некаде читав дека најдоцна на 160.000км (100.000 миљи) се менува ламбда сонда ... е сега ако не се менува можеби тоа има реперкусии на Катализаторот ??
...инаку комшијата што живее во Берлин уште пред 5-6години едвам го шитна стариот мерцедес (без катализатор), бидејќи регистрацијата таму била со 1000 евра годишно поскапа за возила без катализатор ??... од друга страна ми кажуваше дека во Берлин ималу луѓе уште возеле Вартбурзи, мислам бензински, башка двотактни олдтајмери... но можно е во олдтајмерите да вградуваат катализатор... всушност битна се гасовите на технички преглед... во Хрватска е многу лошо за возила кој се фабрички со катализатор, ако гасовите не се добри по строгите норми ... тешко се поминува технички, обично со мито... а тие со 101, југо и слично поминуваат на технички без проблем, тие немаат фабрички вграден катализатор и други норми се за нив, само да не дува позади плаво како двотактен..Но сега со влезот во ЕУ мислам ќе им дојде крајот и на нив...