Автор Тема: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI  (Прочитано 87115 пати)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #30 на: 01 Март 2017, 09:34:30 am »
Тие ептен лесно се свирлаат. Само керамика или некоја анти скреч транспарент фолија.

Или да ги направиш мат црни, не сјајни, кај мене се мат и помалце се гребат, беа изгребани ама ги средија во Порше, ваљда со фарбање.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #31 на: 01 Март 2017, 17:39:28 pm »
Симо јас го земав од амазон.де на попуст беше 55 еур плус 9 еур поштарина. Обично на амазон.де е поевтин од амазон.ук барем за ова, иначе редовна цена му е околу 65-70.
Убаво алатче за припомош. Јас верувам дека ќе завршиш работа со него.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен NeVeNR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 983
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #32 на: 01 Март 2017, 18:25:05 pm »
Дали овој мотор е со деактивација на цилиндрите и отприлика која е потрошувачката на 110 км/х 140км/х 160км/х ?
Зини да ти кажу.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #34 на: 01 Март 2017, 18:32:44 pm »
Не сите 1.4 TSI се со деактивација на цилиндри. Овој мислам дека не е.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #35 на: 01 Март 2017, 19:55:55 pm »
Колку придонесува деактивацијата на цилиндри кон намалување на потрошувачката без да се жртвува на удобност?
За ва французите зборувале пред 20 години упте ама изгледа нема некоја улога, повеќе маркетинг трик.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #36 на: 01 Март 2017, 20:01:59 pm »
Ми се врти во глава некоја бројка од 5%, ама може и тотално да грешам.

Има во Скопје продадено 1-2 Голфови со деактивација на цилиндри, и одамна барам да ми дадат еден да повозам пошто ме интересира како функционира системот баш од аспект на удобност и рафинираност.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #37 на: 01 Март 2017, 20:13:33 pm »
Со деактивација е само појакиот т.е. 1.4 тси 150кс. Работи ако си на отворено пример цепаш 100-110 на темпоматче, али во апсолутни бројки разликата колку што читав при таква брзина е околи 0.2-0.3 литра помалце. Ако притиснеш и малце на гаста одма се вклучуваат сите цилиндри.

Иначе кај мене потрошувачка на 120км/ч на темпомат е околу 5.5-5.8 ако не ме лаже паметот. Со зимскиве гуми е околу 6.3. При 90км/ч е негде околу 4.3 ама треба нерви за тоа.

Отсутен comang

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #38 на: 02 Март 2017, 21:49:28 pm »
Одличен избор. Ги вреди сите пари, иако е поскап од конкуренцијата. Со здравје да си го возиш.
ex AR 145 1.4TS, ex AR 159 1.9JTDm
AR 145QV.....

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #39 на: 13 Март 2017, 09:00:06 am »
Јубилеј, 9 месеци и 20.000км

Присутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #40 на: 13 Март 2017, 09:20:47 am »
20 000 за 9 месеци    ??? :D И после ќе ти кажва некој  дека 15 години стара кола со 150 000  ја зел од странство     ::)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #41 на: 13 Март 2017, 12:57:27 pm »
Бриј, браво. :)

Така се вози!

Отсутен Jack Nolan

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 27
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #42 на: 14 Март 2017, 18:33:25 pm »
Бриј, браво. :)

Така се вози!

Хаха, швабо прај по 30.000 минимум годишно пута 10 години = 300.000. Коливе што ги возиме да речиме дека се 17 години стари (2000год) 510.000  километри МИНИМУМ ти се нашиве Голфчиња, Астри и такви средни класи. Замисли ти луксузни како А6, Е-класа, серија5... Сите се над 800-900 илјади МИНИМУМ.

Просечен македонец бара кола за 4-5 илјади евра 2000 година и одлучува да ја земи оти имала 150.000км... Да бе сигурно германецот ја возел само до продавница...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #43 на: 14 Март 2017, 21:10:51 pm »
Јубилеј, 9 месеци и 20.000км
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Влатко
Баш ме интересира на 120км и 140 км на час на колку вртежи е?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #44 на: 14 Март 2017, 21:46:36 pm »
Јубилеј, 9 месеци и 20.000км
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Влатко
Баш ме интересира на 120км и 140 км на час на колку вртежи е?

Ако за 100км/ч се потребни 2200 вртежи, тогаш за 10км/ч се потребни 220 вртежи. Значи за 120км/ч есапот е отприлика 12*220=2640 вртежи во минута. За 140 ќе биде околу 3080 вртежи...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.