Автор Тема: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)  (Прочитано 466632 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20141
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #240 на: 29 Април 2015, 00:38:08 am »
Ќе пренесам :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #241 на: 29 Април 2015, 00:55:29 am »
Првите 1000 км се клучни, тоа е муабетот....после не мора да му се секираш, освен да не турираш во место ко тинејџер и да тргаш со 50% гас.
aj извини вака, ама стварно ме интересира како тргаш ти со мотор кој е со погон на ролни? 50% малку е.. поише треба иначе нема да тргнеш...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #242 на: 29 Април 2015, 06:45:05 am »
Го разбираш ти убаво што сака да каже, не почнувај пак.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7080
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #243 на: 29 Април 2015, 09:27:46 am »
Првите 1000 км се клучни, тоа е муабетот....после не мора да му се секираш, освен да не турираш во место ко тинејџер и да тргаш со 50% гас.
aj извини вака, ама стварно ме интересира како тргаш ти со мотор кој е со погон на ролни? 50% малку е.. поише треба иначе нема да тргнеш...

Значи ти го советуваш, човекот да тргне со 4000-4500 вртежи, од максимални 8000? После ти ќе му купуваш нова ламела?

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #244 на: 29 Април 2015, 09:31:23 am »
Двотактните скутери тргаат од 5000-6000 рпм најнормално.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7080
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #245 на: 29 Април 2015, 10:02:06 am »
Крај краева, возете како сакате бе ;D ;D ;D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #246 на: 29 Април 2015, 10:04:25 am »
Првите 1000 км се клучни, тоа е муабетот....после не мора да му се секираш, освен да не турираш во место ко тинејџер и да тргаш со 50% гас.
aj извини вака, ама стварно ме интересира како тргаш ти со мотор кој е со погон на ролни? 50% малку е.. поише треба иначе нема да тргнеш...

Значи ти го советуваш, човекот да тргне со 4000-4500 вртежи, од максимални 8000? После ти ќе му купуваш нова ламела?

прво и основно, ретко кој скутер врти до 8.000 обртаи... знам такви што вртат и 9, ама во принцип сите ФАБРИЧКИ се направени да вртат до кај 6500. како се зголемува брзината во принцип тоа прво ке падне на 6.000 па ке порасне максимум до 7.000 ама 50 кубичните не стигаат до тие обртаи... за да врти 8.000 илу уште повеќе потребни се МОДИФИКАЦИИ кои подразбираат промени во преносот, други ролни, други затегачи-федери на ламелите, помало звоно, помал каиш... секако  тука игра улога и промена на дизните во карбураторот, вбризгувањето на гориво и воздух се менува и уште еден куп т.е. серија на измени за да може тоа да врти со тие обртаи, а од 2011 година па навака се почесто има мотори на кои треба и еку-то да им се смени со постар модел, затоа што ги лимитираат на обртаи електронски...

второ... со 3.000 обртаи или помалку НЕМА ДА ТРГНЕ туку само во место ке седи И КЕ ЈА ГОРИ ЛАМЕЛАТА затоа што 4 тактните во лер работат помегу 1.700 и 2.100 обртаи... ЗА ДА ТРГНЕ НОРМАЛНО му треба просечно 5.000 обртаи. точно на тие скутери со ролни како погонски дел им се потребни поголеми обртаи за да не ја горат ламелата. бидејки очигледно е дека не знаеш или некој грешно ти пренел информација, ке ти го појаснам ова.. ламелите се со федер за отпор. оној момент кога ке дадеш гас, тие полетуваат кон звоното и залепуваат одма, а потоа ролните го диктираат темпото на движење и брзина со ширење-намалување на шајбната. така тој мотор кога ке му одземеш гас работи во лер-во место без да има погон.. доколку му даваш помалку гас, ламелите не залепуваат туку почињаат да се тријат од звоното и да се трошат...

Го разбираш ти убаво што сака да каже, не почнувај пак.

