Автор Тема: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi  (Прочитано 61300 пати)

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #150 на: 03 Декември 2017, 23:08:15 pm »
Толку многу жолчка пролеано за кола на Форум во мое време да имало не се сеќавам.

Имав прилика да се возам во Стингерот кој беше на тест, благодарност до @zeroSignal што ме имаше предвид. На хартија, таа кола е се што не ми се допаѓа:

1. Дизел (а не е кипер);
2. Бела (а нема црвен крст позади);
3. Претенциозна (а нема педигре).

На хартија, велам.

Колата е една од ретките која заковува поглед и преку ден и навечер (освен она глупата линија што ги спојува стоп светлата ала-Charger), очигледно е правена со умисла, и исполнува една интересна ниша. Тој дизел е повеќе од адекватен, погонот е мноогу солиден, и нивото на завршна обработка е завидно (и на многу повисоко ниво од едно друго возило кое имав прилика да го видам, а е со ценовни класи и со педигре нивоа над Стингерот).

"колата имала минлив дизајн" - како и се друго. Само ние тука веруваме дека кола е инвестиција и треба да и се зголемува вредноста низ годините - па затоа било важно да не "излезе од мода".

"колата била претенциозна" - и треба да биде ако сака да се издвои. Нашата локална заслепеност со брендови не е глобална ниту е вечна - да беше така ниту еден нов бренд немаше да се пробива на пазарот.

"колата е прескапа за буџет бренд" - знак прашање. Колата чини колку што проценил бизнис тимот дека треба да биде маржата на производните и рекламните трошоци. Тоа дека Киа била буџет бренд е само предмет на стратегија. Во друг бизнис, на пример аудио, најголемиот дел на фирмите почнуваат со еден, единствен, flagship (а со тоа и прескап) производ. Целта не им е да го продаваат туку да стекнат име, и потоа да продаваат "технологии од скапиот производ" во комерцијален (а со тоа и многу поефтин) производ. Пристапот на Киа е обратен - тоа не значи дека не можат да го направат тоа.

"никогаш нема да се продаде" - повторно, знак прашање. Дури и на локално ниво, пазарот е многу интересен, и не би ме изненадило да се појават повеќе Стингери.

Колата е тука, чини толку, никој не тера никого со сила да ја купи и вози. Дали се добива многу кола за тие пари - јас мислам така.

Дали би ја купил? Не можам да си ја дозволам. Кога би можел, единствено што би ме спречило да ја купам (GT, бензин bi-turbo) е шупачкиот однос на локалните одделенија за комерција и сервис на Киа (во моето лично искуство).

А муабетите од типот "каков половен Мерцедес/БМВ/Ауди се купува за тие пари" го поминав со поголемиот дел на семејството кога го купував RS-от. За среќа, не го возат тие, туку јас.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #151 на: 04 Декември 2017, 09:58:11 am »
Човек навикнат на нова кола никогаш нема да го убедиш втората или третата кола да му е половна, а уште помалку да залепи 40.000 за половна. А јас лично познавам многу такви..Познавам колега кој купи нов Рапид и за 5 години планира старо за ново да го мења за Кодиак бикоз џип фетиш. Друг продаде Голф 6 со поминати 45.000 за да си купи нов Голф 7...

Така да, потенцијални "ново си е ново" муштерии имало, има и ќе има.

Ајде некој кој е по упатен со цениве, нека нашише листа на НОВИ  премиумци од салон од кои потенцијалниот купувач на Киа Стингер треба да се откаже. Еве, Опели, Шкоди, Пасати да не мешаме за почеток..пошто прв ќе речам дека за 40 .000 повеќе сакам Инсигниа ГСИ.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #152 на: 04 Декември 2017, 10:04:29 am »
Човек навикнат на нова кола никогаш нема да го убедиш втората или третата кола да му е половна и тоа е ОК.

Затоа, кој е по упатен со цениве, нека нашише листа на НОВИ  премиумци од салон од кои потенцијалниот купувач на Киа Стингер треба да се откаже. Еве, Опели, Шкоди, Пасати да не мешаме.


