Автор Тема: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4  (Прочитано 17627 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #45 на: 17 Август 2016, 13:50:51 pm »
Exactly.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #46 на: 17 Август 2016, 13:51:07 pm »
За да не се увредиш еве ќе ти речам дека не е ништо посебно на изглед. Баш кога беше Симо со 159ката паркиран на водно увидовме дека не е којзнае што колата во убавина. Разбирам ако тебе ти се свиѓа премногу, ама мене ми е онака искрено. Да накитена е, но толку. Накитена, поретка, црна... и знам дека е рецепт за дизајнерски успех, според дизајнерските критериуми. Но ако споредам со Рс4 или рс6/с6 или w212amg не би нашол некои големи предности искрено. Башка субјективно е тоа така да секогаш ќе има различни мислења од различни луѓе и сосема е нормално да не се сложубаат луѓе за дизајна на некоја работа. Мене ми се тука некаде, ете и нека е нијансичка подобро Масеративо во надворешен дизајн пак не е доволно препремиумско како што значката налага.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #47 на: 17 Август 2016, 14:23:38 pm »
За да не се увредиш еве ќе ти речам дека не е ништо посебно на изглед. Баш кога беше Симо со 159ката паркиран на водно увидовме дека не е којзнае што колата во убавина. Разбирам ако тебе ти се свиѓа премногу, ама мене ми е онака искрено. Да накитена е, но толку. Накитена, поретка, црна... и знам дека е рецепт за дизајнерски успех, според дизајнерските критериуми. Но ако споредам со Рс4 или рс6/с6 или w212amg не би нашол некои големи предности искрено. Башка субјективно е тоа така да секогаш ќе има различни мислења од различни луѓе и сосема е нормално да не се сложубаат луѓе за дизајна на некоја работа. Мене ми се тука некаде, ете и нека е нијансичка подобро Масеративо во надворешен дизајн пак не е доволно препремиумско како што значката налага.

Многу е битно да се пише дека ова е твој личен став, а не општа универзална вистина. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #48 на: 17 Август 2016, 14:29:32 pm »
Нека се пише. За да може да продолжиме со дискусијата за поважните работи како мотор, ентериер, материјали, седишта, возни карактеристики па се до простор. :) :) :) :)
Зошто инаку окапавме во субјективизми и дизајни.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #49 на: 17 Август 2016, 14:33:06 pm »
Нека се пише. За да може да продолжиме со дискусијата за поважните работи како мотор, ентериер, материјали, седишта, возни карактеристики па се до простор. :) :) :) :)
Зошто инаку окапавме во субјективизми и дизајни.

Го нема Класниот на темава да пише unbiased ревју како што знаеше да пише порано. А официјалново ревју е мед и млеко, за сите тие работи што ги наброи ти, освен просторот (со кој можам да живеам дури и да е под просек во класата).

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #50 на: 17 Август 2016, 14:41:55 pm »
Ниту било кое Ауди , ниту Масеративо нема дизајн да се шлапнеш по чело.
Не знам што гледате толку во било која од коливе..

Аудито е веќе виден, досаден копи пејст & stretch дизајн.
Mасератито знае што сака да биде само однапред, додека останатите агли му се ко на некое поскапо Хјундаи.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #51 на: 17 Август 2016, 14:46:03 pm »
Затоа спомнав и Јагуар. Конкретно Jaguar XE

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #52 на: 17 Август 2016, 14:46:42 pm »
Ниту било кое Ауди , ниту Масеративо нема дизајн да се шлапнеш по чело.
Не знам што гледате толку во било која од коливе..

Аудито е веќе виден, досаден копи пејст & stretch дизајн.
Mасератито знае што сака да биде само однапред, додека останатите агли му се ко на некое поскапо Хјундаи.
А така.


Затоа спомнав и Јагуар. Конкретно Jaguar XE

Не е темава за иксе. Ама поголемиот брат на иксе е класи под помалиот брат во дизајн.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #53 на: 17 Август 2016, 15:18:10 pm »
Па пробуваме да му најдеме соодветна конкуренција. Веќе кога кажавме дека досадните аудија не му се дораснати...
Гледам по нет го споредуваат со порше панамера, бмв 7 или големиот икс-еф. Мислев дека сите овие се поголеми од гиблито и друга класа ама... Пошто стварно се седани, а вака по простор гиблито ми личе на спортско купе со додадени задни седишта и врати, колку да се каже...

