Автор Тема: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.  (Прочитано 6319 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #15 на: 21 Ноември 2017, 22:38:51 pm »
... што следствено значи дека го прави моторот повеќе да троши. Во секој случај, помеѓу два слични мотори со ист волумент, тој со турбото повеќе ќе троши но и повеќе енергија ќе произведува.

Голф 1.4 80 кс
Голф 1.4 122 кс

Кој повеќе троши ?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #16 на: 21 Ноември 2017, 22:40:03 pm »
Астра 1.4 100 КС.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #17 на: 21 Ноември 2017, 23:13:19 pm »
@Tischläufer

Зашто 2.0D атмосферец троши повеќе од 2.0TDI?

Атмосферецот нема турбина, и двата се дизел.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #18 на: 21 Ноември 2017, 23:18:17 pm »
Затоа што дизелот може да работи со бесконечен сооднос на гориво воздух, таканаречена бедна смеса. Ако има турбо, значи повеќе воздух и автоматски смесата станува бедна.  ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #19 на: 21 Ноември 2017, 23:23:29 pm »
Затоа што дизелот може да работи со бесконечен сооднос на гориво воздух, таканаречена бедна смеса. Ако има турбо, значи повеќе воздух и автоматски смесата станува бедна.  ;D


Партибрејкер :)

Ама теоријата на Миле е дека ако има турбина, ќе троши повеќе.

Таа теза ми е некако непоткрепена и сакам да го чујам сублиматот негов по тоа прашање.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #20 на: 21 Ноември 2017, 23:25:51 pm »
... што следствено значи дека го прави моторот повеќе да троши. Во секој случај, помеѓу два слични мотори со ист волумент, тој со турбото повеќе ќе троши но и повеќе енергија ќе произведува.

Голф 1.4 80 кс
Голф 1.4 122 кс

Кој повеќе троши ?

По единица коњска сила или во единица време?

Ама теоријата на Миле е дека ако има турбина, ќе троши повеќе.

При максимална моќност или при иста? :)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #21 на: 22 Ноември 2017, 09:16:27 am »
по единица волумен

... помеѓу два слични мотори со ист волумент, тој со турбото повеќе ќе троши но и повеќе енергија ќе произведува.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #22 на: 23 Ноември 2017, 00:10:24 am »
Мал пример од мене, бидејки нови дизели без турбо нема ќе земам постари за пример,

венто 1.9 обичен дизел 75коња
венто 1.9 турбо дизел  90 коња

исто трошат или приближно, ама овој со турбо е метак, ако е само 15 коња повеќе.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #23 на: 23 Ноември 2017, 00:28:41 am »
Или пример мерцедес ц220д и мерцедес ц220цди.. Од 1997ма година..

Другар го има обичниот дизел и потрошувачката низ град е од 9 до 10л/100км...
Познаник има Цди.. Неговиот па троши околу 7-8/100км..

За разлика во бучавост и снага да не правиме муабет.. Обичниот од 0-100 за 16 сек.. Цдито за 10...

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #24 на: 23 Ноември 2017, 00:38:43 am »
Мал пример од мене, бидејки нови дизели без турбо нема ќе земам постари за пример,

венто 1.9 обичен дизел 75коња
венто 1.9 турбо дизел  90 коња

исто трошат или приближно, ама овој со турбо е метак, ако е само 15 коња повеќе.

И првиот мотор со 75 коња е со турбина, се води како TD и е со индиректно вбризгување.
Вториот мотор е TDI и е со директно вбризгување затоа и таа разлика во однос на перформанси.

Затоа фолксваген возила од тие години доколку сакаш да имаш дизел со турбина, TDI.
Подобар избор ти е обичен D него TD кој и онака не троши помалку од обичниот дизел, напротив повеке, и исто така не оди побрзо него обичен дизел.

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #25 на: 23 Ноември 2017, 08:41:26 am »
Мал пример од мене, бидејки нови дизели без турбо нема ќе земам постари за пример,

венто 1.9 обичен дизел 75коња
венто 1.9 турбо дизел  90 коња

исто трошат или приближно, ама овој со турбо е метак, ако е само 15 коња повеќе.

И првиот мотор со 75 коња е со турбина, се води како TD и е со индиректно вбризгување.
Вториот мотор е TDI и е со директно вбризгување затоа и таа разлика во однос на перформанси.

Затоа фолксваген возила од тие години доколку сакаш да имаш дизел со турбина, TDI.
Подобар избор ти е обичен D него TD кој и онака не троши помалку од обичниот дизел, напротив повеке, и исто така не оди побрзо него обичен дизел.

Сум ги имал сите три:
1.9д е 64 коња и не го бива за ништо. 120км/час оди негде на 3400/3600 вртежи
1.9тд е добар мотор, но краток мењач и иде значително подобро од обичен дизел. Ако не се пази, кварлив е моторот и троши од 6 до 8 литра. 120км/час оди на 3200 вртежи
1.9 тди 90кс е најдобар од трите, најмалце троши и иде доста подобро од горенаведените, поиздржлив мотор. 140км/час оди на 3000 вртежи, 120ка мислам е на 2600

У глобала, турбо мотор и обичен има доста голема разлика во влечна снага, а подобра потрошња.
У моментов возам 1.4 ТСИ 122кс а сум има и 1.4 75кс претходно. ТСИ-то помалце троши а во снага нема споредба со атмосферецот. Едноставно е 2 пати подобар и се однесува како машина од 2 литра.

Не знам технички детали, али по логика турбото ја зголемува ефикасноста на моторот, као и што кажаа погоре..

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #26 на: 23 Ноември 2017, 17:13:28 pm »
1.9д е 64 коња и не го бива за ништо. 120км/час оди негде на 3400/3600 вртежи

Да не си грешка за ова ? Еве на видеово, 1.9D оди 120 на 3000 вртежи.

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #27 на: 24 Ноември 2017, 16:29:06 pm »
Да не си грешка за ова ? Еве на видеово, 1.9D оди 120 на 3000 вртежи.

Може тоа на видеото да е СДИ..тој мислам има пократок мењач.
Баш сега гледав едно видео од голф тројка и тера на 3300 вртежи негде.. како и да е, не е ефикасен мотор..


Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #28 на: 24 Ноември 2017, 16:34:04 pm »
Може тоа на видеото да е СДИ..тој мислам има пократок мењач.

Мислиш подолг менувач ? :) Краток менувач значи високи вртежи, а ниска брзина. Долг менувач значи пониски вртежи а поголема брзина.

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #29 на: 27 Ноември 2017, 15:24:28 pm »
Може тоа на видеото да е СДИ..тој мислам има пократок мењач.

Мислиш подолг менувач ? :) Краток менувач значи високи вртежи, а ниска брзина. Долг менувач значи пониски вртежи а поголема брзина.

Да да, мала збунка :)