Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline  (Прочитано 26491 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #45 на: 08 Октомври 2017, 16:52:28 pm »
Тоа е повеќе можеби до поврзувањето на рачката со самиот менувач. Сигурен сум дека самиот менувач е ист.

Хиерархијата повеќе се гледа во моментот дека Skoda и VW добиваат 5-степен менувач со 1.6 TDI, Audi добива 6-степен менувач.

Нејсе... Фрката со „лабав“ и долг менувач се решава со Short Shift кит. Јас одамна сакам за мене да си купам, само не знам кој би го монтирал кај нас. Ваљда во Автотек би се нафатиле, во Порше не сакаат, прашав.


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #46 на: 08 Октомври 2017, 16:59:54 pm »
Моја грешка дека тврдам менувачот не е ист. Конкретно зборев дека ми беше потешко и подолго да ја најдеш вистинската брзина кога јас си тестирав. Иначе и во голф можеш да добиеш 6 степен во 1.6 ако го нарачаш 4мотион

И јас гледав шорт шифт и колку што читав можеш и сам да го монтираш не е тешко.

https://shop.ahw-shop.de/vw-/-audi-schaltwegverkuerzung-original-schalthebel-mq350?c=6442

easy & fast to plug, plug in play
Note: Shortening the gear shift by approx. 20%

А и не е скап.

Иначе тестираниов голф неможеле со полоша боја да го одберат.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #47 на: 08 Октомври 2017, 17:06:55 pm »
Тој е од Audi S3, легнуе идеално, иако крати само 20% од движењето.

Хм.. Еве за Golf 6 што одговара. Има и број на дел. Баш ќе прашам во Порше за цена и монтажа. Ако дадат некоја нормална цена..

Тенкс!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #48 на: 08 Октомври 2017, 18:22:02 pm »
Красивая раткапьна :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #49 на: 08 Октомври 2017, 19:03:22 pm »
@vlatko.klp te razbiram deka na nekoj nacin i si go pravdash izborot na vozilo, i jas sigurni bi bil subjektiven za elantra ama argumentite shto gi spomnuvash ne mi ja opravduvaat cenata i se poskapite servisi koi gi imaat.

Kako se otvarala vratata i koja e poteshka ama ic ne mi e gajle. I dali plastikata koja ke ja dopram 40 pati vo 10 godini i koja nema da popushti i ke izdrzi isto tolku kolku i taa vo golfot ne se faktor za preteranite ceni.

A za skoda ke probam da ti najdam da vidish koj kolku e uspeshen vo VAG vnatre pa da vidish dali im e seedno

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #51 на: 08 Октомври 2017, 19:21:54 pm »
Така де, и @vlatko.klp си го оправдува изборот за Голф, исто како што и јас си го оправдувам изборот за Голф, исто како што и ти си го оправдуваш изборот за Елантра со „пластики  кои ќе ги допрам 40 пати во 10 години..“

Тоа е океј. Nothing wrong with that.

Со тоа што, секој пат кога ќе влезам во Голф 7, изненаден сум колку е добро склопен и колку е добро стегнат внатре. Не можам да го објаснам тоа баш така лесно, треба да се искуси за да се разбере. Мене, субјективно, тоа ми значи многу.

--

Во однос на муабетот за Шкода - што е право, право е. Шкода ги надмина сите очекувања, дури и внатре во самиот концерн. Ама па логично е - нудиш нешто што нуди 90-95% од искуството, за да кажеме 75% од цената. Јас сум скоро убеден дека намерно го утепаа фејслифтот на Октавија.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #52 на: 08 Октомври 2017, 19:41:25 pm »
Несмее да се изостави изолацијата. Не е само пластиката пребитна е изолацијата.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #53 на: 08 Октомври 2017, 19:48:48 pm »
Да во право си, еве да мериме. Голф со xx конкурент тековен модел скоро излезен како фејслифтот.

