Е сеa зa aлфите. Вooпштo не ми сметa тoa штo се пoтесни. Дoкoлку бaрaв прoстoр, ќе се фoкусирaв нa другa кaтегoријa нa вoзилa Дaли некoј имa штo знaе кoлку е пoтрoшувaчкaтa (грaдскo-oтвoренo) сo нoрмaлнo вoзење. Дaли aлфaтa истo имa двoмaсен зaмaец (нa гoлфoвите знaм декa зaменa кoштa oкoлу 500€).
Штo е тoa штo се зaтвoрa нa мoтoрoт? И зoштo се прaви тoa?
Градска Алфа со нормално возење 6.5-6.8 литри. Ако сакаш малку потешка нога (7 литра) со прилично тешка нога (солидно цедење 7.5-8 литра).
Отворено со 120км/ч и клима од 5-5.5 Без клима 4.7-5 литра.
Тоа на 16 V треба да се блокираат тие лептирите. Се продаваат китови. Не се скапи, само некој треба да ти ја отвори усисната грана да ги затвори.
Не е brain surgery ама пожелно е да се направи и да се стави на компјутер и да се исклучи EGR. Има веројатност да направат голем проблем ако паднат.
Овие што ги гледаш цилиндарчињата се затнуваат со специјални додатоци
Истиот зафат се прави и кај BMW иначе.
8V го немаат тој „проблем“.
Замаец, не сум сменал до сеа на мојата и мислам дека е фиксен. Кај Зафирата ми беше двомасен и го менував.
Не се сеќирај се наоѓаат поефтини нови комплети (Замаец, потисна, ламела и друк лагер) оригинални. Србија, има тука тема за тоа SetKvacila. Дечките се закон со услуга и цени.