Не го разбрав овој дел. Бајаги луѓе се одлучуваат за нова прва кола од причина што таа се користи во странство, е помирна главата за меѓуградски патувања и слично. Втора кола се користи 99% во град кај повеќето луѓе и може да е било каква, зошто секое „оставање“ или заебанција со неа најчесто е на не повеќе од 20км од дома.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #153 на: 04 Декември 2017, 10:07:40 am »
Не таква втора.
Втора , откако новата/првата ќе ја продадеш.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10975
  • 430i
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #154 на: 04 Декември 2017, 10:51:08 am »
Па колку и да ја трупаш со опрема највисоката опрема, пак не стига 40 бона. Без ценкање.




Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #155 на: 04 Декември 2017, 11:02:49 am »
Скоро 20cm меѓуоскино e разликата.

Повеќе од разликата меѓу Мерцедес Ц класа и Е класа. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #156 на: 04 Декември 2017, 11:22:12 am »
Even better. 8) :-*


Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #157 на: 04 Декември 2017, 15:18:12 pm »
Не се нуди со погон на задни тркала, ако е 2wd ондак само преден погон. Ова ми го кажаа во салон. А читам на нет дека и основниот 2.0 бензинец е заден погон, и на каталогот пишува или rwd или awd...кој кого ебе сеа?


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #158 на: 04 Декември 2017, 15:20:54 pm »
Не се нуди со погон на задни тркала, ако е 2wd ондак само преден погон. Ова ми го кажаа во салон. А читам на нет дека и основниот 2.0 бензинец е заден погон, и на каталогот пишува или rwd или awd...кој кого ебе сеа?

Заден погон и AWD.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #159 на: 04 Декември 2017, 15:22:20 pm »
Толку знаат и они... Џабе издрема @zlatkoa пред салон...

Цитат
The Stinger is Kia’s first sedan to be available with either rear- or all-wheel drive – the latter offering enhanced dynamic capability in even the most challenging conditions. In its rear-wheel drive format, power is distributed throughout the rear axle by an optional mechanical limited slip differential. The rear-biased all-wheel drive system is equipped with Dynamic Torque Vectoring Control, which monitors driver inputs and road conditions, automatically applying power and braking force to the appropriate wheels to maintain course in the wet or dry.

https://press.kia.com/eu/en/home/media-resouces/press-kits/products/2017/KiaStinger2017PETDpresskit.html
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #160 на: 04 Декември 2017, 15:22:48 pm »


Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3262
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #161 на: 04 Декември 2017, 15:26:46 pm »
Толку знаат и они... Џабе издрема @zlatkoa пред салон...

Цитат
The Stinger is Kia’s first sedan to be available with either rear- or all-wheel drive – the latter offering enhanced dynamic capability in even the most challenging conditions. In its rear-wheel drive format, power is distributed throughout the rear axle by an optional mechanical limited slip differential. The rear-biased all-wheel drive system is equipped with Dynamic Torque Vectoring Control, which monitors driver inputs and road conditions, automatically applying power and braking force to the appropriate wheels to maintain course in the wet or dry.

https://press.kia.com/eu/en/home/media-resouces/press-kits/products/2017/KiaStinger2017PETDpresskit.html

Од колку саат е уплаќањево групно во Киа за Стингер?

И дали ќе има организиран превоз групно да идеме да уплатиме или ќе се чекаме пред МЗТ Фабриката кај бурекџилницата, па ќе идеме од Карклуб сите заедно.

Ова е неверојатно, колкава заинтересираност има. Во банка ред чекав за кредит да ми дадат, масовно луѓево трчаат час поскоро да купат Стингер.



« Последно менување: 04 Декември 2017, 15:33:48 pm zlatkoa »

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #162 на: 04 Декември 2017, 15:46:53 pm »
255кс турбо бензинче (еден саглам ремап на 270), заден погон, просторна и опремена со се што треба реално во основниот пакет (освен LSD за кое може да се доплати) и 7год гаранција за 38к е ок, ама на ова може попуфче да се лапне (цена за ќешшшшш рецимо 35к) + гага металик боја + LSD и тоа е тоа, во цена/добиено гази све.*

*Не важи за афелата со фалусни комплекси.



Отсутен mushovlae

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 168
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #163 на: 05 Декември 2017, 21:45:39 pm »
http://autoinfo.mk/?p=13301
@zero те претркаа овие :-):-):-)

Sent from my Mi-4c using Tapatalk


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #164 на: 05 Декември 2017, 21:48:07 pm »
Ја возеа пред мене. :)