Aх... требаше горе да пишам „у принцип“.
Кога веќе спомна, новиве коли некако „чудно“ комуницираат со алтернаторот кој, се чини, генерира доволно струја за сите потреби (светла, вентилатор, клима...) само над некои вртежи. Веројатно новите коли трошат повеќе струја од старите, не знам...
На пример, современ автомобил кога работи во лер, сепак троши струја и од акумулаторот. Дури кога ќе тргне, т.е. кога моторот ќе развие доволно вртежи, алтернаторот е доволен за сите енергетски потреби. За ова не сум читал ништо, туку зборувам исклучиво според своите забелешки и сфаќања, што значи дека е можно да лупам глупости :-)
Така кажуе бордот на алфите.. Треба да закачам обд да видам тајмингот на инџекторите каков е, чисто се сомневам дека троши толку...
Јас тоа веќе го направив со Кокошарникот. На удолница бордот вика 1 l/100 km, ама веројатно тоа е најмалата вредност која девелоперите на софтверот предвиделе да се покажува. А инјекторите не штрцкаат ништо во тие моменти, од ауспухот искача ладен ваздух.