Автор Тема: Интересни реклами за возила.  (Прочитано 117782 пати)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #135 на: 13 Ноември 2011, 19:43:58 pm »
би се чуствувал баш како него, имам многу мерак на овие џипови ;)


За  Off Road се одлични. Ние имаме неколку во фирма само се за Азиски пазар и се викаат ТОЈОТА СУРФ.

Имаме и европска варијанта на HILUX која е со некое екстремно ниво на опременост не во смисла на луксуз туку во смисла на употребливи решениа и гаџети.

Правена била за некое Рели низ Прашуми, извозена 60.000 КМ за  време на Релито и после ние ја купивме.

Оди и кај што не можеш ни да помислиш дека едно такво возило би можело да оди. ;D

Снага има на претек, брзина не барај не е правена за тоа.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11094
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #136 на: 13 Ноември 2011, 23:21:47 pm »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20827
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #137 на: 14 Ноември 2011, 01:34:05 am »
^^ Бикоз ју кент чарџ јор батери, уајл биинг он д роуд. Ит из нот а суфишент сорс оф пауер фор д кар (нот јет, ет лист :))
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #138 на: 15 Ноември 2011, 19:43:29 pm »

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #139 на: 15 Ноември 2011, 19:58:35 pm »

Колку ќе беше убаво сите работи да беа автономни на тој начин! Да не требаат кабли и гована. Они се потрудиле тоа да изгледа лошо, но всушност изгледа фантастично добро. Eден литар бензин има доволно енергија за да работи уред од 100w цели 89 часа без престан. А тоа е потрошувачка на 6 штедливи светилки или еден-два лаптопи под полно оптеретување. Со 30% ефикасност тоа ќе дојде 26 часа... Значи дневно за еден лаптоп треба едвај помалку од половина литро бензин. Тостер во природа? Телевизор надвор? Сараунд на паркинг? Сето тоа без кабли? A man can dream... Кога не го слушавме чичко Тесла...

Перверзија. :) Си има зошто се зема асален бренд.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #140 на: 17 Ноември 2011, 06:03:53 am »
Not a valid youtube URL

Отсутен Vlado

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #141 на: 17 Ноември 2011, 10:05:57 am »
Ауу браво јако рекламче.
Сузуки Свифт 1.3

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44482
  • Il Moderatore
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #142 на: 17 Ноември 2011, 10:16:25 am »
Ме потсети рекламава за абарт за некои (постари) за 147-ца:

Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #143 на: 17 Ноември 2011, 10:21:58 am »
Ова не е реклама. Ова е економска пропаганда. Со други зборови обид за менување на мислењето на гледачот преку психолошки средства и притисоци. Ова се користи во случаеви кога самата фирма не успева да го постигне саканото, па пристапува кон пропагадни активности.

Сигурен сум дека ова истово го прават уште најмалку 20 брендови во светот. Самото име: The unique Audi quality е лага и пропагаторски обид.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30195
    • CARclub.mk
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #144 на: 17 Ноември 2011, 10:52:13 am »
А реклама не е економска пропаганда бај дифолт? ЕПП = Економска Пропагандна Програма.

Да, сите (или скоро сите други) прозиводители го прават истото. Ауди е единствениот (или еден од ретките) што го користат истото во маркетингшки цели. Јас не гледам никаков проблем во тоа.

Да, квалитетот е уникатен. Дали е добар или лош, е ствар на дискусија, али никој друг бренд не е исто квалитетен со Ауди. Може да е повеќе или помалку квалитетен.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #145 на: 17 Ноември 2011, 10:57:38 am »
Оф мори мајкооооооооо   :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #146 на: 19 Ноември 2011, 20:27:06 pm »
Баш така!


Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3466
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #147 на: 21 Ноември 2011, 10:21:04 am »
Рекламата со која се престави Megane II на македонскиот пазар:
Nice booty :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44482
  • Il Moderatore
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #148 на: 02 Декември 2011, 22:54:28 pm »
Еве како не треба да се прават реклами:

01.12.2011 FIAT SETTLE WITH GRAFFITI ARTISTS FEATURED IN THE FAKED "BRONX" ADVERT

The latest almost surreal twist in the Jennifer Lopez "Bronx" advert - possibly the most disastrous TV commercial to have aired in recent years - has come to an end with Fiat settling with the team of graffiti artists it featured in the spot without their permission.

The association between Fiat and actress and singer Jennifer Lopez is set to become a future "case study" on how not to conduct celebrity product endorsements. The lowest point so far in this autumn and winter campaign that has so far appeared to hand all the exposure to Lopez while pushing the Fiat 500 and its attributes backstage, was a 60-second spot, released in in early October, dubbed "My World", where Fiat claimed that she was actually driving a 500 from Manhattan to the Bronx, while celebrating and taking inspiration from her "roots".

As it turned out, this heavily cliché-riddled journey wasn't Lopez's "My World", Fiat was able to fool the media for a month, but it was discovered that her scenes were actually filmed in Los Angeles and then slipped into the advert, with a body double driving the Fiat 500 through the Bronx.

Matters simply got worse as it was discovered that the Fiat 500 actually broke down during the filming, pictures with the bonnet up hit the internet, and then in a final twist a commercial team of graffiti artists were included in the spot without obtaining their permission.

Unfortunately Fiat failed to realise that the graffiti artists that were featured in the spot were actually a professional organisation called Tats Cru. This is given away by the introduction page on their website: "Tats Cru, Inc. is a group of Bronx – based professional muralists whose work in aerosol has challenged the perception of graffiti as art. Twenty-four years ago, three teenagers began their artistic careers by creating subway graffiti. What began as a recognition tactic has evolved into a powerful, expressive style that has brought Tats Cru to the forefront of Mural art. Tats Cru has spearheaded the battle to change peoples perception of graffiti art. Proof of their success and the acceptance of graffiti as an art form has been their work for the Smithsonian’s Institute 35th annual Folklife Festival where Tats Cru was chosen to represent New York City Muralists. Tats Cru’s work now adorns several NYC Public Schools and hospitals. In addition to their work reaching new heights, Thats Cru has also lectured at Hunter College, M.I.T. University of Massachusetts, Cortlandt University, Brooks School and many community based organizations. Tats Cru’s work has been featured in the New York Times, New York magazine, USA Today, Vibe, Associated Press, The Chicago Tribune, Mass Appeal and many others. Their art has been included in such books as Spray Can Art, The Art of Getting Over and R.I.P Memorial Wall for which Tats Cru mural was chosen as the cover art."

The group were vocally unhappy in the media about a possible breach of copyright over the featuring of their mural by Fiat in the spot and one member of Tats Cru, Wilfredo Feliciano, 45, spoke to the Washington Post which reported him as telling them that "no one from the group was contacted before Fiat ran the shot of the graffiti, which he said has been copyrighted." Feliciano was also quoted as saying: "Everyone started congratulating us on the commercial and we’re like, what commercial?"

That mistake by Fiat just added to the train wreck that the misjudged advert has caused; however threatened legal action by Tats Cru has now been settled. "The Fiat brand recently learned of a copyright issue involving a graffiti mural created by the Bronx-based artists Tats Cru, which appeared in the background of a Fiat commercial," a Chrysler Group spokesperson Dianna Gutierrez said yesterday. "It is the company’s standard protocol to require that its ad agencies conduct the necessary due diligence to ensure that all trademarks and copyrights are respected in the course of producing our advertisements. We are pleased to announce that the parties have reached an amicable resolution to this matter. Details of this agreement are confidential."

Not a valid youtube URL
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Интересни реклами за возила.
« Одговори #149 на: 02 Декември 2011, 23:18:08 pm »
А реклама не е економска пропаганда бај дифолт? ЕПП = Економска Пропагандна Програма.
Не е. рекламата има информативна фунцкија да го запознае купувачот со присутството на производот на пазарот. А економска пропаганда е напор за убедување, или присилување кон создавање на мислење кај потенцијалниот купувач.