Хјундаи Јоник е премногу фален насекаде. Огромна штета што нема барем 2000евра субвенција за хибрид кај нас.
Конкретно за Јоникот.
Кај нас кошта некои 24000 евра каталошки во Мај, реално денес незнам колку ќе биде. Пришто во 24000евра спаѓа Ксенон, Аутоматик, ДРЛ, Автоматска клима, Сензори позади со камера, Темпомат, Алуминиумски бандажи и други поневажни ствари. Има 5 години гаранција. Повисоките нивоа на опрема се тотално небитни.
http://www.hyundai.com.mk/PriceList/Index/7Се работи за верзијата која е хибрид без плагин. Значи со мала батерија која не замара многу и треба да трае до сто и едно и назад, и е ефтина да се смени релативно (за разлика од онаа кај плагин или скроз електричниот). Значи ова е она што реално се бара, условно кажано.
Што е сега целава работа околу колава и зошто е битна. Затоа што веќе се нормализираат цениве на хибридиве, и се демонизира дизелот. И ако треба да се земе економично возило кое не е дизел навака треба да се гледа во моментов. До вчера изборот беше ужасен, со ужасни коли и прескапи коли кои немаат реална употреба. Ова до некаде станува простојно за да се употребува реално во светот.
Скоро и да нема никаква загуба во однос на нормално нехибрид воизло. Нема компромиси скоро никакви. Изгледа фантастично и воопшто не е намерно огрдено како многу од хибридите денес.
Поконкретно, има 440л гепек грубо. Ама има онаква покривалка како на караван за да можеш да редиш нагоре уште. Што значи имаш простор релативно сличен на караван. Што е прекрасно! И плус има убава поткрената ивица за да можеш да си редиш ствари во повеќе редови едно врз друго.
Look at this:
Згора на овој одличен багажник, има простор за мала резервна гума и ситен алат околу неа!!! Во хибрид! Нешто што е многу ретко во денешницата, воопшто да не се грижиш на некој од Грчките острови дали си се набрцал на камен спуштајќи се до морето! Фасцинантно.
Можно е да има Епл Карплеј или Андроид ауто, којзнае. И ако има можно е и навигација да имаш од телефонот во колата. Ама тоа не се знае. Здравје ако некогаш има тест возило кај нас ќе дознаеме. Ама не е ни битно во реалноста.
Понатака има DSG менувач автоматски. Значи не е CVT. Малку од малку дава подобар осет при возење, а не само да урла како CVT. Одлично. Исто така рачката од менувачот е нормална! Не е како џојстик да незнаеш каде е ставена, туку кога ќе ја ставиш во D рецимо си седи во D! Незамисливо во 2017ма година. И одлично пред се. Браво и за ова.
Има бајаги место за нозете меѓу највеќе во класата. Само на задните седишта се спушта кровот па нема многу место за високи луѓе. Што не е нешто баш битно пошто напред има место за високите. Слично како во Пасат ЦЦ и други купеа со 4-5 врати.
Огромна штета што не се презема субвенционирањето на хибридни возила што се зборуваше дека ќе е 5000евра и да се повласти акцизата и да се намали ДДВ од 18 на 5% за нив. До сега Јоников ќе беше насекаде по улиците по цена од 15000 евра. Ќе се протуреа од продавање.