Hyundai има малку чудна логика во функционирањето.
Новиот (сегашниот) i30 е наменет за Европски купувачи со истенчен вкус, па затоа има подобра задна суспензија од Елантрата (Елантрата има торзија, i30 има мултилинк) и генерално (барем кога се појавија колите, сега не сум споредил) i30 имаше пофини материјали во ентериерот..
Елантрата од сам почеток беше наменета да биде „глобално“ ауто, па затоа има поедноставна, поробустна и поевтина суспензија позади и генерално поробустни (али и покрути) пластики во ентериер. Примарно, Елантрата беше наменет за амерички пазар, каде кон хечбеци генерално се гледа као на мали, евтини возила и седан има „статус симбол“ момент.
i40 е кола дизајнирана и проектирана во Европа (во Германија, no less) и наменета за европски пазар. Не сум возел такво, а редовно глеам едно карши зоолошка, и вака на прв поглед изгледа интересно. Не би се дрзнал да го наречам убаво, али интересно во секој случај.