Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897704 пати)

Отсутен Scorpion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 470
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #195 на: 27 Февруари 2012, 14:39:28 pm »
Pozdrav do plimont, posle 220km od Sabotata plinceto spie :) Samo kontrolniot pregled ke treba pak vo Sabota zosto nema sansi da stignam preku nedela.
Fiat Grande Punto & Fiat Stilo

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #196 на: 27 Февруари 2012, 15:13:48 pm »
Pozdrav do plimont, posle 220km od Sabotata plinceto spie :) Samo kontrolniot pregled ke treba pak vo Sabota zosto nema sansi da stignam preku nedela.
Ај со среќа да си се возиш поефтино! :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Scorpion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 470
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #197 на: 27 Февруари 2012, 16:04:29 pm »
fala fala, sega moze da razmisluvam i za alfa na plin ;)
Fiat Grande Punto & Fiat Stilo

Отсутен Sashe90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 718
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #198 на: 27 Февруари 2012, 16:58:52 pm »
So sreka i od mene Scorpion i jas sum taze kako tebe eve 1500 km nekade isto spie :))))

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #199 на: 27 Февруари 2012, 17:14:55 pm »
Pozdrav do plimont, posle 220km od Sabotata plinceto spie :) Samo kontrolniot pregled ke treba pak vo Sabota zosto nema sansi da stignam preku nedela.

Фала за поздравот Scorpion. Можеш да поминеш и во сабота. Јас почесто во сабота сум не сум на работа, но таму е колегата што ја прими колата за монтажа на уред, тој  ќе организира да се направи еден контролен преглед

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
I30
« Одговори #200 на: 28 Февруари 2012, 08:29:34 am »
Zdravo Plimont,

Dali imate iskustvo so vgraduvanje na plin vo I30? Imam razbrano deka na 1.4 motorot od plinot stradaat lezistata na ventilite, no ne znam dali toj problem se resava so vgraduvanje na razladniot ured sto vbrizguva aditiv (valve care).

Koja plinska opcija ja preporacuvate, kolku ke cini?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #201 на: 28 Февруари 2012, 13:09:27 pm »
Zdravo Plimont,

Dali imate iskustvo so vgraduvanje na plin vo I30? Imam razbrano deka na 1.4 motorot od plinot stradaat lezistata na ventilite, no ne znam dali toj problem se resava so vgraduvanje na razladniot ured sto vbrizguva aditiv (valve care).

Koja plinska opcija ja preporacuvate, kolku ke cini?

Генерално, проблемот со загревање на вентили и седишта на вентили се јавува ако возилото се вози на високи вртежи подолг временски период. Во досегашниот период ние немаме забележано ниту еден случај со проблем кај Hyundai возилата, и без Flash Lube за ладење на вентилите.
Сепак утрово побаравме дополнителна  информација од Landi Renzo за ова возило. Според нивните податоци, има можност за загревање на вентили кај I30 во западно-европските држави каде заради добрата патна инфраструктура често се вози со голема брзина-на високи вртежи на подолги релации. Кај Hyundai I30 во тие земји има забележани случаи со проблеми по поминати 40,000 км, и нивна препорака е во ваков случај да се употреби една од софтверските опции:
-   моторот да префрли на бензиски погон на високи вртежи, или
-   split fuel –опцијата, односно контролирано вбризгување на мала количина на бензин додека возилото е во режим на високу вртежи
Во нашата пракса вообичаено е да дадеме совет да се постави ладење кај возила кои секојдневно се возат на автопат, а тоа се претежно луѓе кои живеат во Куманово , Велес, Тетово..., а работат во Скопје

Оригиналната порака:

At some cars we have noted problems with inlet /outlet valves after 40.000 km
as you know this engines are quite soft, so please plan a periodic inspection.
If you use Omegas new you can also activate strategies of petrol addition you find in F9 page.
Calibration file I sent you is for Omegas ECU, so if you want to use it you should use this kind of ECU.
We didn’t find specific problem during the conversion.
Regards


























едит: Во пораката која ни ја испратија, шемата на вградување е за Hyundai Ix20. Принципот е ист и кај Hyundai I30.
На следните линкови можеш да ги погледнеш шемите за hyundai I30:


-80 KW
http://www.plimont.com/galery4/index.php?/category/54

-90 KW
http://www.plimont.com/galery4/index.php?/category/55
« Последно менување: 28 Февруари 2012, 13:37:28 pm plimont »

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #202 на: 28 Февруари 2012, 14:20:28 pm »
Zdravo Plimont,

Dali imate iskustvo so vgraduvanje na plin vo I30? Imam razbrano deka na 1.4 motorot od plinot stradaat lezistata na ventilite, no ne znam dali toj problem se resava so vgraduvanje na razladniot ured sto vbrizguva aditiv (valve care).

Koja plinska opcija ja preporacuvate, kolku ke cini?

