Зборуваме за квалтитетот на горивата на ЛО и МП, или за морални и општествени вредности на компанииве? Пошто тоа е друга тема.. Би се запрашал каде оди дел од профитот на ЛО и што се финансира со истите...
Секако, важно е да направиме разлика меѓу квалитетот на горивата и услугата, и моралните или општествените вредности на компаниите – бидејќи и двете имаат свое место, но се различни теми.
Јас се фокусирав конкретно на квалитетот на горивото и целокупната услуга што ја добиваме како клиенти. Од лично искуство, но и од независни проверки, имам причина да верувам дека квалитетот на горивото кај Макпетрол (МП) е послаб во одредени периоди – особено кога по точење БС95 на повеќе возила се појавија проблеми, а подоцна се докажа дека изворот на проблемот било токму горивото сипано на МП. Од тогаш, ја изгубив довербата.
Дополнително, целокупниот пристап на вработените во ЛО (Лукоил) – начинот на услуга, однесување и професионалност – е на ниво што јасно се разликува од искуството што го имав со Макпетрол. А и не е тајна дека Макпетрол има историја на лош третман кон вработените, што исто така ми влијае како потрошувач – затоа што начин на кој се третираат луѓето внатре во една фирма, често се рефлектира и во услугата кон надвор.
Секако, моралните прашања – каде оди профитот, што се финансира итн. – се исто легитимна тема, и може да се отвори како засебна дискусија. Но кога зборуваме за што точно сипуваме во резервоарот и каков третман добиваме како клиенти, тука МП, според мое искуство, паѓа на тестот.