Автор Тема: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution  (Прочитано 23796 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #30 на: 28 Јуни 2017, 14:06:14 pm »
Јас многу помалце господин се осеќам во Леон 2.0 ТДИ отколку во Акорд 2.0 бензин. Акордот е постар, со повеќе километри, поспор. Но тоа нема никаква врска со големината на возилото и чувството на господин додека возиш класа поголема кола.

Не знам, можеби Маздава ја кренале ниво погоре па сега има иста вожња и комоција како нов Пасат.

Иначе мене Маздава по слики, тестови па и тоа што сум го видел во живо ми е фаворит во однос на Голф. Али додека не провозам не можам да тврдам :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #31 на: 28 Јуни 2017, 14:48:41 pm »
Јас гледам две теории кои комбинирано ја креваат цената:

- Акцизата за производи со потекло надвор од ЕУ
- Импортерот, бидејќи продава помалку возила на овој пазар, не може да си нарача возила со "кратени ќошиња" како што прави Порше МК со Голфовите и шитка Хајлајн опрема со стварчиња извадени. Затоа, македонскиот купувач можеби добива идентична Мазда како и германскиот но за тоа мора да ја плати како и германецот плус тие 10% акциза/данок кои ги бара државата.

Цената на страна, чим е толку тивко и интересно за возење, на газдите им остснува стилистички да се изразат со избор на афтермаркет бандажи и да си возат убав пакет на кола. :)

Погрешна теза. Мaздите се скапи поради тоа што се произведуваат во Јапонија, извозната цена им е во јени, а јенот во моментов е многу јак. Одозгора има царини и други давачки за ЕУ, но клучна е извозната валута. Истиот проблем го има и Хонда, иако се произведува во GB, цената е конвертирана од јен во еур

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #32 на: 28 Јуни 2017, 15:24:36 pm »
Сузуки и Митсу се релативно евтини.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #33 на: 28 Јуни 2017, 15:32:21 pm »
Јас многу помалце господин се осеќам во Леон 2.0 ТДИ отколку во Акорд 2.0 бензин. Акордот е постар, со повеќе километри, поспор. Но тоа нема никаква врска со големината на возилото и чувството на господин додека возиш класа поголема кола.

Не знам, можеби Маздава ја кренале ниво погоре па сега има иста вожња и комоција како нов Пасат.

Иначе мене Маздава по слики, тестови па и тоа што сум го видел во живо ми е фаворит во однос на Голф. Али додека не провозам не можам да тврдам :)
Леонот не е седан.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #34 на: 28 Јуни 2017, 15:37:48 pm »
И не е убава кола.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #35 на: 28 Јуни 2017, 15:39:24 pm »
Па ни Маздава не е седан :)

А не знам лепотата каква врска има со муабетов.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #36 на: 28 Јуни 2017, 15:42:02 pm »
Па ни Маздава не е седан :)

А не знам лепотата каква врска има со муабетов.
Ама има опција за седан. Со се друго исто. Дали и тогаш ќе се осеќаш како граѓанин од втор ред со седан 3јка 2.2 дизел?

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4758
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #37 на: 28 Јуни 2017, 16:11:49 pm »
Ваљда мисли човекот на класа по големина која би идела вака:

Mazda 2 = Jazz, Polo, Fiesta
Mazda 3 = Civic, Golf, Leon, Focus (седан и хечбек)
Mazda 6 = Accord, Passat, Mondeo

Значи Accord е повисока класа од Mazda 3 и Leon, без разлика што и двете ги има во седан изведба.

Ама со текот на годините растат димензиите и просторот и се зголемува опремата и конфорот на новите модели. Па така има случаеви каде постара кола од повисока класа има исто или помалку простор, удобност и луксуз од понова кола која припаѓа на пониска класа, треба и ова да се земе во предвид.


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #38 на: 28 Јуни 2017, 16:23:43 pm »
Различна е вожњата во Мазда 3 седан и Мазда 3 хеч?

Мене чувството на господин не ми го дава изгледот, гепекот или должината на колата како должина. Туку пред се удобноста на колата, чувството додека ја возиш/се возиш. Многу по заморен сум после извозен пат со Леонот отколку истиот пат кога ќе го извозам со Акордот. Претпоставувам со БМВ 5ка уште подобро ќе ми биде, со С класа па подобро и од сите набројани итн итн.

Не ради геџетите, кожата, големината на бандажите, цената на колата или нешто слично, него самата вожња ко вожња е многу попријатна во Акордот отколку во Леонот.

Молец ме разбра убаво. Иначе Акордот е 2008, Леонот 2012, така да претпоставувам и денешниве коли се слични со мојов пример.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #39 на: 28 Јуни 2017, 16:58:53 pm »
и цеелизе е седан

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #40 на: 28 Јуни 2017, 17:01:15 pm »
Со цеелизе си госпожа ;D
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #41 на: 28 Јуни 2017, 17:06:00 pm »
 ;)


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #42 на: 28 Јуни 2017, 17:29:26 pm »
Тјунинг шоу Прилеп


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #43 на: 28 Јуни 2017, 18:05:29 pm »
и цеелизе е седан
Сепак не е толку блиска до Мазда 3 седан и Пасат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #44 на: 29 Јуни 2017, 08:44:43 am »
Различна е вожњата во Мазда 3 седан и Мазда 3 хеч?

Мене чувството на господин не ми го дава изгледот, гепекот или должината на колата како должина. Туку пред се удобноста на колата, чувството додека ја возиш/се возиш. Многу по заморен сум после извозен пат со Леонот отколку истиот пат кога ќе го извозам со Акордот. Претпоставувам со БМВ 5ка уште подобро ќе ми биде, со С класа па подобро и од сите набројани итн итн.

Не ради геџетите, кожата, големината на бандажите, цената на колата или нешто слично, него самата вожња ко вожња е многу попријатна во Акордот отколку во Леонот.

Молец ме разбра убаво. Иначе Акордот е 2008, Леонот 2012, така да претпоставувам и денешниве коли се слични со мојов пример.
Citroen C6 за најгосподин.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.