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #54 на: 17 Август 2016, 15:18:39 pm »
Нека се пише. За да може да продолжиме со дискусијата за поважните работи како мотор, ентериер, материјали, седишта, возни карактеристики па се до простор. :) :) :) :)
Зошто инаку окапавме во субјективизми и дизајни.

Го нема Класниот на темава да пише unbiased ревју како што знаеше да пише порано. А официјалново ревју е мед и млеко, за сите тие работи што ги наброи ти, освен просторот (со кој можам да живеам дури и да е под просек во класата).

Многу ми е тешко да бидам unbiased за колава. Многу ми се свиѓа - страшно фраерско ауто.

Дека има фалинки - има. Финалната обработка, материјалите и ергономијата се дефинитивно на страна на германците. Се сведува на тоа дека имаат повеќе искуство во овој сегмент. Понатаму, можеме да зборуваме за компоненти и switchgear земени директно од модели на Jeep (мултимедија, прекидачи за прозори, итн).

Арно ама.. Колата ми влезе под кожа. Да треба да зимам кола за мене, не знам како би одлучил - Ghibli-то има многу повеќе wow фактор од било кој од Германците. Од друга страна, Германците се објективно покомпетентни во секојдневни услови. Ако почнеме да зборуваме во контекст на М, RS или AMG, тука веќе станува ептееееееее-еееееен тешко да одлучи човек. Односно, каj Audi и не мора човек да гледа RS - може да гледа S6 (444 коња, 4.4 до 100) и задоволството да го кошта значително помалку (споредено во Германија - 77.300 vs 84.000 eur).

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #55 на: 17 Август 2016, 15:19:34 pm »
Еден сопственик на исто вакво Масерати убаво ми опиша како ја доживува колата: "Конкуренцијата најверојатно е во се подобра, али колава има нешто посебно во неа" :)

Јас кога ја возев се осеќав како да возам нешто многу по различно, нешто со многу карактер.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #56 на: 17 Август 2016, 15:20:04 pm »
Еден сопственик на исто вакво Масерати убаво ми опиша како ја доживува колата: "Конкуренцијата најверојатно е во се подобра, али колава има нешто посебно во неа" :)

Јас кога ја возев се осеќав како да возам нешто многу по различно, нешто со многу карактер.

QFT.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #57 на: 17 Август 2016, 15:27:34 pm »
Еден сопственик на исто вакво Масерати убаво ми опиша како ја доживува колата: "Конкуренцијата најверојатно е во се подобра, али колава има нешто посебно во неа" :)

Јас кога ја возев се осеќав како да возам нешто многу по различно, нешто со многу карактер.
Баш така.
Јас најверојатно би земал ЦЛС АМГ, подобро во доста погледи од Масеративо но, искомерцијализирано, фраерско ама не, high end ама многу дежа ву споредено со Масерати.
 
Или што би рекој еден бивш Македонски тајкун кога си купи Масерати ГТ после толку поршиња, АМГ-еа и остало: Е сега си купив кола!!!

Колку чини Диско Воланте?

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #58 на: 17 Август 2016, 15:34:14 pm »
Што знам,....никогаш не можам да споредувам Audi со Maserati.

Забегано е во секоја смисла :)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #59 на: 17 Август 2016, 15:38:26 pm »
Колку чини Диско Воланте?

Цитат
Yes. With a couple of caveats. First, that you have vast reserves of spare cash. Touring won’t reveal exactly how much you’ll pay for a Disco Volante - firstly because the exact price will vary by each customer’s specific demands and secondly because, as they say, if you have to ask - but politely points out you can get a measure of the cost by the fact that each car requires over 10,000 man hours just to build. And even if your pockets are sufficiently voluminous, you’ll also have to lay your hands on, and stump up for, an Alfa 8C donor car. And be happy to see it chopped to pieces.

Во превод: не чини. :D