Мал пример од мене, бидејки нови дизели без турбо нема ќе земам постари за пример,
венто 1.9 обичен дизел 75коња
венто 1.9 турбо дизел 90 коња
исто трошат или приближно, ама овој со турбо е метак, ако е само 15 коња повеќе.
И првиот мотор со 75 коња е со турбина, се води како TD и е со индиректно вбризгување.
Вториот мотор е TDI и е со директно вбризгување затоа и таа разлика во однос на перформанси.
Затоа фолксваген возила од тие години доколку сакаш да имаш дизел со турбина, TDI.
Подобар избор ти е обичен D него TD кој и онака не троши помалку од обичниот дизел, напротив повеке, и исто така не оди побрзо него обичен дизел.
Сум ги имал сите три:
1.9д е 64 коња и не го бива за ништо. 120км/час оди негде на 3400/3600 вртежи
1.9тд е добар мотор, но краток мењач и иде значително подобро од обичен дизел. Ако не се пази, кварлив е моторот и троши од 6 до 8 литра. 120км/час оди на 3200 вртежи
1.9 тди 90кс е најдобар од трите, најмалце троши и иде доста подобро од горенаведените, поиздржлив мотор. 140км/час оди на 3000 вртежи, 120ка мислам е на 2600
У глобала, турбо мотор и обичен има доста голема разлика во влечна снага, а подобра потрошња.
У моментов возам 1.4 ТСИ 122кс а сум има и 1.4 75кс претходно. ТСИ-то помалце троши а во снага нема споредба со атмосферецот. Едноставно е 2 пати подобар и се однесува како машина од 2 литра.
Не знам технички детали, али по логика турбото ја зголемува ефикасноста на моторот, као и што кажаа погоре..