребалката, ама од дома го чекаш изгледа.

Лепенката од првата регистрација ти е? Арно ги укинаа, 6 ќе имаше до сега.  ;D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #232 на: 31 Јануари 2022, 08:57:22 am »
Секако си чурам едно цигарче на тераса пред да тргнам на работа.
Од последната со лепенки, никако да дојде на дневен ред :D

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3804
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #233 на: 31 Јануари 2022, 17:21:42 pm »
Абе кој користи гребалка? Последен пат 2011 користев пошто се брзав, иначе немам  намера да стругам шофершајбна во 7 сабајле на -10

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #234 на: 31 Јануари 2022, 18:12:29 pm »
Гребалка? Секој ден последниве 2 месеца :D


Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #235 на: 31 Јануари 2022, 19:38:24 pm »
Кај оди белото од снего на пролет бе брат?

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7076
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #236 на: 31 Јануари 2022, 21:58:34 pm »
Кај оди белото од снего на пролет бе брат?
У Интермецо на Саша Ковачевиќ.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #237 на: 31 Јануари 2022, 22:19:08 pm »
Кај оди белото од снего на пролет бе брат?
У Интермецо на Саша Ковачевиќ.
Из гараже иде само бела панамера, иде бела панамера.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #238 на: 06 Февруари 2022, 12:54:59 pm »
Да поставам уште едно документирање околу постигнување работна температура во сооднос со греење во кабина, а да не ја трујам темата на @Knight_

Првата слика е по изминати точно 4км.
Дотогаш вентилаторот беше на 3та брзина, парното на макс.
Веднаш  потоа се паркирав во Капиштец и се задржав некои 30 минути.



На пола пат од Капиштец до МП кај Румунска, го намалив вентилаторот на 2 брзина и парното го поставив на средина, меѓу плаво и црвено бидејки стана претопло во колата.
Втората слика е на бензинска каде се задржав некои 10 минути додека да платам. Откако натанкирав го ресетирав бордот.



Третата слика е откако постигна работна температура, односно по вкупно изминати 7,4 км.
Во тој момент го поставив парното да дува само во нозе со претходните поставки.
Така извозев или издржав со јакната до дома, некои 6км.
На подолг пат, се соблекува јакната.



Горе доле, истото го правам и на пониски температури, (понекогаш акцентот е поставен на дување кон шофершајбна), со тоа што се потребни повеќе километри како резултат на поспоро загревање на моторот.

Заклучок, не е потребно моторот да ја достигне работната температура за да се има греење во кабина.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: HYUNDAI I30 1.4CRDI 2016
« Одговори #239 на: 04 Март 2022, 16:35:37 pm »
Гледам, лани сум се зафркавал со метлиците, речиси една година оттогаш и гумичката од метлицата на возачка страна се закинала, време за нови.

Отидов до Бисоил за Бош.
Железни или банани, се мислев, ај од железните (рамни) бидејки од тие бананите досега што ги пробав како да даваа отпор (или од буката) при движењето, за разлика од фабричките (рамни) кои беа бесшумни.
Дечкото ги монтираше, ги пробав, десната метлица во најдолниот дел оставаше водена линија  која левиот ја собираше но нецелосно, очекував потивки да бидат од бананите ама исто, као ајде нека, за 400 и кусур денари да не претерувам.
Пред да тргнам фрлив уште еден поглед и здогледав дека всушност десната метлица е подолга од што треба. Наместо 350мм дечкото се збунил и зел 450мм и фактички затоа десната оставаше водена линија...
Нејсе, испадна дека немаат 350мм ниту од банани, ниту од железни. Ништо од бизнис.

Летово ми затреба задна метлица која ја купив од Кореа (никаде не најдов во кратката потрага) и успут направивме муабет и за предните...се сетив на муабетот и скокнав до кај нив.
Мислев дека ќе бидат како фабричките (рамни како железните но со аеродинамики), испадна дека се банана.
Као белгиско производство биле, исклучиво за Хјундаи i30 (да не кажам оем).
Им велам ако може да ги пробаме, и ако сум задоволен ќе ги купам.
Луѓе, перфекција, ни лигавење, ни маглење, и бесшумни како фабричките што беа, мераци.

Кога ќе помислам низ какви голготи поминав изминативе 3 години, ма какви праксис максис вурт мурт бош мош, ти реков ми рече, сето тоа нема везе.