Автор Тема: Moose Тестови  (Прочитано 114581 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Moose Тестови
« Одговори #510 на: 13 Август 2020, 19:10:40 pm »
aeee па јас сега дознавам дека обично пежо 308 Е БОЉЕ од Цивик Тајп Р. Гасете интернет



и успут едно реално коментарче

Цитат
i am a 308 user, but this test proves nothing. 308 makes this test nice because of his small size. Orherwise, civic and most of compact cars have better chasis dynamics. 308 has a lot of body rolls in curves, it holds the road nice, but this rolls feel like you turning the curve faster than you actually turning how fast you are, not feels sportive, feels like you re doing something too dangerous, the passengers in car feels like they are going to crash. And im saying again, im a 308 user and i love my car, but this test proves NOTHING about chasis dynamics and driving feelings. If you want nice chasis dynamics in compact class, try ford focus and opel (or vauxhall) astra.


Каптурот се покажува релативно океј на управливост. Воедно напаѓаат со ненормално добри цени на сите пазари, како и со лагер возила. Кај нас веќе океј стокмено е 15000 евра. А и во лепота на сувови е во топ 3.

https://www.telegraph.co.uk/cars/renault/2017-renault-captur-first-drive/

Цитат
Most micro crossovers ride poorly, but the new Captur is abysmal

abysmal
/əˈbɪzm(ə)l/
Learn to pronounce
adjective
1.
extremely bad; appalling.



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #511 на: 13 Август 2020, 19:11:29 pm »
Што запнавте толку за тестов, кој смета дека му е битен животот нека го следи серијалот, во спротивно шклинг јонг на х6ката баце.
По дефиниција. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Choice-supportive_bias

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #512 на: 13 Август 2020, 19:16:31 pm »
Не ми се верува дека сеуште се дискутира за очигледна работа.
Кога нема тестови зошто ги нема, кога ги има не значеле ништо.

Работава ни се тера ни се води.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Moose Тестови
« Одговори #513 на: 13 Август 2020, 19:24:46 pm »
Само еднаш бев во прилика нагло да менувам правец кога во последен момент приметив дека ја нема шахтата на улица.
За наредна кола ќе се водам од тестов ;D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Moose Тестови
« Одговори #514 на: 13 Август 2020, 19:58:08 pm »
Само 308ца бајо мој. Шахтата комотно можеш со 82 да ја поминеш без око да ти трепне.

Не ми се верува дека сеуште се дискутира за очигледна работа.
Кога нема тестови зошто ги нема, кога ги има не значеле ништо.

Работава ни се тера ни се води.
Тестовите се многу корисни за да се види како возилото се однесува при активирање на есп во незгодни ситуации и нагли маневри. Нема корелација на навидум добар мус тест и управување. Поради тоа што обична 308ца го помина тестот со поголема брзина од сивик тајпР, дали значи дека 308ца има подобро управување од тајп Р? Ако одговорот на ова прашање е ДА, тогаш Господ нека ти е на помош. Без навреда.
« Последно менување: 13 Август 2020, 20:08:55 pm vlatko.klp »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Moose Тестови
« Одговори #515 на: 13 Август 2020, 20:18:21 pm »
Бож'сачувај ако дозволам резултат од тестов да ми влијае на одлука за купување кола.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #516 на: 13 Август 2020, 20:18:43 pm »
Не ми се верува дека сеуште се дискутира за очигледна работа.
Кога нема тестови зошто ги нема, кога ги има не значеле ништо.

Работава ни се тера ни се води.
Ако помине колата добро тогаш тестот е битен, ако не помине - тестот не е битен. Познато ти е ова од некаде?

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4022
Одг: Moose Тестови
« Одговори #517 на: 13 Август 2020, 20:39:15 pm »
Бож'сачувај ако дозволам резултат од тестов да ми влијае на одлука за купување кола.

