Идентични беа условите во однос на температура и ветар. Немаше ветар во двата случаи, температурата беше 17 степени.
Горивото во резервоар беше на цртката од 1/4, што е занемарливо мала разлика и се стреми кон иста количина.
Моторот е армосферец 1.4, и тие 4.2% се значителна разлика. Според моите пресметки кај турбо бензинец, овој процент би требало да се искачи на 8% до 9%.
Дополнително, со горивото од Шел возилото работи значително потивко, повлекува подобро на пониски вртежи и крајната брзина му се покачи за 12km/h.
Потрошувачката опадна за 0.4 литри на 100 километри, но овој податок би го земал со доза на резерва затоа што возилото при користењето на горивото од двата производители, не се експолоатираше во идентични услови и режими на работа.
Субјективно, можам да кажам дека Шел горивото, е подобро гориво и кога би имал избор, не би точел поинакво.