Edit: Еве, колегата ме престигнал.
Набрзина, у кратки црти, за да знаеш.
При нагло кочење на (реално, било какви, ама почесто на повисоки брзини или пак на мокро, итн), кочниците можат да ги блокираат тркалата (да престанат воопшто да се вртат) и колата да почне да лизга. Ако тоа се случи, губиш секаква контрола врз тркалата. Вртел-не-вртел со воланот, колата ќе се лизга во насоката во која почнала да се лизга.
Е сега, за да се избегне тој момент на немање контрола врз тркалата, ABS (Anti-Lock Braking System) системот неколку десеттици (па и стотици) пати во секунда може нагло да го намали и да го зголеми притисокот на кочиците. Со тоа тркалата ќе продолжат да се вртат и да кочат во исто време, а ти ќе имаш контрола врз насоката на колата дури и при поагресивно кочење.
За луѓе што никогаш не возеле кола со ABS, првиот контакт со ABS знае да биде малку страшен, особено ако е на снег/мраз.