Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897154 пати)

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1860 на: 21 Август 2015, 12:04:05 pm »
Здраво,
Сакав да замолам за препорака за плински уред за BMW 318i co N42 мотор (143hp)? Искуства, цена, модел,проблеми, совети...

Благодарам однапред.

Motorite od serijata  N42  na  BMW se sosem pogodni za vgraduvanje na plinski ured. Ako motorot e so sila 143 ks- togas verojatno stanuva zbor za N42B20 motorot koj e proizveduvan od 2001 do 2004 god. Nema zabelezani problemi. Nasa preporaka e uredot Landi Omegas Evo vo kombinacija so torusen rezervoar koj se postavuva na mesto na rezervno trkalo. Cenata e 570 evra

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1861 на: 21 Август 2015, 15:12:02 pm »
Плимонт, дали може да се стави плин на мерцедес w210 2000/1 годиште 430 ве8ца

Mercedes E430 e opremen so V-8 motor (vo ovoj slicaj najverojatno M113 motorot). Moze da se vgradi plinski ured na ova vozilo. Cenite za plinski ured za 8-cilindarski motor se dvizat od 850 do 1215 evra.

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1862 на: 21 Август 2015, 15:38:27 pm »
Дали вреди да се стави плин на кола која се вози 90% во град ? голфот го имаме месец и некој ден,до сега му направивме 1000 и нешто километри..али лапа бензин,120 коња е,и го стискам башка,па сега татко ми размислува да му стави плин,али ни кажаа дека ќе коштало 1000 и нешто евра...а и башка јас сум скептик,пошто имам читано дека наводно не било препорачливо за турбо бензинци да се става плин,наводно после некое време се расипувал моторот..?

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1863 на: 21 Август 2015, 15:59:18 pm »
А да напишеше кој голф, кој мотор.....

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1864 на: 21 Август 2015, 16:02:53 pm »
1.4 120 konja,2010 godina

Отсутен yasho

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 51
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1865 на: 21 Август 2015, 16:53:51 pm »
Здраво,
Сакав да замолам за препорака за плински уред за BMW 318i co N42 мотор (143hp)? Искуства, цена, модел,проблеми, совети...

Благодарам однапред.

Motorite od serijata  N42  na  BMW se sosem pogodni za vgraduvanje na plinski ured. Ako motorot e so sila 143 ks- togas verojatno stanuva zbor za N42B20 motorot koj e proizveduvan od 2001 do 2004 god. Nema zabelezani problemi. Nasa preporaka e uredot Landi Omegas Evo vo kombinacija so torusen rezervoar koj se postavuva na mesto na rezervno trkalo. Cenata e 570 evra

Благодарам за брзиот одговор. Дали системот што го нудите се интегрира со системите во колата? Тука пред се мислам дали Борд компјутерот покажува потрошувачка, дали можеби стрелката за гориво покажува колку плин има во боцата...

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1866 на: 24 Август 2015, 10:21:11 am »
1.4 120 konja,2010 godina

Да беше само турбо-бензинец без проблем ќе се вградеше стандарден плински уред (и немаше да има апсолутно никакви негативни последици по моторот), но Вашиот Голф е опремен со TSI тип на мотор- со коморно вбризгување на бензинот(Direct injection), најверојатно со код на мотор CAXA. За овој тип на мотори предвидено е вградување на посебни плински уреди, кај Landirenzo тоа е  серијата Omegas direct, кои по цена се доста поскапи од стандарните (цената е 1100 евра) и со кои моторот ќе користи околу 80-90% плин и 10-20% бензин. Високата цена на уредот и учеството на бензинот придонесуваат да се пролонгира рокот на исплатување на инвестицијата во плинскиот уред. Дали вреди да се постави плински уред на Голф со TSI мотор - не секогаш, посебно не ако возилото не поминува многу километри во текот на годината.

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1867 на: 24 Август 2015, 16:16:40 pm »
на пример,колку километри според ваша проценка би требало да пројдам,за да се исплати ? јас за месец ипол,пројдов 1000 километри,без излагање од град.Да речеме дека годишно,не би прошол повеке од 15 илјади километри...

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1868 на: 24 Август 2015, 16:42:22 pm »
Над 10-12 ккм си зрел за плин

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1869 на: 24 Август 2015, 16:44:08 pm »
на пример,колку километри според ваша проценка би требало да пројдам,за да се исплати ? јас за месец ипол,пројдов 1000 километри,без излагање од град.Да речеме дека годишно,не би прошол повеке од 15 илјади километри...
Не се исплаќа за таа километража.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1870 на: 24 Август 2015, 16:45:31 pm »
За повеќе од 5000км годишно задолжително е плин или дизел.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1871 на: 24 Август 2015, 16:52:40 pm »
За повеќе од 5000км годишно задолжително е плин или дизел.

Значи редно е да си ја сменам колата или да ја плиносам?  ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1872 на: 24 Август 2015, 16:52:55 pm »
кога ја направивме вчера математиката со татко ми,ни испадна дека со тоа возење,за година ипол би ги извадиле парите за плинот...мада,овој пола месец го штедев со воезење,бидејќи имаме и друга кола,поради проблемот со ланчето...

само,ми е битно да не ми се расипе колата поради плинот,бидејќи ја гледам како очите..и повеќе од тоа :D затоа што кога разговарав со еден човек вработен во Шкода(гледавме сеат леон 1.4 ТСИ 2011) ни кажа дека ако планираме да и ставаме плин,не ни препорачувал,бидејќи после некоја година ќе се расипел моторот,имало многу сеати и шкоди што се заебале со плин и слично...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1873 на: 24 Август 2015, 16:56:07 pm »
Уред од 1200е и 20% потрошња бензин + потрошњата на плин (во литри исто ко` градска на бензин), веројатно најмногу ќе му се исплати на следниот сопственик.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1874 на: 24 Август 2015, 17:03:55 pm »
TSI џабе ќе го правиш на плин, не се тие коли за на плин. Тоа вози дур возиш и здравје за следната кола мисли му да е соодветна за плин или дизел.