Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline  (Прочитано 26452 пати)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Comfortline
« Одговори #30 на: 06 Октомври 2017, 21:35:18 pm »
И 1.6 со 90кс станува 140 после ремап.... Не гледам поента да се земе со 115. Боље повисоко ниво на опременост.

Иначе за цената, убаво си вика Зеро,  GTI за 25, фала многу-пријатно. Ма да мислам дека за 16-17 се зима со ал. бандаши, барем 7ца-та

Отсутен hanacloud

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 226
  • Barcelona Mystery Blue
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Comfortline
« Одговори #31 на: 07 Октомври 2017, 00:58:55 am »
Досадно совршен.

Е сега за опремата и цената. Јас кога купував кола пред два месеци, прво Голф трендлајлн гледав. Комфортлајн има темпомат, лајснички и друг дезен на седишта, воопшто не се поудобни од оние во трендлајн. Тоа се разликите.
За 18000еур даваа 1.6 ТДИ (115КС) Трендлајн со гратис алу. фелни 15". Комфортлајн е 2000еур поскап од трендлајн, а за таа цена +/- ситно се добива Леон 2.0 ТДИ (150КС) ФР/Екселенс, со многу појак мотор, поудобни седишта и ФУЛ ЛЕД, но со на изглед покрута пластика и фала богу без пиано елементи!

Тоа е се.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #32 на: 07 Октомври 2017, 09:23:41 am »
Trendline или Comforline?
На тестот е тренд овде комфорт.

Ах, грешка. Trendline е. Благодарам!

@zeroSignal иако се различни класи, можеш да кажеш кој мотор ти остави подобар впечаток, 1.0 тси то на ибицата или 1.6 тди во голфов?

Хм.. Да бидам искрен, тешко би ми било да одлучам. Бензинчето во Ибицата стварно прави мерак и се покажа како стварно добра комбинација.

Тешко е да се спореди. Би требало двата мотори да ги пробам во иста кола па да кажам.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #33 на: 07 Октомври 2017, 13:29:45 pm »
И 1.6 со 90кс станува 140 после ремап.... Не гледам поента да се земе со 115. Боље повисоко ниво на опременост.

Иначе за цената, убаво си вика Зеро,  GTI за 25, фала многу-пријатно. Ма да мислам дека за 16-17 се зима со ал. бандаши, барем 7ца-та
Некаде читав дека наводно дизните (а можда и уште некој дел) на 1.6тди 90 со 1.6 тди 115 не се исти, кој знае повеќе нека потврди/негира.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Comfortline
« Одговори #34 на: 07 Октомври 2017, 17:54:33 pm »
И 1.6 со 90кс станува 140 после ремап.... Не гледам поента да се земе со 115. Боље повисоко ниво на опременост.

Иначе за цената, убаво си вика Зеро,  GTI за 25, фала многу-пријатно. Ма да мислам дека за 16-17 се зима со ал. бандаши, барем 7ца-та

хахаха, како да не. Баш така идело тоа. Иде, ако сакаш клипњачите шпагети да ги направиш...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #35 на: 07 Октомври 2017, 19:53:36 pm »
хахаха, како да не. Баш така идело тоа. Иде, ако сакаш клипњачите шпагети да ги направиш...

Глеам, све шпагети..

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #36 на: 07 Октомври 2017, 21:25:09 pm »
@smole - Не знам само дали и 90кс 1.6 ТДИ во Голф 7 се разликува со 1.6 во 6ка. Во 6ката 1.6 имаше 3 верзии, 75, 90 и 105. По кажувањата на момците што чипуваат сите се исти и сите се прават 135кс со ремап. Е сега за тој од 7ца не знам. Ама поло со 1.6 ТДИ со 75кс и ремап на 135кс станува ГТД.

Знам дека многу се жалеа на 1.6, вклучувајќи го и Веле. Кај мене беше 105 и правеше проблем ЕГР вентилот, со ремап го исклучив и еве веќе 10 месеци го возам така. За среќа проблеми не сум имал, а познавам луѓе што тераат со години со ремапиран 1.6 ТДИ и викаат дека нема проблеми.

За шпагети не спомнаа...

