Дечки, крајно време е да се преземе некоја акција во смисла апгрејд на механиката. Би почнал од мотор. Е сеа пошто ова е старовремски атмосферски многу можности не постојат. А како што сакам малку појак мотор најприродно би било engine swap.
Фабрички мотор на колава e
G13BA
1.3 8V, 68кс, 99Nm и SPI равод на гориво.
Се мислам на неклку опции па не ќе е лошо ако има некој упатен во оваа проблематика да помогне со совети, препораки и идеи. Моиве идеи/опции се базираат само на мои претпоставки и скромно читање по форуми а се следните
1. Мотор G16B
1.6 16V SOHC, 95кс, 133Nm и SPI развод на гориво.
Ова веројатно е најлесната опција бидејќи генерациски и мање више концепциски се исти моториве и би требало да биде plug and play. И скоро исто изгледаат веројатно цела периферија е иста. Овие ги имаше на седаните. Има кај да се најде моторов.
Предност поголема кубикажа и доста подобар торк, негативно не знам….
2. Мотор G13BB
1.3 16V SOHC, 85кс, 106Nm, MPI развод на гориво со маф сензор.
Малку по модерен мотор, го имаше во последните модели од оваа генерација на свифтови. Лесно можам да го најдам но за оваа операција ќе треба комплетно се од под хауба на донорот, претпоставувам инсталација и ecu што ја прави оваа операција по захтевна од првата а со тоа станува упитно дали вреди пошто перформансите и на овој мотор се ништо посебно, не верувам дека ќе биде голема разликата.
3. Мотор G13B
1.3 16V DOHC или попознат како GTI. 105кс и 113Nm
Знам дека сите би гласале за оваа опција и јас исто ама е малку трики. Моето сузуки има серво хидрауличен волан и клима кои што сакам да ги задржам. Ниеден Гти модел немаше тоа па се прашувам дали би се вклопило се тоа односно со колку мака би се вклопило. Второ за ова ќе треба комплетен донор пошто ништо не е исто. Има еден на оглас тркачки среден ни евтин ни скап, ама секако трансплантацијата би коштала.
Е сеа реално ме интересира што мислите? Има ли некој што се бави со оваа работа?
Сите информации се добредојдени….