Денес одам да палам моторо,запали од прва поработи 2-3 секунди изгасна и амин палење...
Ми скисна,викам ќе штелувам вентили,вадам сите мочани пластики,отварам кај магнетот да го ставам на тајминг (Т),нема мочана Т буква него има само една цртка,викам таа ќе дае,отварам и кај петокраката напред кај брегастата осовина да видам дали се подудараат точките,арно ама не се подудараат,напред петокраката е со 1 заб назад,во оваа позиција вентилите се камен,ич не клацкаат.
Сеа прашањето ми е,дали од напред шо се тие 3 штрафови на петокраката да ги одштрафам,да го тргнам ланецот и да ја вратам малку брегастата назад 😁.
На првата слика е магнетот и се гледа цртката веќе како одминува од ознаката,на втората слика е петокраката и е точно на точките,на трета слика е целата машина.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk