Платфората е убер лесна за користење, од страна на UI. Базирана на moodle, ја имавме истата на финки во облик на courses.finki, а тука е во облик на lms.schools .
Многу е практична, затоа што со едно известување или креирање на активност во календарот или прикачување на пдф со резултати и што и да е, се известуваат сите ученици/студенти кои се вклучени на курсот, а нив им стига индивиуален bcc мејл, како професорот да му праќа на студентот индивидуално. може да се следи инвидиуално и приватно напредокот на секој студент бидејќи си имаат свој дел за оцени без јавно да се објавуваат сензитивни податоци. Итн итн слични такви фичрс.
Пак ќе речам, тоа е од UI страна. Но за да се стигне до таа практичност треба да има учесници на курсот (читајте предметот).
E сега, бидејќи крајните корисници (на пример татко ми како професор) не можат да додаваат предмети ниту пак учесници, backend е апсолутен крш. Не може да се направи конекција до база, серверите не можат да издржат, тунелирањето паѓа максимално. Изговор на МОН било дека очекувале да падне страната