Карклабери, не сум ве заборавил!
Еве еден апдејт. Веќе ми останаа 3 модели во потесен круг, само има еден проблем, и се вика дизел бан!
Имено, верувам дека повеќето од вас ја следат ситуацијата, посебно во Германија, кадешто дизелите многу веројатно ќе добијат забрани во големите градови поради преголемата емисија на азотни оксиди, со сигурност сите дизели до еуро 5. И еуро 6 ќе има проблеми, поради премалиот резервар за уреа (популарно наречен АдБлу).
Дилемата е дали воопшто да се купи дизел поради тоа. Верувам дека сите дизели што нема да ги исполнат условите во ЕУ, ќе бидат продадени во земји како нашата, и не би сакал да "фрлам" пари за нова дизел кола, а за неколку месеци да изгубам добар дел од нејзината вредност, или пак на пазарот да гледам на пр. Ауди А5 2.0Тди с-лајн 2014-2015 за исти пари со мојот компакт. Напротив би се радувал ако истите еколошки стандарди се воведат и во Македонија, но тоа би ги исклучило 90% од возилата во сообраќајот.
Во среда на 02.08 ќе има дизел форум во Германија, на кој ќе учествуваат политиката и индустријата, и треба да се добие некаква насока за иднината на дизелот. Значи одлуката ќе падне најрано во Четврток.
Исто така и замислениот буџет од 18000еур најверојатно ќе се надмине.
Доколку биде дизел, ќе биде една од овие 3:
1. Мазда 3 2.2 Скајактив-Д Челенџ
2. Сеат Леон 2.0 тди екселенс
3. Гољф 7 2.0 тди Комфортлајн
Доколку не биде дизел, пак ќе треба да шетам по салони, и тест возења и преговори...
Gesendet von meinem Redmi 3S mit Tapatalk