Сега дури и сите нови бензинци го користат ова!
А во споредба со SMF, овој DMF иако е потрошен материјал, има каде каде помалку вибрации. Ај на овие до 90PS можеби и фиксниов ќе брка работа, ама на појакиве, тешко.
Главниот проблем доаѓа од глупирање. Сум објаснил тука.
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,9965.msg569795.html#msg569795Се решаваат за употреба на најлошото решение од понудените - четири цилиндри. Тоа тресе на прв и на втор хармоник и ја растропува цела кола (многу убаво забележливо кај воизла кои нудат 4 и 6 цилиндрични мотори во една иста кола како Мерцедес Е класа). Па се комплицира работата после и се поправаат ефектите од проблемот, а не изворот на проблемите. Поготово пикање на расипливи компоненти на многу недостапни места. Значи се поефтинува набавната цена на возилото за да може да се купува повеќе, а се покачува цената на одржување и потенцијални проблеми после извесно време. Идејата како што пишав погоре е да се овозможи поголем обрт на возилата и фрлање на старите возила што побрзо.
Сакам да кажам дека со избор на правилен мотор како на пример шест цилиндричен кој има механички совршена конструкција, и подобар распоред на дистрибуцијата на сила нема потреба да се инвестира во стабилизатори на моторот, во DMF, и слично. Да не навлегувам дека LPG возила не се нудат како еуро18 стандард, туку се комплицира со ДПФ расипливи филтри за еуро 6. Значи не се користи боксер мотор со 2 или 4 или 6 цилиндри, кој е низок, ниско тежиште, многу подобра форма на хауба, побезбеден за пешаци, никакви вибрации, подобар дизајн на возилото, поголема аеродинамика. Не се користи ни реден шестак кој е механички совршен мотор во поглед на конструкција, туку намерно се бира 4 цилиндарска верзија, поготово со даунсајзингот и непотребно се додаваат работи кои ја усложнуваат целата кола, за занемарливи бенефити.
Конкретно кај SMF и DMF ламелата е веќе предвидена да има проклизувања, и да биде слаба точка во тој систем како потрошен материјал. Но, таа не се расипува доволно брзо, па затоа мора да се комплицира демек е потребен DMF на кола од 110-200кс.
Кад би се зезали. А на 90кс не треба.
Пази во денешно време хибридните и микрохибридните технологии овозможуваат електромеханичка контрола на моторниот систем. Бидејќи електромоторите (кои и онака ги имаме во колата и ги викаме стартер мотори, или старт-стоп мотори) може да се користат во PWM мод на работа со пулсирачка работа за да го стабилизираат системот на дистрибуција на силата во моментите меѓу експлозиите во моторот. Ама веќе брашлес моторите се нерасипливи така да и тоа не е решение, зошто ќе трае вечно и нема да се расипува.