Автор Тема: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.  (Прочитано 6312 пати)

Отсутен Боби

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 101
Дали може некој да ми објасни, на кратко како работи турбината?
Зошто кај дизел моторот намалува потрошувачка а кај бензинските зголемува?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #1 на: 21 Ноември 2017, 12:51:37 pm »

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #2 на: 21 Ноември 2017, 12:59:42 pm »
Зошто кај дизел моторот намалува потрошувачка а кај бензинските зголемува?

каде прочита дека зголемува ?

Отсутен Боби

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 101
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #3 на: 21 Ноември 2017, 13:13:10 pm »
Онака, не знам, многу оддамна имаше такво мислење.

Отсутен Боби

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 101
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #4 на: 21 Ноември 2017, 13:14:27 pm »
Дали со промена на турбината, т.е. да се замени постоечката со некоја посилна со поголем број вртежи, може да се добие некоја к.с. повеќе?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #5 на: 21 Ноември 2017, 13:16:06 pm »
Треба повеќе работи да смениш освен поголема турбина.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Боби

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 101
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #6 на: 21 Ноември 2017, 13:19:34 pm »
На пример?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #7 на: 21 Ноември 2017, 13:32:05 pm »
Инјектори со поголем капацитет, поголем интеркулер, друг контролор на притисок, да го препрограмираш ЕКУ-то на самиот автомобил, усис кој може да го издржи новиот притисок, издув со поголем капацитет, нов систем за сопирање со подобри способности за запирање, нов замаец + ламела кој ќе го издржат новиот нагон на вртежен момент/сила, нов менувач.

А може и само турбото да го смениш и ќе ставиш поголемо. Може и воопшто да не се разврти заради малата количина на издувни гасови.... Или да врти од 4к нагоре, да имаш само една огромна турбо дупка и комплетно неуправлив автомобил додека си во турбо-режим.


 
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Боби

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 101
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #8 на: 21 Ноември 2017, 13:37:56 pm »
Е ај фала ептем многу :)

Отсутен Боби

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 101
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #9 на: 21 Ноември 2017, 13:38:41 pm »
A da si kupam poubava pogolema kola izgleda najubavo :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #10 на: 21 Ноември 2017, 13:41:25 pm »
Ако тртнеш само турбина, без да ги направиш другите неопходни преправки, ќе направиш нешто а ла мајсторл'кот на Џереми Кларксон :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #11 на: 21 Ноември 2017, 13:51:44 pm »
A da si kupam poubava pogolema kola izgleda najubavo :)

Ако кажеш каква кола имаш, за што ја употребуваш и што сакаш да добиеш, сигурно повеќе ќе може да ти се помогне со совети и слично.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #12 на: 21 Ноември 2017, 14:28:04 pm »

Ставај турбо и нека пука  ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #13 на: 21 Ноември 2017, 22:10:11 pm »
Онака, не знам, многу оддамна имаше такво мислење.

Кога се споредуваат мотори кој помалку троши, секогаш помалку троши оној мотор кој е поефикасен во конверзијата на хемиска енергија во механичка.
Турбото ја зголемува само волуметриската ефикасност (подобра искористеност на волуменот на коморите за согорување), не значи по дифолт дека ја зголемува енергетската ефикасност на моторот, иако најчесто придонесува.

Така да, турбото во пракса не го прави моторот да троши помалку туку го прави моторот да произведува поголема енергија од истиот волумен, што следствено значи дека го прави моторот повеќе да троши. Во секој случај, помеѓу два слични мотори со ист волумент, тој со турбото повеќе ќе троши но и повеќе енергија ќе произведува.

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 873
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Турбина кај дизел мотори. Начин на работа.
« Одговори #14 на: 21 Ноември 2017, 22:18:20 pm »

Ставај турбо и нека пука  ;D
Или како ова ;D