Автор Тема: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution  (Прочитано 24010 пати)

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8152
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #45 на: 29 Јуни 2017, 08:45:49 am »
На времето кој си купи Акорд и слично од класата под 20к еура, заврши работа.
Сега за тие пари Фиеста титаниум не можеш да купиш...

Мазда 3 - 30,000 евра...  >:(

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6787
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #46 на: 29 Јуни 2017, 09:07:04 am »
На времето колите навистина беа поевтини, неколку дена пред да се воведе ДДВ комшијата мој купи две пежо 206, користени ги продаде по цена на купени нови. Исто мислам дека и првиот акорд на Банзаимтаа серија дека беа со по достапна цена од актуелниов. Е сеа знам дека опреми тегнологии и слично си го прават своето и цената расте, ама македонецот во мене си работи и сакам могу кола за малку пари


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #47 на: 29 Јуни 2017, 09:13:53 am »
На времето кој си купи Акорд и слично од класата под 20к еура, заврши работа.
Сега за тие пари Фиеста титаниум не можеш да купиш...

Мазда 3 - 30,000 евра...  >:(
Се изнакупија народ тогаш за 19700еур со полукожа со бандажи...

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #48 на: 29 Јуни 2017, 09:33:18 am »
Поскапено е скоро се од пред 10 години, освен нашите плати што останаа исти :)

За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #49 на: 29 Јуни 2017, 09:55:57 am »
Различна е вожњата во Мазда 3 седан и Мазда 3 хеч?

Мене чувството на господин не ми го дава изгледот, гепекот или должината на колата како должина. Туку пред се удобноста на колата, чувството додека ја возиш/се возиш. Многу по заморен сум после извозен пат со Леонот отколку истиот пат кога ќе го извозам со Акордот. Претпоставувам со БМВ 5ка уште подобро ќе ми биде, со С класа па подобро и од сите набројани итн итн.

Не ради геџетите, кожата, големината на бандажите, цената на колата или нешто слично, него самата вожња ко вожња е многу попријатна во Акордот отколку во Леонот.

Молец ме разбра убаво. Иначе Акордот е 2008, Леонот 2012, така да претпоставувам и денешниве коли се слични со мојов пример.
Citroen C6 за најгосподин.
С6 со хидраулика ја има најудобната вожња што досега сум имал задоволство да ја уживам, како патник. Е-класа со Airmatic исто годиште вода му носи на сребрен послужавник.


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #50 на: 29 Јуни 2017, 10:18:28 am »
Vectra C, Mondeo, Accord, Avensis. Сите во еден период се земаа за 16-19.000 евра основните верзии.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #51 на: 29 Јуни 2017, 10:19:00 am »
Прошо воз.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #52 на: 29 Јуни 2017, 10:20:42 am »
Инсигнија и сега се зима. Воз још чека. :)


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #53 на: 29 Јуни 2017, 10:24:32 am »
Од овие што не се произведуваат веќе?

Едит - на Опел.мк не можам да ја најдам понудава.. а и да постои, нека, фала...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #54 на: 29 Јуни 2017, 10:26:49 am »
И новата ќе си легне на истово брашно.

(A и да е од изминатава сепак цените се од оваа година, а не од пред 10 години)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #55 на: 29 Јуни 2017, 11:01:22 am »
Не ги гледам ситните букви кои велат: "Автомобилот на сликите нема благе везе со нашава понуда"
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2697
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #56 на: 29 Јуни 2017, 11:07:03 am »
vo celava prikaska bi me interesiralo dali se podobreni suszpenzijata i voznite karakteristiki, ili faceliftingot e pretezno dizajnerski koj po moj vkus e promasaj.napred kao 6ka pozadi kao 2ka, unutra golotija....sajtabla edna od pobezlicnitie sto sum gi videl.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2697
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #57 на: 29 Јуни 2017, 11:13:53 am »
izgleda nema nitu merac za temereratura na razladna tecnost.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #58 на: 29 Јуни 2017, 15:35:45 pm »
Боље ли е од Голф?

Ова ми е најважното прашање сега
Оставете ја цената бар еднаш

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #59 на: 29 Јуни 2017, 16:13:44 pm »
Боље ли е од Голф?

Ова ми е најважното прашање сега
Оставете ја цената бар еднаш
Моторот е помазен од Голф.