Автор Тема: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro  (Прочитано 7138 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #15 на: 13 Февруари 2018, 16:44:32 pm »
Дени кога го чита некој си мисли човеков има огромно искуство све тоа се до моментот кога ќе спомне ксантија и хм во тема за Ауди А8 од 2018 година.

Оваа кола е се само за народ не е. Егзекјутив ауто, рент-а кар возење ВИП личности, финансов директор ова она итн.

Замисли со ова отидеш на одмор некаде, ќе ти се смее народот.
Мислев на Hydractive и прво ми текна на Ксантија. А требаше Citroen C6 да пишам за да е подобра споредбата. Се надевам сега е појасно.
Аjде вака. Цитроен Ц6 е најудобното ауто т.е. на дупки е многу комфорно и патниците се многу добро изолирани поради Hydractive. Еве и да речеме подобро и од Ауди А8, БМВ 7, Лексус итн. да не ги набројувам. А каде е денеска таа технологија на Цитроен? Успешна е? Колку автомобили глобално се продадени, каков е квалитетот на среден/долг рок? Само суспензијата не ја дава целосната слика и пред се станува збор за автомобили од различни времиња и класи пред се. Затоа споредбата не е на место. Ова е исто со муабетот кој прв извади комон реил. Фиат бил арно ама кај е фиат денеска со нивната комон реил технологија а до каде отидоа германците и французите на пример.

А дефинитивно, ова би го зел со електромеханичка суспензија гледав неколку тестови изгледа импресивно, да ти е мерак на лежечи полицајци да возиш цел ден.

Дени кога го чита некој си мисли човеков има огромно искуство све тоа се до моментот кога ќе спомне ксантија и хм во тема за Ауди А8 од 2018 година.

Оваа кола е се само за народ не е. Егзекјутив ауто, рент-а кар возење ВИП личности, финансов директор ова она итн.

Замисли со ова отидеш на одмор некаде, ќе ти се смее народот.

Друже не си бил ти очигледно во Чаир, затоа мешаш егзекјутив со финансов.
Баба ми живее во Чаир.   

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #16 на: 13 Февруари 2018, 16:45:16 pm »
И нема ауди ? ;D
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #17 на: 13 Февруари 2018, 16:51:20 pm »
Дај не ме ду*и, правиме муабет за Ауди А8 од 2018 година, не од 2005. И ова после 10 години ќе го гледаме во Чаир. До тогаш, времето треба да помине.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #18 на: 13 Февруари 2018, 16:56:32 pm »
Не те дупам, ти немаш појма од Чаир у Малта таму, сакаш да се кладиме у голфот твој дека Аудиво веќе го има, односно веќе има неколку во Чаир, ама ај сеа да не ја праиме циганската.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #19 на: 13 Февруари 2018, 17:56:46 pm »
Sve super, baska od odma po oznakata ke znaes kolku ke platis za registracija  :) od-do...

Ima samo dve maani:

1. Mercedes S-class.
2. BMW 7

I tretata, site ovie brendovi slabo kotiraat na J.D. Power listata  ;)

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #20 на: 13 Февруари 2018, 21:52:22 pm »
overpriced Superb?
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #21 на: 13 Февруари 2018, 22:56:51 pm »

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #22 на: 14 Февруари 2018, 09:36:23 am »
дали е ставрно волку големо кормилово или така изгледа на сликава ?



позади, маската што треба да глуми утопени издуви е затворена ?



јас на вакво возило повеќе би се концентрирал во тоа како е на задно седиште
колку е удобно позади, колку е тишина позади, дали има затемнети стакла, завеси, занимации за да на те биде досадно кога треба да пропатуваш 600 км во еден здив...

не ни сакам да размислувам дека некој ја гледа колава за да ја вози и како ќе потегнува и колку ќе му троши и како држи во кривина или скраја да е семејно ауто
да, кога ќе наполни 12 години и кога ќе може да се земе 13 иљадарки со нови Нексенки и воздушна суспензија пред менување, тогаш веќе може да правиме муабет за семејно ауто кое ќе биде паркирано на пола тротоар пред куќа :)

еден добронамерна критика и не си ја земјте при срце:
 - кога имате ваков драгуљ на тест, сликајте ја на автопат, онаму каде припаѓа. Напрајте во склоп на видеото и некој кадар под/над надвозниците на обиколница или мостовите кај Демир Капија итн. Мислам дека тесно планинско патче во природа не е соодветно за галерија од бродов :)
(знам дека сте ограничени со време и простор и однапред се извинувам :) )

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #23 на: 14 Февруари 2018, 09:42:03 am »
Со ова бевме ептен ограничени. Колата ја имав само околу 5 саати, од кои 3 саати времето беше срање. :/

Али забелешките се прифатени. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #24 на: 14 Февруари 2018, 09:48:01 am »

позади, маската што треба да глуми утопени издуви е затворена ?

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Пак они да заштедат кај можат..
Е неможе вака на кола од 130.000 евра..

Да не се доплаќа случајно ако не сакаш вака да ја шеташ?
« Последно менување: 14 Февруари 2018, 09:53:40 am Stratro »

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #25 на: 14 Февруари 2018, 10:07:47 am »
Соодветно за дизел.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #26 на: 14 Февруари 2018, 10:12:01 am »
Не постои опција да ти се гледаат издувите, и на бензин си е исто.

За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #27 на: 14 Февруари 2018, 10:19:24 am »
Ќе може изгледа само на S8 моделот..кој ќе кошта колку јавниот долг на МКД без една нула.
Голем трошок е за Ауди на вака јефтини модели да ги изведат издувните цефки како што треба...мора да се има разбирање.


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #28 на: 14 Февруари 2018, 10:33:09 am »
Битното прашање е, дали покрај т.н. „издуви“, и задните светла се спонзорирани од АлиЕкспрес или не?



Или ова „задоволство“ е само за А7?

Верувам дека дава ненормално чувство кога си во колата, али мене лично, не ми се допаѓаат предната маска, задницата како комплет и воланот. Не ми се свиѓа и што има површини осетливи на допир на многу места.

Ептен ми се свиѓаат тоа што би требало да е инструмент табла и седиштата.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Audi A8 50 TDI Quattro
« Одговори #29 на: 14 Февруари 2018, 10:34:44 am »
Зошто е толку блиску старт/стоп копчето до контролите за климатизацијата. Можиш случајно да го изгасисш моторот во возење...

Нема ништо да се случи ако го стиснеш копчето во возење не се секирај :D