Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Позгодно е, попрактично да имаш два сета тркала, зимски и летен, отколку да менуваш гуми на истиот сет. Само малку ќе доплатиш за 16-ки со челични бандаши, во однос на само гуми во 17“ димензија.
Нешто на старо, од растурачи? Дури и да не се во „минт“ состојба, челични брзо се прават добри ко нови. Сигурно ќе најдеш, само сеа си у шкрипац со време, идат ладни денови.
Vo euroimpex prasaj. Tamu ima celicni
Зошто филтер за полен само шо ја зема колата, во Рек да ја возеше нема време да се извалка доволно.
Цитат: MarceCvarce на 02 Декември 2017, 10:01:46 amНаредниот со филтер за гориво скоро 11к денари ќе биде.Брзо си направил 10к км нема некоја опција за лонг лајф сервисни интервали?Мајсторот во работилница и сервисерот на деск имаат различни ставови (но не беше прашано во ист ден).Со лонг-лајф уље мислиш или генерално да не биде на 10000км?Мајсторот вика 10000км (нафтата у мк како аргумент)Одговорниот сервисер неколку недели пред тоа рече: прв сервис на 10000км, после на секои 15000км (му кажав дека најверојатно ќе правам 30-50 ккм годишно).
Наредниот со филтер за гориво скоро 11к денари ќе биде.Брзо си направил 10к км нема некоја опција за лонг лајф сервисни интервали?
Цитат: hanacloud на 02 Декември 2017, 10:18:44 amЦитат: MarceCvarce на 02 Декември 2017, 10:01:46 amНаредниот со филтер за гориво скоро 11к денари ќе биде.Брзо си направил 10к км нема некоја опција за лонг лајф сервисни интервали?Мајсторот во работилница и сервисерот на деск имаат различни ставови (но не беше прашано во ист ден).Со лонг-лајф уље мислиш или генерално да не биде на 10000км?Мајсторот вика 10000км (нафтата у мк како аргумент)Одговорниот сервисер неколку недели пред тоа рече: прв сервис на 10000км, после на секои 15000км (му кажав дека најверојатно ќе правам 30-50 ккм годишно).Мислев лонг лајф на 30к км. Посебно ако поминуваш годишно толку. Незнам зошто се вадат со муабетот нафтата вака така кога филтерот за гориво го менува на секој втор сервис.Кога веќе се тера толкава километража нелогично е 3 пати годишно сервис да се прави.
Цитат: MarceCvarce на 02 Декември 2017, 17:50:32 pmЦитат: hanacloud на 02 Декември 2017, 10:18:44 amЦитат: MarceCvarce на 02 Декември 2017, 10:01:46 amНаредниот со филтер за гориво скоро 11к денари ќе биде.Брзо си направил 10к км нема некоја опција за лонг лајф сервисни интервали?Мајсторот во работилница и сервисерот на деск имаат различни ставови (но не беше прашано во ист ден).Со лонг-лајф уље мислиш или генерално да не биде на 10000км?Мајсторот вика 10000км (нафтата у мк како аргумент)Одговорниот сервисер неколку недели пред тоа рече: прв сервис на 10000км, после на секои 15000км (му кажав дека најверојатно ќе правам 30-50 ккм годишно).Мислев лонг лајф на 30к км. Посебно ако поминуваш годишно толку. Незнам зошто се вадат со муабетот нафтата вака така кога филтерот за гориво го менува на секој втор сервис.Кога веќе се тера толкава километража нелогично е 3 пати годишно сервис да се прави.Останува да видиме на наредниот сервис како ќе одговорат.Иначе и на борд компјутер и во менуал се наведува 30 ккм како интервал...