Гласање

Имам 39.900 евра одвоено за нова кола. Парите ќе ги дадам за:

Kia Stinger
8 (14.5%)
Mercedes CLS 1.0 Екобуст
4 (7.3%)
Ауди А7 0.9 тце
5 (9.1%)
БМВ6 1.1 црди
4 (7.3%)
Некој друг Мерцедес/Ауди/БМВ
15 (27.3%)
Сакам Џип, несакам кола.
3 (5.5%)
Ќе објаснам доле, кола купуење не е пљукни залепи, лудаштво е 39.900 за кола во оваа економија
16 (29.1%)

Вкупно гласови: 44

Гласањето е затворено: 08 Декември 2017, 13:42:09 pm

Автор Тема: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“  (Прочитано 100704 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Пакет за асистенција Tour - Адаптивен темпомат, Audi Pre Sense Front, Audi Active, Lane Assist 1600 Комфорна суспензија со damping control 1087 Audi паркинг сензори напред и назад - со визуелен приказ 865 Предни стакла со подобра звучна изолација + затемнети задни стакла 533 = 4.000

47.000 тотал - 7.000 попуст пошо сум од карклуб и плус ќешот им го фрлам на маса = 40.000

Фала, пријатно.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Во најмала рака треба да се додаде:

- S-Line пакет (седишта и екстериер) - 2250 евра
- Black Style пакет - 611 евра
- Адаптивна суспензија - 1087 евра
- Навигација - од 1600 до 2900 евра.

Итн, итн..

Не е баш така, гледај цена во каталог и бутај. Во каталог цените се до под симнати надоле и во колите нема ништо од опрема што е релевантно. И најверојатно таква кола не ни можеш да добиеш.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
За некој да има 40.000 за кола, сигурно не ги штедел 10 години па да паѓа во несвест што да купи.

Тие што имаат толку, размислуваат на друга бранова должина. Верувам дека повеќе станува збор за статусен симбол во изборот.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Да земеш навигација и буквално фрлаш пари во бунар во 2018 покрај android auto и apple car play е парадокс.

Цената во каталог што јас ја најдов 43к е со спорт опрема која иде со пар ситници плус од basic вклучително и спортски предни седишта. Не е така лошо ама на ова додаваш екстра 4-5 за адаптивна суспензија, темопмат, паркинг сензори и плус подобро ветробранско стакло доаѓаш до 47.000 - незнам што не е јасно тука. Ти секако можеш и да земеш Ауди А4 2.0 тди со 122кс и еден тон опрема за 50.000 ако сакаш. Твој си е изборот.

Единствен друг компромис за 40к ќе биде од 2.0 тди на 1.4 тфси ќе троши малце повеќе ама иде исто толку добро.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Ни јас не оправдувам брдо пари давање за навигација, ама мора да има. Во најмала рака, мора да има некаков саглам мултимедијален уред со Apple CarPlay и Android Auto поддршка (Андроид Ауто не работи во Македонија, BTW, за CarPlay не знам). Колку што гледам, Audi Smartphone Interface кошта 1000че. Плус, не заборавај дека за да функционира како што треба, ти треба интернет, а дата роамингот кај нас уште е огин-го-гори-брезово.

Поентата на купување премиум, луксузно возило не е „колку да има“, туку поентата е „да има што е можно повеќе.“ Сепак, и опремата е дел од таа премиум приказна. Ако купувам Audi A4 сакам и дигитални инструменти, и сите можни сејфти системи и адаптивни темпомати и курчеви-карики, сакам и S-Line седишта, и DSG, и Quattro и сите нишани. Сакам и B&O аудио и дигитално радио и сензори-мензори, камери, дрн-дрн. Сакам.

Тоа во Ауди кошта.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
R8 со основна опрема за мене ;D

За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Ќе наминИш после до Дог секјурити и ќе ти средат све што не ставиле во фабрика :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
R8 со основна опрема за мене ;D

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Дур да стигне, да ти го позајмам Кајманот, сакаш?


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218





25.600 еур.
25.600 еур.
25.600 еур.

Сакам некој да ми објасни зошто е подобро да одам да го порачам нов од Мида?
« Последно менување: 24 Јули 2018, 11:58:52 am zeroSignal »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
R8 со основна опрема за мене ;D

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
R8 со основна опрема за мене ;D

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Дур да стигне, да ти го позајмам Кајманот, сакаш?

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Најубави бандажи за кола се ова. А не оние ружнине челични што ги ставаат, па мора да се покриваат со раткапни, или да се менуваат со алуминиумски.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478





25.600 еур.
25.600 еур.
25.600 еур.

Сакам некој да ми објасни зошто е подобро да одам да го порачам нов од Мида?
Не е подобро, таман работа ова да го порачаш ново и да се заебеш. Вака половно за тие пари е ОК.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Стигнавме до стан во охрид?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Викендица во Берово, Охрид е мејнстрим.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Ајде и јас малце во стилот на стратро.

40.000 еура после 3 години +/-