Автор Тема: Moose Тестови  (Прочитано 114728 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Moose Тестови
« Одговори #525 на: 14 Август 2020, 02:14:07 am »
0-100 е небитно, и онака најчесто ќе забрзуваш 0-60

Само 10-100 бајо, недај боже 0-100 да пробаш.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Moose Тестови
« Одговори #526 на: 14 Август 2020, 07:46:47 am »
мус тестов е небитен, никогаш нема да се најдеш во таква ситуација
0-100 е небитно, и онака најчесто ќе забрзуваш 0-60
80-120 во четврта е небитно, пошто ќе вратиш во трета
потрошња на 100 е небитна, пошто и онака ставаш за 1000-ка
време на стаза е небитно, пошто никогаш нема да возиш на стаза
ривју на јутуп е небитен (и на Мишко Барзов), пошто се спонзорирани и зимаат пари
препорака за кола е небитна, пошто и онака се зима Шкодата што ја има на лагер или Спортаж на попус
тестови на АДАК се небитни, пошто тоа е искорумпирана институција во својство на Континентал
тест на летни гуми е небитен, пошто ја возам домаќински и за буџетот секогаш е најдобро Алтенцо
тест на зимски гуми е небитен, пошто нема кај немам излезено со Тигар винтера



Ова е одличен пример за извртување тези, преувеличување, ширење невистини. Уверен сум дека го знаеш тоа, но сепак решаваш да го правиш, баш типично балкански. Секоја чест! Наместо да се начне една конструктивна дискусија каде што се шират различни мислења, сепак многу е полесо е да се истресе нешто, да се биде смешен и интересен или па ако не иде ондак се иде на тоа кој што кола вози!

Иначе незнам зошто Мерцедес не ги слушаат експертиве од карклуб кога на Мерцедес Е450 ставиле премиум ТУРИНГ гума Pirelli P7 Cinturato. Па стварно не се нормални, требало Пилот Спорт минимум што се занесуваат!! Колата има 370 кс аматери невидени.


Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Moose Тестови
« Одговори #527 на: 14 Август 2020, 07:57:38 am »
мус тестов е небитен, никогаш нема да се најдеш во таква ситуација
0-100 е небитно, и онака најчесто ќе забрзуваш 0-60
80-120 во четврта е небитно, пошто ќе вратиш во трета
потрошња на 100 е небитна, пошто и онака ставаш за 1000-ка
време на стаза е небитно, пошто никогаш нема да возиш на стаза
ривју на јутуп е небитен (и на Мишко Барзов), пошто се спонзорирани и зимаат пари
препорака за кола е небитна, пошто и онака се зима Шкодата што ја има на лагер или Спортаж на попус
тестови на АДАК се небитни, пошто тоа е искорумпирана институција во својство на Континентал
тест на летни гуми е небитен, пошто ја возам домаќински и за буџетот секогаш е најдобро Алтенцо
тест на зимски гуми е небитен, пошто нема кај немам излезено со Тигар винтера




NCAP ги забораи :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Moose Тестови
« Одговори #528 на: 14 Август 2020, 08:54:54 am »
мус тестов е небитен, никогаш нема да се најдеш во таква ситуација
0-100 е небитно, и онака најчесто ќе забрзуваш 0-60
80-120 во четврта е небитно, пошто ќе вратиш во трета
потрошња на 100 е небитна, пошто и онака ставаш за 1000-ка
време на стаза е небитно, пошто никогаш нема да возиш на стаза
ривју на јутуп е небитен (и на Мишко Барзов), пошто се спонзорирани и зимаат пари
препорака за кола е небитна, пошто и онака се зима Шкодата што ја има на лагер или Спортаж на попус
тестови на АДАК се небитни, пошто тоа е искорумпирана институција во својство на Континентал
тест на летни гуми е небитен, пошто ја возам домаќински и за буџетот секогаш е најдобро Алтенцо
тест на зимски гуми е небитен, пошто нема кај немам излезено со Тигар винтера



Ова е одличен пример за извртување тези, преувеличување, ширење невистини. Уверен сум дека го знаеш тоа, но сепак решаваш да го правиш, баш типично балкански. Секоја чест! Наместо да се начне една конструктивна дискусија каде што се шират различни мислења, сепак многу е полесо е да се истресе нешто, да се биде смешен и интересен или па ако не иде ондак се иде на тоа кој што кола вози!

од балкан типкам, затоа
да бев ЕУ ќе направев конструктивен муабет како е тотално нерелевантен и небитен тестов

постот е саркастичен, ваљда не ја изгубивте смислата за хумор во ЕУ
77 си дозволиле да го земат секое можно возило што постои на пазар од 55 до 555 коња и да направат споредби во ограничени услови, да го документираат тоа, снимаат, монтираат, да го обзнанат, ама нееее, ќе седнам јас сега сабајле со кафето пред монитор и ќе заклучам, шупаци и ќе им коментирам на јутјуб видеата

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Moose Тестови
« Одговори #529 на: 14 Август 2020, 09:08:10 am »
Тоа што дечките од 77 си се профи и си ја вршат одлично работата кој го оспорува? Кој рекол дека тестот е тотално небитен? Зошто побогу се прават муабети за работи што никој освен ти ги спомнува? Пробуваш со сила да извртуваш тези, и одиш во крајности.