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #37 на: 07 Октомври 2017, 23:38:53 pm »
Прескапо за тоа што го нуди ама баш прескапо. Затоа и Шкода прави партал баш заради неправилно надуваните цени на Vw

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 172
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #38 на: 08 Октомври 2017, 00:02:41 am »
Не е прескапо ако се земе во предвид колку коштаат ривалите на оваа кола.
1. Хјундаи и30 уште немаат цена а слушнав дека ќе бил 20000 евра дизелот основемќн
2. Опел Астра за нијанса поефтин со штракалица мотор кога ќе го запалиш,
3. Рено Меган, најубава кола во класата ама изгор скап а основното ниво на опрема е ептен мизерија, ти се чини во целизе си седнал.
4.Мазда 3 изгор скапа,
5.Хонда сивик изгор скапа
6.Пежо 308 основното ниво далеку посиромашно од тоа на голфот а не многу поефтин,
7.Тојота аурис - лично сметам дека воопшто не е никаков конкурент на голфот бидејќи е километри позади него и во изработка и во возни каракгеристики
8.Киа сид - старо возило
9. Леон/октавија - поефтини ама ако се влезе внатре може да се види и зошто
10. Форд фокус - Доста поефтин 1.6 дизел со 90 кс за 14к но има катастрофа ентериер, не толку стегнат како голфот, ама за разлика од конкурентите добро се држи по патиштата со исклучок на леонот, мазда 3 и астрата нова.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #39 на: 08 Октомври 2017, 00:21:45 am »
2. Опел Астра за нијанса поефтин со штракалица мотор кога ќе го запалиш,

LOL. Неколкукратно потивок мотор од TDI

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 172
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #40 на: 08 Октомври 2017, 10:43:35 am »
2. Опел Астра за нијанса поефтин со штракалица мотор кога ќе го запалиш,

LOL. Неколкукратно потивок мотор од TDI
h
Зборувам за кога ќе го стартуваш моторот, но останува фактот дека Цдти моторите се далеку почуствителни на неквалитетно гориво какво што имаме ние во државава

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #41 на: 08 Октомври 2017, 11:52:38 am »
Прескапо за тоа што го нуди ама баш прескапо. Затоа и Шкода прави партал баш заради неправилно надуваните цени на Vw
Не е прескапо туку реална таа е цената. Оваа што е 21.000 е далеку над реална да не се лажеме. Јас мојот голф го земав далеку испод оваа цена со повеќе опрема и плус караван и регистрација. Шкода не прави партал него ВАГ си прави партал.

Али ако имаш прилика седни ист ден во Октавија и Голф. Најпрост пример. Оварање на вратата кај октавијата е прелесно за разликата од голфот кога ти треба повеќе напор за да ја отвориш. Звук при затварање на вратата. Има безброј вакви детали што ја прават таа разлика. Да не зборам за звучна изолација особено при поголеми брзини. Мануелниот мењач кај голф и октавија немаат допирна точка. Итн...

Да не се разбереме погрешно не дека бранам некого ама секој кога купува ауто има различни потреби. На некој не му е најважна цената односно вложено добиено по нашки. Ако беше така ќе возевме сите дачиа дастер, пежо 301 и рено флуенс.

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #42 на: 08 Октомври 2017, 16:09:31 pm »
Цитат
Не е прескапо туку реална таа е цената. Оваа што е 21.000 е далеку над реална да не се лажеме. Јас мојот голф го земав далеку испод оваа цена со повеќе опрема и плус караван и регистрација. Шкода не прави партал него ВАГ си прави партал.

Али ако имаш прилика седни ист ден во Октавија и Голф. Најпрост пример. Оварање на вратата кај октавијата е прелесно за разликата од голфот кога ти треба повеќе напор за да ја отвориш. Звук при затварање на вратата. Има безброј вакви детали што ја прават таа разлика. Да не зборам за звучна изолација особено при поголеми брзини. Мануелниот мењач кај голф и октавија немаат допирна точка. Итн...

Да не се разбереме погрешно не дека бранам некого ама секој кога купува ауто има различни потреби. На некој не му е најважна цената односно вложено добиено по нашки. Ако беше така ќе возевме сите дачиа дастер, пежо 301 и рено флуенс.

Сакаш да кажеш Шкода иако дел од VW користат сопствен менувач? Не сум имал прилика ни во новите Шкоди ни во VW да се возам али вака на слики добро опремените Шкоди како вРС прилично добро ми изгледаат на слики.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #43 на: 08 Октомври 2017, 16:13:26 pm »
Секако дека е ист менувачот.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.6 TDI 115 Trendline
« Одговори #44 на: 08 Октомври 2017, 16:35:56 pm »
Самото менување на брзини е многу различно во мануелниот менувач. Во октавијата има поголема луфта кога менуваш брзини и не е толку презицен поради тоа.

Иначе и мене октавија врс ми изгледа одлично. Би рекол заедно со леон доста по-привлечно од еден обичен голф. Ама мене тоа ич не ми е битно.