Па откачи го воланот,напрај 2 дупки на патосот за вртење по пат на риење со ногите
(се зеза, НИКАКО тоа)
[
Јас обично се симнувам со онаа брзина со која колата задржува постојана потребна брзина на удолницата, без гас. Не знам дали е истата со која се качувам, речиси сигурен сум дека не е. Ако се симнувам од Стража со 60-70 км/ч, гледам да биде менувачот во онаа позиција во која оваа брзина можам да ја задржам со најмалку корекции со помош на гаста или кочницата. На пример, 4-та брзина. Ако ставам во 3-та, ќе треба повеќе на гас да бидам, за да одржувам брзина, ако става 5-та ќе треба повеќе на кочница да бидам за да не се залетам премногу. Секако, веќе е тоа толку интутивно и „природно“, што не ни обраќам која во која брзина е менувачот, а уште помалку да памтам со која сум цепал нагоре (па уште и ако ме фатила некоја тачка за ридскобрзински рекорди.. )
Najtocno i najdobro objasneto.
@ogledalo може да е во 3-та менувачот и да стиснеш куплунг...
Da, mnogu cesto, 3-ta, 4-ta, ili 5-ta ako e na otvoreno. Mesto gas, i go otpustam koga mi e ok brzinata, skoro isto kako gas da sum dodal, so toa sto posporo se ubrzuva.
Ја практикувам у лер и изгасена, се штеди доста на тој начин
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
NIKAKO. Togas ne raboti ni eden sistem vo kolata poreben za upravuvanje, od servo pa do kocnici. Na izgasena kola prva krivina izletuvas, prva potreba od kocenje se lupas. NIKAKO Јас обично се симнувам со онаа брзина со која колата задржува постојана потребна брзина на удолницата, без гас. Не знам дали е истата со која се качувам, речиси сигурен сум дека не е. Ако се симнувам од Стража со 60-70 км/ч, гледам да биде менувачот во онаа позиција во која оваа брзина можам да ја задржам со најмалку корекции со помош на гаста или кочницата. На пример, 4-та брзина. Ако ставам во 3-та, ќе треба повеќе на гас да бидам, за да одржувам брзина, ако става 5-та ќе треба повеќе на кочница да бидам за да не се залетам премногу. Секако, веќе е тоа толку интутивно и „природно“, што не ни обраќам која во која брзина е менувачот, а уште помалку да памтам со која сум цепал нагоре (па уште и ако ме фатила некоја тачка за ридскобрзински рекорди.. )
Najtocno i najdobro objasneto.
@ogledalo може да е во 3-та менувачот и да стиснеш куплунг...
Da, mnogu cesto, 3-ta, 4-ta, ili 5-ta ako e na otvoreno. Mesto gas, i go otpustam koga mi e ok brzinata, skoro isto kako gas da sum dodal, so toa sto posporo se ubrzuva.
Ја практикувам у лер и изгасена, се штеди доста на тој начин
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
NIKAKO. Togas ne raboti ni eden sistem vo kolata poreben za upravuvanje, od servo pa do kocnici. Na izgasena kola prva krivina izletuvas, prva potreba od kocenje se lupas. NIKAKO izgasena kola
@ogledalo може да е во 3-та менувачот и да стиснеш куплунг...
Da, mnogu cesto, 3-ta, 4-ta, ili 5-ta ako e na otvoreno. Mesto gas, i go otpustam koga mi e ok brzinata, skoro isto kako gas da sum dodal, so toa sto posporo se ubrzuva.
Ја практикувам у лер и изгасена, се штеди доста на тој начин
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
NIKAKO. Togas ne raboti ni eden sistem vo kolata poreben za upravuvanje, od servo pa do kocnici. Na izgasena kola prva krivina izletuvas, prva potreba od kocenje se lupas. NIKAKO izgasena kola
Очигледно Марјанот се тролаше, како сме кинисати све на мајтап земаме.. Де факто може некој по не уходан ( на форумов ) да си земе здраво за готово. Исто и воланот е "камен" кај поновиве коли.
@Simo - Carrier159 што кола шозиш што не иде нагоре со 4-та ?
Да, има разлика од кола до кола али сепак брзината е тука некаде, ваљда не се мањачиш со 2-ра нагоре и со 5-та на доле ( или обратно). Зависи и на која страна на стража, накај Кичево е некако по стрмна, накај Гостивар чак и благ успон има на места. Исто зависи колку е колата натоварена, дали има приколица, дали има магла,мраз... Горе-доле муабетот на клен е скроз на место и добар совер за почетници, со 10години + искуство подруго е...