Автор Тема: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)  (Прочитано 6435 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)



https://en.wikipedia.org/wiki/Dual_mass_flywheel
A Dual mass flywheel or DMF is a rotating mechanical device that is used to provide continuous energy (rotational energy) in systems where the energy source is not continuous, the same way as a conventional flywheel acts, but damping any violent variation of torque or revolutions that could cause an unwanted vibration. The vibration reduction is achieved by accumulating stored energy in the two flywheel half masses over a period of time but damped by a series of strong springs, doing that at a rate that is compatible with the energy source, and then releasing that energy at a much higher rate over a relatively short time. The compact dual-mass flywheel also includes the whole clutch, (with the pressure plate and the friction disc).

http://www.honestjohn.co.uk/faq/dual-mass-flywheels/
DUAL MASS FLYWHEELS: What are they and why are they so much trouble?
-Basically it's a flywheel in two concentric parts or two facing flywheels stuck together with flexible compound to damp down transmitted vibration from diesel engines, improve gearchange quality and protect transmissions from torque reaction at around 2,000rpm, particularly the change from first to second.

Што е DMF и како изгледа:

Разлика меѓу нормален и DMF:



Реалноста опишана:
Цитат
DMF Seems to be one of the most stupid things any mechanical engineer could think of inventing....in fact they seemed to have managed a form of "cush drive" for cars that has an inherently more unreliable design than anything.

Call me a cynic, but it seems another invention designed to increase the cost of motoring and make cars more of a throwaway item due to repair costs being more than the car is worth once they are 7 years old.

If it ain't broken don't fix it.
Не чачкај мечку.

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 788
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #1 на: 29 Април 2016, 11:56:45 am »
Сега дури и сите нови бензинци го користат ова! :D
А во споредба со SMF, овој DMF иако е потрошен материјал, има каде каде помалку вибрации. Ај на овие до 90PS можеби и фиксниов ќе брка работа, ама на појакиве, тешко.
VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #2 на: 29 Април 2016, 12:24:32 pm »
Сега дури и сите нови бензинци го користат ова! :D
А во споредба со SMF, овој DMF иако е потрошен материјал, има каде каде помалку вибрации. Ај на овие до 90PS можеби и фиксниов ќе брка работа, ама на појакиве, тешко.
Главниот проблем доаѓа од глупирање. Сум објаснил тука. http://forum.carclub.mk/index.php/topic,9965.msg569795.html#msg569795
Се решаваат за употреба на најлошото решение од понудените - четири цилиндри. Тоа тресе на прв и на втор хармоник и ја растропува цела кола (многу убаво забележливо кај воизла кои нудат 4 и 6 цилиндрични мотори во една иста кола како Мерцедес Е класа). Па се комплицира работата после и се поправаат ефектите од проблемот, а не изворот на проблемите. Поготово пикање на расипливи компоненти на многу недостапни места. Значи се поефтинува набавната цена на возилото за да може да се купува повеќе, а се покачува цената на одржување и потенцијални проблеми после извесно време. Идејата како што пишав погоре е да се овозможи поголем обрт на возилата и фрлање на старите возила што побрзо.

Сакам да кажам дека со избор на правилен мотор како на пример шест цилиндричен кој има механички совршена конструкција, и подобар распоред на дистрибуцијата на сила нема потреба да се инвестира во стабилизатори на моторот, во DMF, и слично. Да не навлегувам дека LPG возила не се нудат како еуро18 стандард, туку се комплицира со ДПФ расипливи филтри за еуро 6. Значи не се користи боксер мотор со 2 или 4 или 6 цилиндри, кој е низок, ниско тежиште, многу подобра форма на хауба, побезбеден за пешаци, никакви вибрации, подобар дизајн на возилото, поголема аеродинамика. Не се користи ни реден шестак кој е механички совршен мотор во поглед на конструкција, туку намерно се бира 4 цилиндарска верзија, поготово со даунсајзингот и непотребно се додаваат работи кои ја усложнуваат целата кола, за занемарливи бенефити.

Конкретно кај SMF и DMF ламелата е веќе предвидена да има проклизувања, и да биде слаба точка во тој систем како потрошен материјал. Но, таа не се расипува доволно брзо, па затоа мора да се комплицира демек е потребен DMF на кола од 110-200кс. :) Кад би се зезали. А на 90кс не треба.

Пази во денешно време хибридните и микрохибридните технологии овозможуваат електромеханичка контрола на моторниот систем. Бидејќи електромоторите (кои и онака ги имаме во колата и ги викаме стартер мотори, или старт-стоп мотори) може да се користат во PWM мод на работа со пулсирачка работа за да го стабилизираат системот на дистрибуција на силата во моментите меѓу експлозиите во моторот. Ама веќе брашлес моторите се нерасипливи така да и тоа не е решение, зошто ќе трае вечно и нема да се расипува.
« Последно менување: 29 Април 2016, 12:29:43 pm Deni »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43644
  • Il Moderatore
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #3 на: 29 Април 2016, 14:11:45 pm »
Zosto togash vgraduvaat dmf i na 6cyl i na 8cyl?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #4 на: 29 Април 2016, 14:28:34 pm »
За да добијат намалување на вибрациите од експлозиите на моторот. По дефиниција заради ова вградуваат. А реално зошто - пишав погоре, планирано застарување.

