Чекајте малку, "Коњите Passat трева" сеуште Се разбудија
Турбото е сменето, земено како што кажав од Ужице. Покрај турбото Митревски ми кажа дека се исчистени интеркулерот и цевкариите околу него бидејќи при вадење на гумените црева од интеркулер истекло масло (е сега сум сигурен дека тоа што чурело од издув, било од турбото а не Аралот).
Вака на прва колата работи ок, влече ок со не многу осетна разлика од предходно. Немав можност да ја стиснам ме фати гужва низ град, ќе видиме деновиве тестот накај Водно
Зафатов ме кошташе нешто ситно над 300€ во кој влага и работната рака, турбината има 1 година гаранција, дечкото од турбо сервис Ужице беше ок, достапен и во друга држава преку Вибер. Пофалби.
Друга работа што видов на сликиве, задна шапа која требаше да се смени, отпаѓа за идни интервенции бидејќи се среди после менувањето глицерин, се случуваше на дигање рачна кочница да заглави и да не се враќа, летото ќе направев беља така бидејќи не приметив дека заглавила а ја возев доста. Кога дојдов дома смрдеше на изгорено па се вртев 15мин околу кола па случајно да осетам јака топлина од тоа тркало каде што блокирала. Ја разработував рачно со WD40 но решението беше краткотрајно. Битно сега е ок, т.е не е пошто тој диск и тие плочки се умрени да речам.
По повод на тоа следна интервенција ми е менување 4 диска и плочки, може етапно да ги менувам 2 со 2 ама ќе видиме, битно е да се сменат.
Имаше уште нешто ситно како долни прави рамења и тие ќе се сменат.
Е ова кога ќе го средам, се надевам до пролет, следно ми е амортизери. Мислам дека овие се ок ама сакам да ги проверам деновиве. Како и да е и да се ок ќе се земат коиловери и ќе почнам пак со циркуси.
Тоа би било сега за сега.