не тропај и ти сега... убаво го прашав, затоа што... ете ти погоре објаснување... многу е грешно тоа што он го пиша. до толку грешно што ке направи штета на некого... не почнувај ти сега...
« Последно менување: 29 Април 2015, 10:10:45 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #247 на: 29 Април 2015, 10:09:24 am »
Двотакните вртат до 10000.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #248 на: 29 Април 2015, 10:16:02 am »
зависи кои двотактни и зависи како ги чита тактовите. еден обртај е уствари еден такт на палење.. тоа што кај 4 тактните е еден циклус на палење е двапати клипот да отиде нагоре надоле. кај двотактните еден циклус на идење нагоре надоле е едно палење, затоа и ги чита тие обртаи. значи за да двотактен мотор 100 пати има циклус на палење, клипот ке отиде нагоре-надоле 100 пати... за 4 тактните за 100 циклуси иде нагоре надоле 200 пати.. што би се рекло при 5.000 обртаи, четиритактните всушност  вртат 10.000 пати нагоре надоле.

инаку не 10.000.. ја сум сведок на 16.000 обртаи на двотектен.. јава калифорнија поточно, 200цц... 14.500 мз 250 цц имам и други видено што вртат преку 15.000, ама како и со 4 тактните, пак се во прашање модификации... фабрички никогаш толку...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7080
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #249 на: 29 Април 2015, 10:24:17 am »
Мене тоа ми е јасно, моноцилиндричните мотори имаат помалку вртежи заради тоа што макс. вртежниот момент го постигнуваат на пониски вртежи. 50 цц најголемиот вртежен момент го имаат толкму 4000-4500 вртежи или на 50% од гаста.

Е сеа, да речеме дека си во право. Мојот стил на тргнување е гас давам во зависност од тоа како се движат колите, а за да им следам темпо најчесто доволно е малку гас да дадам, после тоа си додавам/одземам во зависност од ситуацијата.
Друга дилема ми е, како тоа кога ќе ја појачам гаста преку штрафчето кај сајлата, по мое мислење со тоа се зголемуваат вртежите али евејанеазнамоколутоа, за 1/4 круг моторот сам си трга? Ваљда не сум го појачал на 4000 вртежи.
BTW јас со мојот стил на возење имам пројдено скоро 30.000 км со фабричка ламела. Евентуално ако немам некој Кинез скриен па ми ја поправа а ја незнам :)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #250 на: 29 Април 2015, 11:18:49 am »
Мојот трга на 6.000 а работи на 8.000 максималната брзина ја постигнува на 9.500,кај спенс априлијата врти преку 11.000

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #251 на: 30 Април 2015, 01:02:47 am »
Мене тоа ми е јасно, моноцилиндричните мотори имаат помалку вртежи заради тоа што макс. вртежниот момент го постигнуваат на пониски вртежи. 50 цц најголемиот вртежен момент го имаат толкму 4000-4500 вртежи или на 50% од гаста.

Е сеа, да речеме дека си во право. Мојот стил на тргнување е гас давам во зависност од тоа како се движат колите, а за да им следам темпо најчесто доволно е малку гас да дадам, после тоа си додавам/одземам во зависност од ситуацијата.
Друга дилема ми е, како тоа кога ќе ја појачам гаста преку штрафчето кај сајлата, по мое мислење со тоа се зголемуваат вртежите али евејанеазнамоколутоа, за 1/4 круг моторот сам си трга? Ваљда не сум го појачал на 4000 вртежи.
BTW јас со мојот стил на возење имам пројдено скоро 30.000 км со фабричка ламела. Евентуално ако немам некој Кинез скриен па ми ја поправа а ја незнам :)

тоа значи дека е време да ги смениш федерите на ламелите... ете тоа значи чим со малку додавње гас почнува да се движи...

а мерката 1/4 круг на штрафчето... не е мерка... кажи ти пиле колку ти покажува обртометарот во лер...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7436
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #252 на: 30 Април 2015, 01:16:22 am »
Мојот трга на 6.000 а работи на 8.000 максималната брзина ја постигнува на 9.500,кај спенс априлијата врти преку 11.000

Не верувам преку 11.000 да врти бе ;D А трга на 10.000... ќе ми прегори еј не си играј ;D :D

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #253 на: 30 Април 2015, 02:29:36 am »
На 7 трга кај тебе,треба уше 1000рче више да се штелне ама ќе ме потепаш ти :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #254 на: 06 Мај 2015, 15:01:36 pm »












слонче, црниче. само он може да набави “тазе“ гуми по нормални цени. на пример, за истава гума ми бараа 50-тина евра погоре кај уште неколку други добавувачи... а плус и во кругот на моторџиите, се збори дека слонче има нај добра машина за балансирање на мото гуми.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време