Проблемот настанува како се интерпретираат резултатите дали поради лични предрасуди или па внатрешни проблеми итн.

Повторно извртуваш работи и пробуваш да наметнеш нешто што не е вистина. Никој не ги омаловажува 77 ниту па тврди дека не се релевантни. Одличен тест да се види како ЕСП реагира при нагли маневри. Ама да не се правиме будали со сила и да тврдиме дека обична 308ца има подобро управување од сивик Тајп-Р зошто го поминал мус тестот со поголема брзина, уствари Хондата не ни можеше да го врати правецот туку продолжи право.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Moose Тестови
« Одговори #530 на: 14 Август 2020, 09:58:07 am »
не извртувам тези, ти се прави муабет па затоа натаму ја тераш водата

77 прават мус тест, не прават тест за управливост
на мус тестот, 308 поминува со поголема брзина од тајп-ер, што не значи дека 308 има подобра управливост од тајп-ер, туку дека дадениот тест го поминува со поголема брзина

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Moose Тестови
« Одговори #531 на: 14 Август 2020, 10:39:24 am »
не извртувам тези, ти се прави муабет па затоа натаму ја тераш водата

77 прават мус тест, не прават тест за управливост
на мус тестот, 308 поминува со поголема брзина од тајп-ер, што не значи дека 308 има подобра управливост од тајп-ер, туку дека дадениот тест го поминува со поголема брзина

Драстично подобро управување од BMWто, сепак послабо од Focus ST/STLine.

Си испуштил изгледа дека сите постови во темава се како мус тестот покажува управливост.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #532 на: 14 Август 2020, 10:48:47 am »
In a very twisty circuit this Mercedes-AMG is not superior to less powerful cars. In fact, on a track of these characteristics, we felt more comfortable with the Ford Focus ST when entering the curves: the Ford did it with greater agility and with less understeer. At the exit of each corner there was not much difference, since the next one was close and it was not possible to take advantage of the extra power of the Mercedes-AMG.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Moose Тестови
« Одговори #533 на: 14 Август 2020, 11:09:09 am »
За што зборат? Од каде е цитатов?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Moose Тестови
« Одговори #534 на: 14 Август 2020, 11:13:41 am »
не извртувам тези, ти се прави муабет па затоа натаму ја тераш водата

77 прават мус тест, не прават тест за управливост
на мус тестот, 308 поминува со поголема брзина од тајп-ер, што не значи дека 308 има подобра управливост од тајп-ер, туку дека дадениот тест го поминува со поголема брзина

Драстично подобро управување од BMWто, сепак послабо од Focus ST/STLine.

Си испуштил изгледа дека сите постови во темава се како мус тестот покажува управливост.

претпоставувам дека мислењето е дадено за управувањето на дадениот тест, споредено со друго возило на дадениот тест, не општо како управување

ако исправуваме влакна со гумен чекан, може да кажеме дека сум го испуштил моментот

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Moose Тестови
« Одговори #535 на: 14 Август 2020, 11:15:34 am »
In a very twisty circuit this Mercedes-AMG is not superior to less powerful cars. In fact, on a track of these characteristics, we felt more comfortable with the Ford Focus ST when entering the curves: the Ford did it with greater agility and with less understeer. At the exit of each corner there was not much difference, since the next one was close and it was not possible to take advantage of the extra power of the Mercedes-AMG.

Пак испушташ дека за управливост се збори. Тука дури и се збори за некоја си стаза без да се постираат времиња или да се каже која стаза.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #536 на: 14 Август 2020, 11:16:55 am »
Што е мус тест ако не управување при нагли промени на правец?
Реторичко е прашањево, се разбира.

А за мерцедесот на самиот тест на Км77 кажале дека подобро се управува Фокус СТ на мус тест, и подобро се управува на кривулест пат. Како и да вртиш...
« Последно менување: 14 Август 2020, 11:27:07 am Deni »

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Moose Тестови
« Одговори #537 на: 17 Август 2020, 07:46:52 am »
Ако на стаза покажале дека Фокуст СТ подобро управува од Мерцедесот (супер!), дали значи дека 308ца со 1.2 мотор подобро управува од Сивик Тајп Р зошто на мус тестот ЕСП-то дозволи промена на правец со многу поголема брзина и без андерстир како кај сивикот?

Реторичко прашање, нели :)

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #538 на: 17 Август 2020, 07:55:51 am »
Не ми се верува дека сеуште се дискутира за очигледна работа.
Кога нема тестови зошто ги нема, кога ги има не значеле ништо.

Работава ни се тера ни се води.
Ако помине колата добро тогаш тестот е битен, ако не помине - тестот не е битен. Познато ти е ова од некаде?

Познато ми е и веќе ми е напорно за следење. Треба опција за игнор на членови и постови без видео во оваа тема.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #539 на: 17 Август 2020, 22:41:58 pm »
Набројте колку само примери забележувате во ова видео каде маневрите како кај moose тестот се среќаваат во секојдневниот живот.

Кој рече дека резултат на moose тест немало да го одврати од купување на ново возило? Бујрум.