Првата серија на 1.6 TDI мотори знае да биде проблематична, и мислам дека баш 2010 беше прва година за 1.6 TDI во Голф 6.
Секако, како и кај секој половен автомобил, многу поважно е тоа како е одржуван самиот автомобил, од тоа каква репутација има некој специфичен мотор. Штом има поминато 160.000, мислам дека моторот би требало да е океј, пошто обично ги јавува проблемите порано ако воопшто ги јави.
Однеси го во саглам сервис на проверка (јас го препорачувам Митревски во Припор како независен и квалитетен мајстор за VW групација) и ако ти кажат дека колата е во ред, терај. Секако, треба да се провери турбина, дизни, EGR, DPF и уште неколку ситници. EGR и DPF се исклучуваат/вадат ако се проблематични, тоа може да се среди во Автотек.
Ако е колата огласена на некој од сајтовиве, дај да ѕирнеме, па може и ние нешто да ти сугерираме.