Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence  (Прочитано 38333 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #120 на: 09 Март 2018, 15:27:58 pm »
Шо има врска 2015? И во голфот нема мултилинк до 120кс и таму е привилегија :D

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #121 на: 09 Март 2018, 15:44:52 pm »
Шо има врска 2015? И во голфот нема мултилинк до 120кс и таму е привилегија :D

Порано имаше мултилинк. Сивик на постариот модел, колку шо се сеќавам, имаше мулти линк. На поновиот нема.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #122 на: 09 Март 2018, 16:51:48 pm »
Навидум тој од 180кс има демек...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #123 на: 09 Март 2018, 17:10:19 pm »
Тој што го постави рекордот на Норд има мултилинк?

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #124 на: 09 Март 2018, 17:53:11 pm »
Што е тоа мултилинк?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7077
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #125 на: 09 Март 2018, 18:02:40 pm »
Што е тоа мултилинк?


Sent from my iPhone using Tapatalk
:)

KIA Ceed прва генерација имаше мулти линк, ама сега сите штедат, штета... Прави голема разлика на возење.

Само ме чуди, Леонов е 2.0, да нема мултилинк?

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #126 на: 09 Март 2018, 18:03:02 pm »
AO ли ти е таблицата на крај?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29673
    • CARclub.mk
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #127 на: 09 Март 2018, 18:24:20 pm »
Што е тоа мултилинк?


Sent from my iPhone using Tapatalk
:)

KIA Ceed прва генерација имаше мулти линк, ама сега сите штедат, штета... Прави голема разлика на возење.

Само ме чуди, Леонов е 2.0, да нема мултилинк?

Јас сум убеден дека во 99.9% од возењето, нема да осети никаква разлика.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7077
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #128 на: 09 Март 2018, 18:26:56 pm »
Што е тоа мултилинк?


Sent from my iPhone using Tapatalk
:)

KIA Ceed прва генерација имаше мулти линк, ама сега сите штедат, штета... Прави голема разлика на возење.

Само ме чуди, Леонов е 2.0, да нема мултилинк?

Јас сум убеден дека во 99.9% од возењето, нема да осети никаква разлика.
Епа јас сум грешка тогаш... Ќе ти верувам, сепак имаш поголемо искуство.
Јас осетив голема разлика од старата на новата кола, ама може не е до мултилинкот само...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #129 на: 09 Март 2018, 18:43:26 pm »
A quick summary of various vehicle suspension:
Reference: http://www.yorozu-co...nsion/index.htm

MacPherson strut
This suspension derives its name from the engineer who developed it, Earl S. MacPherson.
In this suspension the upper point of the strut, that has a shock absorber with spring is installed to the body and the lower point is installed to the axle housing or spindle.
The lower arm is connected between the axle housing and the body.
There are two varieties of lower arm. I type and A type because of its shape. It is also known as Transverse Link.
Merits:
As the upper point of shock absorber is high there is little error in the alignment of wheels.
It is inexpensive, as there are very few components.
More space is available for the engine, because of few components.
Demerits:
Some ride comfort may be lost, as it is hard to move smoothly because of bending input force due to the deviation between the strut and input load axis.


Double wishbone
This suspension has a pair of upper and lower arms. Each arms are installed to the body and axle housing. It is so named because the original arm resembled the V shaped breastbone of a bird (a wishbone).
Merits:
It is possible to increase the handling stability, as the suspension stiffness is high and the degree of freedom to control the wheel alignment change and the vehicle's posture is more. Its connection or assembly to a suspension member aids the suspension stiffness and the isolation of NVH.
Demerits:
The structure is complicated as there are many parts, is costly and has lot of weight. Due to the large space required for its installation, the engine room available is less.


Multi link
It has four or five links per wheel, that are connected between the body and axle housing. In many cases, links are installed to a suspension member, as in the double wishbone, but not to the body directly. Generally suspension members are installed to the body by four points. Since the suspension of Mercedes-Benz 190 was named "Multi link" in 1980, cars with the suspension called "Multi link" has been introduced in the Japanese market.
Merit
It is possible to increase the handling stability more easily than the double wishbone, using the most appropriate layout for multi links.
Demerits:
The structure is complicated as there are many parts, is costly and heavy when compared with the double wishbone suspension.


Torsion beam
Trailing arms are installed between the body and wheels and the right and left trailing arms are connected by a cross beam. This cross beam is called a "torsion beam" because it takes the torsion of the car's suspension during cornering etc. There are many types based on the position of installation. The most popular "torsion beam" is a cross beam that is located at the center of arms and is called as "center beam" or "coupled beam".
Merits:
Lot of space is available as there aren't many parts. It is possible to tune the handling stability by combining the cross beam stiffness and the bushing of trailing arm.
Demerits:
A pendulum like rotary motion of the whole suspension could occur as the assembled section of the trailing arm takes the whole lateral force from tires. It worsens the handling stability.



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен hanacloud

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 226
  • Barcelona Mystery Blue
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #130 на: 09 Март 2018, 22:05:13 pm »
AO ли ти е таблицата на крај?
Можеби :) Зошто?

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #131 на: 10 Март 2018, 02:23:29 am »
Ти блицнав за џандари кај штип пред затворот :)

Отсутен hanacloud

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 226
  • Barcelona Mystery Blue
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #132 на: 10 Март 2018, 13:18:43 pm »
Ти блицнав за џандари кај штип пред затворот :)
Фала ти! Само што паркираа! :)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #133 на: 10 Март 2018, 14:45:22 pm »
Бојата е многу добра

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: Seat Leon 2.0 TDI Xcellence
« Одговори #134 на: 11 Март 2018, 00:46:55 am »
Ти блицнав за џандари кај штип пред затворот :)
Таму ке го јадев пред 4-5 дена за секунда ми блицна и мене еден а возев многу над дозволеното :D