Цитат
Definitions of planned obsolescence

noun

a policy of producing consumer goods that rapidly become obsolete and so require replacing, achieved by frequent changes in design, termination of the supply of spare parts, and the use of nondurable materials.

Following his own advice, he introduced annual model changes for GM cars - planned obsolescence designed to make the consumer discontented with what he or she already had.

Examples of planned obsolescence

Until recently I had an old Cadillac, and it was built with something we used to callplanned obsolescence , where it was supposed to be serviced frequently.

But in this culture, with its highly developed techniques of planned obsolescence , the story line is clear: imminent demise or wholesale redesign.


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #5 на: 29 Април 2016, 15:56:44 pm »
Се што си вреди се плаќа. Со Дмф одиш класа нагоре во комфор. Се вградува и кај многу 90кс дизели.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43644
  • Il Moderatore
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #6 на: 29 Април 2016, 17:52:58 pm »
Муабетов, ко старине мајстори.... "а бе шо ќе ти е инџекшн на ѓаволот бељата па тоа коа ќе ти се расипе после кој ќе ти го опраи, карбураторче златно, штелнеш дизниче терај..."
Штом широко е прифатен системот на дмф во целата автоиндустрија, и скоро и да нема алтернативи (смф не е алтернатива), тогаш сигурно си ја одработува работата подобро од смф. Ако сакаат, може и обичен замаец да направат да трае колку една ламела, не мора да усложнуваат со дмф

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #7 на: 29 Април 2016, 18:35:28 pm »
Да направат СМФ за Пунтото мое, прв ќе бидам што ќе го купи. :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг:
« Одговори #8 на: 29 Април 2016, 18:37:08 pm »
Така де. :)

Ако можам да бирам при купување кола секако ќе одам на СМФ.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43644
  • Il Moderatore
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #9 на: 29 Април 2016, 18:40:57 pm »
Да направат СМФ за Пунтото мое, прв ќе бидам што ќе го купи. :)
Зависи за која намена ти е колата. Твоето пунто е јасно за која намена е, секако дека ќе туриш смф.

Така де. :)

Ако можам да бирам при купување кола секако ќе одам на СМФ.
Ја не би сакал мечката ес да ми е со смф.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #10 на: 29 Април 2016, 18:44:41 pm »
Има custom made во грчка, 400 еур...кога ќе му дојди денот, и тоа ќе биди :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #11 на: 29 Април 2016, 18:46:15 pm »
Да направат СМФ за Пунтото мое, прв ќе бидам што ќе го купи. :)
Зависи за која намена ти е колата. Твоето пунто е јасно за која намена е, секако дека ќе туриш смф.

Така де. :)

Ако можам да бирам при купување кола секако ќе одам на СМФ.
Ја не би сакал мечката ес да ми е со смф.
За онаа намена за која се наменети 80% од колите. Да се купи ефтино, да се одржува ефтино, да е економично и да задржи што повеќе од цената на старо, а притоа да го нуди она што ти е потребно од колата. Односно со зборовите на Кларксон:
Цитат
When it comes to cars these days, the top 10 things that matter are: economy, economy, economy, economy, economy, economy, economy, economy, economy and safety. http://www.driving.co.uk/car-reviews/the-clarkson-review-volkswagen-golf-mk7-2013/

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #12 на: 29 Април 2016, 19:54:36 pm »
Земи си берлинго, смф е. Јас сакам дизелашот мој да нема многу вибрации во кабината.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43644
  • Il Moderatore
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #13 на: 29 Април 2016, 19:55:04 pm »
А бе да си останевме на карбуратори и механичко палење, без мафои, ламбди, сензори и тракатанци. И да си возевме 1500 кубика тристачи со 65кс.. пошто е ефтино за одржавање, и економично моеш на плин да го возиш (и уредот е ефтин)...
Еден прост уред, кој што во повеќето случаи трае и преку 200.000км, ти овозможува да уживаш во скоро совршено мирен мотор, и менувач, со лесни и мазни промени на брзините, и сеа тука мани најдовте.
Тоа што претежно купуваме коли кои се извозени и дошло време да се смени дмф пред да ја купиме колата, и имаме екстра трошок кој што не го есапиме при купување, па после не` боли и не маа по џеб, тоа не значи декa е лош систем. Како што реков, ако нешто е масовоно прифатено во една таква индустрија како автоиндустријата - со сигурност може да се каже дека е издржано решение и веројатно најдоброто во овој момент. ДПФ е многу поскап од ДМФ.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: DMF - Dual Mass Flywheel (Барање на бељата со боринче)
« Одговори #14 на: 29 Април 2016, 20:56:46 pm »
Па прилично слична му е цената, ко и името. И дпф паднаа на 600-700е.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need