На времето кога возев плин, и мала неисправност влијаеше на работата на моторот. Мораше тоа кабли, свеќици, струја, итн да бидат во перфектна состојба.
Или поинаку кажано, можеше да возиш на бензин и да си врти моторот нормално, (тука е вклучено и бензин од различни пумпи), да свртиш на плин и да се наруши правилното работење, не помагало да се наточи плин од други пумпи. Ова со скроз исправен уред.
Е сега, имало ситуации кога се било како треба, ќе се наточи плин од друга пумпа, и ете пореметување. Со повторно точење од претходна пумпа да се оправи.
Што значи кај многу поосетливи моторите на плин вс бензин, исто толку и на различен плин.
Е сега, ова беа авантури со мотори со карбуратор, овие модерниве со компјутери не би знаел.