Точно ама не е лошо да се види како се однесува при нагли промени на правец. Пример возилото е едно од популарните кај нас и го купуват како безбедно возило  :D

Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Moose Тестови
« Одговори #518 на: 13 Август 2020, 20:47:18 pm »
На 74 и 77 км/ч одлично си сработе ЕСП-то. Што има тука небезбедно? Изгледај го целото видео.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Moose Тестови
« Одговори #519 на: 13 Август 2020, 20:58:35 pm »
мус тестов е небитен, никогаш нема да се најдеш во таква ситуација
0-100 е небитно, и онака најчесто ќе забрзуваш 0-60
80-120 во четврта е небитно, пошто ќе вратиш во трета
потрошња на 100 е небитна, пошто и онака ставаш за 1000-ка
време на стаза е небитно, пошто никогаш нема да возиш на стаза
ривју на јутуп е небитен (и на Мишко Барзов), пошто се спонзорирани и зимаат пари
препорака за кола е небитна, пошто и онака се зима Шкодата што ја има на лагер или Спортаж на попус
тестови на АДАК се небитни, пошто тоа е искорумпирана институција во својство на Континентал
тест на летни гуми е небитен, пошто ја возам домаќински и за буџетот секогаш е најдобро Алтенцо
тест на зимски гуми е небитен, пошто нема кај немам излезено со Тигар винтера



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #520 на: 13 Август 2020, 21:05:00 pm »
Бож'сачувај ако дозволам резултат од тестов да ми влијае на одлука за купување кола.

Точно ама не е лошо да се види како се однесува при нагли промени на правец. Пример возилото е едно од популарните кај нас и го купуват како безбедно возило  :D

Да се разбереме возилото го купуваат бидејќи има многу добра цена во однос на она што се добива. Лани беше 16900, што е стварно заносно добра цена. Можеби не е сјајно на тестот, ама не е ни очекувано да биде којзнае што.

Исто како и Каптурот погоре што го ставив. Напаѓаат силно, со јаки цени од 15000 евра. Со турбо бензин, со лед светла, со сензори, темпомат, прозори, мултимедиа итн.

И секако дека ќе е продаван Каптур, бидејќи е многу-многу убава кола, модерна, со сите битни работи и се што си треба од опреми, а еве е колку толку океј во управување. Очекувам да се протурат од продавање и со право. На оние гнасотии што се нудат каптур е кола за на постер во соба.
« Последно менување: 13 Август 2020, 21:33:33 pm Deni »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Moose Тестови
« Одговори #521 на: 13 Август 2020, 21:29:26 pm »
Каптурот не е за долги отворени вожњи, повеќе е за градска вожња максимум 60км/ч
 ;D

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Moose Тестови
« Одговори #522 на: 13 Август 2020, 21:37:44 pm »
Што запнавте толку за тестов, кој смета дека му е битен животот нека го следи серијалот, во спротивно шклинг јонг на х6ката баце.
По дефиниција. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Choice-supportive_bias

Кај нас тоа може да го дефинираме како ориентално влијание од кое си пати просечниот балканец....откако се реализира победоносниот купопродажен подвиг, се оди до тој степен на паунисување, што апла и комично се занемарува реалноста. На кратко, ако не заебеш некој за пари си ГЛУП....си купил ново Хјундаи за 15к а си можел ауди а6 од Германија....џабе ги земав мишелинкиве од 92ра..сменив уље за 500ден хехе....итн.

Он топик: На тестов, мојата, најверојатно ќе биде посрамотена од новава 308ца, а и од е90 318ка со м-пацкет. Тешка наковална има мојата под хауба, иако половина мотор е позади преден трап.

Офф топик: приметив подуправување при тесни свиоци + удолница duuh,  АМА би сакал да пробам полеплива гума од dunlop-от....4ѕ или асиметерик би бил следен избор. Од данлопот сум генерално задоволен, во принцип е стабилна и предвидлива гума, освен што недостасува звучна индикација кога почнува да лизга, тоа не постои кај моделов (sport maxx 2) и ме нервира...на волан одма се осеќа предница(благодарение на хидраулично серво), ама задница кога лизга знае да изненади.
« Последно менување: 13 Август 2020, 22:55:42 pm Molec »


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #523 на: 13 Август 2020, 21:42:22 pm »
Ако имаш зимски размисли ја опцијата за трак деј Мај-Септември. Или 4с. Доста релевантно видео:

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Moose Тестови
« Одговори #524 на: 13 Август 2020, 22:51:55 pm »
Сепак 4с....лепша половина вози кога пијам, не дај боже да и искочи пијан лос или разтрчано лосче па да мора да го избегнува со ладна cup2.  :P