Автор Тема: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution  (Прочитано 23795 пати)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2672
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #15 на: 27 Јуни 2017, 23:45:07 pm »
a mozele da stavat i 3.0 motor pa da zaokruzat na 30.000 evra...

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #16 на: 28 Јуни 2017, 07:56:15 am »
Све супер, гледам зеро и друиве по тестови фалат дека доста работеле на изолација. Моторот е идеален ама ако го цепаш во град 90% од времето жално е за моторот.

Ама внатрешноста ми е тиња некако, излгеда монотоно. Требале 17ки да стават за таа цена во секој случај.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #17 на: 28 Јуни 2017, 08:05:29 am »
За меракот оправдана е цената.

Како за кого нели... Јас лично, би ја заобиколил Маздава со широк лак, особено за тие пари.

Све супер, гледам зеро и друиве по тестови фалат дека доста работеле на изолација. Моторот е идеален ама ако го цепаш во град 90% од времето жално е за моторот.

Ама внатрешноста ми е тиња некако, излгеда монотоно. Требале 17ки да стават за таа цена во секој случај.

Минимум 17ки. Овие можат да ги вратат на Graco-то од која ги џопнале.


The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5542
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #18 на: 28 Јуни 2017, 09:22:30 am »
I jas go delam mislenjeto deka Mazda se preskapj kaj nas.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #19 на: 28 Јуни 2017, 10:24:40 am »
Јас гледам две теории кои комбинирано ја креваат цената:

- Акцизата за производи со потекло надвор од ЕУ
- Импортерот, бидејќи продава помалку возила на овој пазар, не може да си нарача возила со "кратени ќошиња" како што прави Порше МК со Голфовите и шитка Хајлајн опрема со стварчиња извадени. Затоа, македонскиот купувач можеби добива идентична Мазда како и германскиот но за тоа мора да ја плати како и германецот плус тие 10% акциза/данок кои ги бара државата.

Цената на страна, чим е толку тивко и интересно за возење, на газдите им остснува стилистички да се изразат со избор на афтермаркет бандажи и да си возат убав пакет на кола. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #20 на: 28 Јуни 2017, 10:30:03 am »
Цената ако е на страна, на колава и нема рамна. (само во седан верзија)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #21 на: 28 Јуни 2017, 10:33:15 am »
Ако се прави цена на Маздава во МК и цена на Маздава во Европа не верувам дека ќе биде поскапа кај нас. Работата е какви се цените на Мазда во МК во споредба со останатите возила во МК.

Иначе колку пари е Голф 2.0 ТДИ со ниво на опрема како Маздава? Не е исто така близу 25?
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #22 на: 28 Јуни 2017, 10:36:24 am »
колку е разликата од мазда 6 со истиов мотор и слична опрема? Имам чувство дека со цена оваа класа навлезе кај повисоката од нив, голф 7 2.0тди по солидно опремен е околу 25000еур а за тие пари се добива пасат со ист мотор и со опрема која што доаѓа во серија а кај голф се доплаќа екстра. Спрема мене 25000еур се многу за хеч ако тоа не е топ моделот со јак турбо бензин или дизел над 200кс како RS, GTI OPC и слични

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2170
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #23 на: 28 Јуни 2017, 10:38:25 am »
Да ама во ред е дека голф тедеи бајо мој.....вака боди очи цената дека Мазда.
Изгледа перверзно добро не може да се спореди со гољф.
Е сега ова е прашање на вкус.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #24 на: 28 Јуни 2017, 11:51:47 am »
Како што кажа марјан, 25к дали било за голф или мазда3 треба да си малце фанатик за да ги фрлиш. За тие пари си зимаш пасат/мазда 6 и си возиш ко господин. За маздава конкретно би идел на 2.0 бензинот 120кс, добро повлекува од ниски со нивната скајактив технологија, добар звук вади и малце троши. 8.9 секунди до 100ка што е бројка за респект.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2170
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #25 на: 28 Јуни 2017, 12:18:25 pm »
Секој со есапот, јас би подобро опремено возило од помала класа него поголемиот седан со ниско ниво на опрема.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #26 на: 28 Јуни 2017, 12:22:44 pm »
Секој со есапот, јас би подобро опремено возило од помала класа него поголемиот седан со ниско ниво на опрема.
Мислам дека за 25.000 се зима мазда 6 со добра опрема. Ама можеби грешам...

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2170
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #27 на: 28 Јуни 2017, 12:24:56 pm »
http://www.carclub.mk/2015/03/31/test-mazda-6-2-2-skyactiv-d-ultimate-diskretni-no-znacitelni-podobruvanja/

Цена на тестираниот модел: Mazda 6 2.2 CD 175 SKYACTIV-D Ultimate – 37.980 Евра

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #28 на: 28 Јуни 2017, 12:26:37 pm »
Ихаааа сега гледам ова има почетна од 27.000. Еве нека дадат попуст за 25.000 ама не ја бива, скапичко е. Пакуј тројката ондак :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #29 на: 28 Јуни 2017, 14:02:28 pm »
Јас и во 3јка 2.2 дизел се осеќам како господин. Само малце гепекот е помал од Пасат, ама господин моментот не го гледам како помал во Мазда 3 седан 2.2 дизел. Пази и поголем мотор имаш од пасатот, и помазен мотор.