е тоа можеби и има некаква логика, ама пак нема... затоа што мулти вентилот (расплињачата) отвара неколку секунди пред да префрли на плин... значи се додека не постигне раб. температура, она не отвара према дизните... кога ке ја постигне температурата, отвораат вентилите, пушта испрен гас кон дизните, чека да се создаде потребниот притисок кај вентилите и се чека погодниот момент во зададените обртаи да префрли на плин.. е сега... тоа како што ти викаш дека е, сепак има барем неколку секунди кога “официјално“ е на бензин, ама дизните се под притисок и ако штрацкаат барем по малку како што викаш, тогаш ке пуштаат плин и ке работи моторот многу лошо... а може да биде и 20-30 секунди, се додека не се поклопат обртаите...
сепак.. пиши за кој плински уред збориме, и ако си сигурен во ова што го кажуваш, трк на сервис... кај што ти го монтирале, или во плимонт...