Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897505 пати)

Отсутен racingx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 51
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1590 на: 23 Февруари 2015, 18:08:06 pm »
nesakam kavgi luge samo znam deka on prv stavi plin i bese prezadovolen i jas staviv posle nego i mu izgorea ventili za edna godina vozenje a plinot bese staven vo novus mislam deka a vo tojota go kostase 600 evra kvarot i jas mislam deka za 1000 km e prebrzo zasto masloti go nema sekade i ova e odamna slucajov se desi preklani i sega dotura na 2000 km mu bilo nasteluvano posporo da go trosi a kata bese vozena skopje resen mn cesto ama covekot ja cuva lako ocite

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1591 на: 23 Февруари 2015, 18:08:34 pm »
zdr me interesira dali vo kapalkata za ventili smee da se stavi dvotaktol ili maslo sto go koristam vo motorot na primer ako koriatam total 9000 vo motorot da stavam i vo kapalkatat akvo

Наша препорака е да се користи масло специјално за таа намена, без користење на други алтернативни масла. Како што двотактолот е наменет за дво-тактни мотори или маслото Total 9000 е наменето за моторот, така и маслото за во капалката е наменето за да ги заштити вентилите и нивните лежишта, да ги намали штетните емисии на издувните гасови и да го чисти системот за издувните гасови. Тие масла се лабараториски испитани и ги исполнуваат  германските TUV стандарди. Препорачливо е маслото во капалката, моторот да го потроши по изминати 3500 до 4500 километри. Навистина ова масло го има само во некои од сервисите кои вградуваат автогасни системи. За таа цел ние отворивме продавница во центарот на градот за да им се приближиме на нашите клиенти и да можеме поекспедитивно да одговориме на нивните барања. Во моментот имаме два типа на масло во нашата продавница од два различни производители:
-   JLM – Valve saver fluid
-   NX lub ulje (LPG/CNG)
Сепак, ние би ве посоветувале да поминете во просториите на нашиот сервис, да го искорегираме капењето на маслото, бидејќи зголеменото дозирање не влијае во дополнителна заштита на вентилите.

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1592 на: 23 Февруари 2015, 20:22:18 pm »
Имам вградено плински уред Ловато изи фест на Даеву Ланос 1.5 1999год.
Кога е загреана колата на лер гас не работи рамномерно обртаите варираат и паѓаат ептен многу што дури колата како да сака и да изгасне.
И кога ќе дадеш гас не ја прима одма туку затрокирува на почетокот.

Некој совет што може да биде проблемот?
Бев кај мајсторот што ми го местеше го стави на компјутерот штелуваше пробуваше и на крајот ништо не направи колата пак исто си работи...и ми кажаа дека најверојатно е до струјата прави прекини.

Дали може тоа да се случува од бонбината ако е неисправна или каблите?
Свеќиците ми се нови и добри се.
И како може да проверам дали бонбината ми е во ред?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43791
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1593 на: 23 Февруари 2015, 20:44:00 pm »
Веројатно не знае мајсторот што се дешава па ти кажал нешто, било што... Оди на мајстор што ќе знае да го реши проблемот. Прво обезбеди ја колата убаво да работи на бензин, па потоа барај мајстор за плинот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1594 на: 23 Февруари 2015, 21:16:57 pm »
Незнам шо е работата дали е до колата или до мајсторот, кога ми го монтираше многу убаво си работеше и убаво влечеше колата презадоволен бев после некое време почна помалку да сецка и бев летото ми го штелување и си беше океј сега почна многу да трокира под мала гас.
На бензин убаво си работи само на плин трокира.

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1595 на: 23 Февруари 2015, 22:43:11 pm »
Дали во место кога стоиш и ако ти затрокира, со пуштено парно од надвор да влече воздух, ти замирисува на плин? Провери ги стегите на плинот, знаат од време на време да направат лежиште и да пуштаат, па може да не доаѓа доволно плин

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1596 на: 24 Февруари 2015, 00:34:36 am »
Дали треба плинските дизни да работат кога колата работи на бензин,се слуша како штракаат но со некој спор такт,коа ќе префрли на плин штракаат најнормално.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1597 на: 24 Февруари 2015, 00:38:00 am »
Дали треба плинските дизни да работат кога колата работи на бензин,се слуша како штракаат но со некој спор такт,коа ќе префрли на плин штракаат најнормално.

сигурен си дека плинските дизни ги слушаш, а не вентилите? затоа што ако е така како што викаш, ке има трокирање на моторот... ке работи многу нерамномерно, ке тресе, па дури и може да изгаси...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1598 на: 24 Февруари 2015, 00:39:01 am »
100% Ќе ви снимам и видео да видите.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1599 на: 24 Февруари 2015, 00:42:14 am »
џабе е видеото... тоа во живо само може да се провери...

ај вака... откачи ги од лежиште дизните и тогаш провери... инаку повеќе од сигурен сум дека ке трокира колата ако имаш пуштено на бензин и нешто плин... обратно да... може да се добие високо експлозивна смеша. значи плин целосно, плус малку бензин нема да има тресење ни трокирање, ама бензин плус малку плин, не..
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1600 на: 24 Февруари 2015, 00:43:57 am »
Не верувам дека иде плин додека работи на бензин,ама се слуша дека работат.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1601 на: 24 Февруари 2015, 00:54:08 am »
е тоа можеби и има некаква логика, ама пак нема... затоа што мулти вентилот (расплињачата) отвара неколку секунди пред да префрли на плин... значи се додека не постигне раб. температура, она не отвара према дизните... кога ке ја постигне температурата, отвораат вентилите, пушта испрен гас кон дизните, чека да се создаде потребниот притисок кај вентилите и се чека погодниот момент во зададените обртаи да префрли на плин.. е сега... тоа како што ти викаш дека е, сепак има барем неколку секунди кога “официјално“ е на бензин, ама дизните се под притисок и ако штрацкаат барем по малку како што викаш, тогаш ке пуштаат плин и ке работи моторот многу лошо... а може да биде и 20-30 секунди, се додека не се поклопат обртаите...

сепак.. пиши за кој плински уред збориме, и ако си сигурен во ова што го кажуваш, трк на сервис... кај што ти го монтирале, или во плимонт...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5554
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1602 на: 24 Февруари 2015, 11:12:42 am »
Golema blagodarnost do team Plimont.
Vcera si ja zavrsija rabotata brzo i efikasno kako i sekogas.
Vo eden den se montirase uredot i se izvrzi A test na istiot, iako shalterot na MVR kaj MTV rabotese do 14.30.

Bratuced mi veli deka ne moze da oseti razlika benzin/plin na Cruzot, tolku dobro e nasteluvan.
Prezadovolen.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1603 на: 24 Февруари 2015, 13:09:18 pm »
Колкава боца му ставија и дали е рамна со подот?

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1604 на: 24 Февруари 2015, 13:13:21 pm »
nesakam kavgi luge samo znam deka on prv stavi plin i bese prezadovolen i jas staviv posle nego i mu izgorea ventili za edna godina vozenje a plinot bese staven vo novus mislam deka a vo tojota go kostase 600 evra kvarot i jas mislam deka za 1000 km e prebrzo zasto masloti go nema sekade i ova e odamna slucajov se desi preklani i sega dotura na 2000 km mu bilo nasteluvano posporo da go trosi a kata bese vozena skopje resen mn cesto ama covekot ja cuva lako ocite

Возилото било со капалка и му изгореле вентилите, така?