Колкава ќе биде бичавата и да провериме измерената разлика што значи за човечкото уво

Не викам дека не е добро склопен голфот, ама и останатите конкуренти се далеку од лошо склопени. Секако има и лоши исклучоци

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #54 на: 08 Октомври 2017, 19:57:32 pm »
Бар по мене, подобро е Шкода со повеќе опрема и подобар мотор, него VW кој ќе има иста цена ама ниво пониско опремен и можеби послаб мотор нз точно колку се разлика во цена, али ако ја продаваш после некоја година мислам дека VW далеку повисока цена ќе држи од Шкодата поради тоа што таков ни е пазарот

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #55 на: 08 Октомври 2017, 20:00:21 pm »
Нема подобро или полошо. Работата е што сакаш и што можеш да си дозволиш.

На крај на денот мислам дека цел запад не ја гледа цената на колата вкупна него колку му е месечната рата за лизинг.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #56 на: 08 Октомври 2017, 20:05:20 pm »
Да во право си, еве да мериме. Голф со xx конкурент тековен модел скоро излезен како фејслифтот.

Колкава ќе биде бичавата и да провериме измерената разлика што значи за човечкото уво

Не викам дека не е добро склопен голфот, ама и останатите конкуренти се далеку од лошо склопени. Секако има и лоши исклучоци
Да имаше стандардизиран тест на кој ќе измереа ќе беше многу полесно. Не викам дали е добар голфот во тој поглед, туку дека тоа е најскапиот дел кај една кола. Плаќаш тишина кај скапите коли. Не спомнав како се склопени, туку конкретно колку е тивка на 130кмч. Толку. Ништо повеќе. Може и да е тиња склопена и да е мртва тишина внатре. Може и да е најскапа пластика и да е галама внатре. Поентата е да се многу-многу тивко.

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #57 на: 08 Октомври 2017, 20:10:50 pm »
Нема подобро или полошо. Работата е што сакаш и што можеш да си дозволиш.

На крај на денот мислам дека цел запад не ја гледа цената на колата вкупна него колку му е месечната рата за лизинг.

Мислев на bang for one's buck дека повеќе добиваш во однос на мотор и опрема. На запад мислам дека Шкода бележи голем раст на продажбата, посебно за Октавија у Суперб.

Отсутен NeVeNR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 983
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #58 на: 09 Октомври 2017, 00:08:15 am »
Мислам дека споредбата меѓу голф и октавија е тотално утната. Тотално различна целна група на купувачи е во прашање. Чисто сумњам дека некој што купува голф ќе оди да проба и октавија. Леон да, ама октавија не. Освен секако ако не станува збор за караванската верзија каде најбитно е големината на гепекот и просторот во кабината. Мене октавијата ми е одбивна, кола направена за максимално искористување на меѓуоскин простор на една шасија хенс и грдиот профил како да виси на од напрад и назад врз шасијата, колата е ''седан'' а нема силуета на таков затоа што гепекот е како насаден заради максимална искористеност, ентериерот е ... од каде да почнеме: Од послаб квалитет на кожа на волан и шалтер, екран на допир со послаба резолуција и  контраст, рачката на шалтерот е прелесна и има погруб од, многу малку меки пластики, отсуство на изолација под хауба, отсуство на амортизер за хауба, неизолиран гепек, штофот на седишта е типичен шкода ист како во 10 години стара фабија и има малку најлонски филинг на допир, сигурно и стаклата се потенки итн итн... Многу работи кој секој од форумот би ги приметил затоа што барем малку е ентузијаст на коли. Ама на страна тоа. Кој би купил октавија? Сигурно не 20-30 годишен млад човек со/без мала фамилија а таквите луѓе ги гледам меѓу другото како ќе возат и голфови, леони, мазда 3ки, кантримен, а класа на мечка... Абе нека е и дупло поевтина, нема да ја купам ќе возам ако треба и половна 6ка ама не ја купувам.
Зини да ти кажу.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #59 на: 09 Октомври 2017, 00:43:41 am »
Абе Голф е кралот нема муабет тука !  Кој нема Голф незнај шо е кола, спејс шатл !