И ќе заборавев инфомација за цена на плински уред. Наша препорака е Landi plus Max уредот. Цената на овој уред, во комбинација со торусен резервоар изнесува 570 евра. Доколку се постави и дозатор со масло за ладење на вентилите се доплаќа 40 евра

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #203 на: 28 Февруари 2012, 14:57:14 pm »
blagodaram za detalniot odgovor.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7310
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #204 на: 28 Февруари 2012, 15:02:38 pm »
blagodaram za detalniot odgovor.

Не се вози више на бензин а?

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1852
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #205 на: 28 Февруари 2012, 15:35:24 pm »
Плимонт

Дали колите кај кои се препорачува да има дополнителна капалка за вентилите, на истите им се потполно заштитени вентилите, или пак постои можност за нивно горење?
Колку е таа долга релација возена на автопат изразена во километри, 20-30км или пак 500 - 600 км?
И што подразбирате под визоки вртежи, јас на пример на автопат поголем дел од времето сум помеѓу 2500 - 3000 вртежи, со одредени испади при претекнување. Дали овие ги сметате за високи вртежи и како влијаат врз вентилите кај возила со капалка и кај возила кај кои треба да има но немаат капалка или едноставно без да приметиме ни се истрошила течноста ???

Ова отсекогаш ме интересирало бидејќи и јас возам возило на плин на кое има инсталирано капалка.

Благодарам

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #206 на: 01 Март 2012, 12:00:06 pm »
здраво Плимонт, сакам да ставам плински уред на Renault Clio 1.2 Energy мотор од 1995 година. Колата има поминато 150 000 километри, ме интересира што ќе препорачате и колку ќе ме кошта, колку време ќе одземе самата монтажа и дали можам атестот да го направам во Охрид

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #207 на: 01 Март 2012, 13:26:06 pm »
Здраво дечки, заинересиран сум да ставам плински уред на Мицубиши Колт 1.3 95кс 2011 година. Кој уред го препорачувате за ова возило, какви боци би можел да вградам и посебно ми е битно дали ќе важи гаранцијата после инсталација на уредот?
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #208 на: 01 Март 2012, 18:26:43 pm »
Плимонт

Дали колите кај кои се препорачува да има дополнителна капалка за вентилите, на истите им се потполно заштитени вентилите, или пак постои можност за нивно горење?
Колку е таа долга релација возена на автопат изразена во километри, 20-30км или пак 500 - 600 км?
И што подразбирате под визоки вртежи, јас на пример на автопат поголем дел од времето сум помеѓу 2500 - 3000 вртежи, со одредени испади при претекнување. Дали овие ги сметате за високи вртежи и како влијаат врз вентилите кај возила со капалка и кај возила кај кои треба да има но немаат капалка или едноставно без да приметиме ни се истрошила течноста ???

Ова отсекогаш ме интересирало бидејќи и јас возам возило на плин на кое има инсталирано капалка.

Благодарам


Информациите со кои располагаме, а кои се однесуваат на осетливоста на вентилите на плински погон, се од 3 извори
-прозводители на автогасна опрема
-производители на адитиви
-наши сопствени искуства
Најмоќните прозводители на автогасна опрема не ги спомнуваат адитивите. Тие овој проблем го решаваат со примена на split-fuel опцијата (контролирано впрскување на бензин додека возилото користи плински погон) или преминување на моторот на бензиски погон на високи вртежи. Во одговорот што го добивме од Landi Renzo за Хјундаи се препорачува над 3500 вртежи во минута да се вклучи  една од овие две опции. Од адитивите, Landi Renzo ги спомнува Tunap (tunap.de) адитивите.
Од друга страна се производителите на адитиви како Flash Lube со огромен глобален настап,  на чии инфомации секако треба да се обрне внимание.
Од трета страна сме ние како Плимонт, кои во минатите години конвертиравме огромен број на возила на плински погон, што ни дава основа за створиме наше сопствено видување . Ние предлагаме употреба на Flash Lube кај Фордовите возила со со 1.6 и 1.8 мотор, кај Мицубиши со зафатнина на мотор до 1.5 литри, кај повеќето нови модели на Сузуки, Мазда, Тојота,  Хонда  и уште кај некои, претежно јапонски модели на возила.
Од нашето досегашно искуство, можеме да кажеме дека кај нас досега не се јавиле проблеми со вентилите.Имавме само еден случај , со еден модел на Тојота  која секојдневно се возеше на автопат.
Не секоја информација која излегува во јавност за осетливост на вентилите кај некое возило се потврдува во пракса во нашиве простори. Би сакал да го споменам примерот со Zetec моторот на Мондео, за кој пред 12 –тина години се рашири информација дека е многу осетлив на вентили. Во пракса, до денес нема  ниту еден случај на Мондео со проблем со вентили.
Сличен е случајот и со Опел возилата, кај кои во Германија е забележана опасност од прегревање на вентили или лежишта на вентили. Ние монтираме навистина голем број Опелови возила секоја година, таков проблем не е забележан.
Тоа што сакаме да издвоиме е дека сепак има разлика во условите за возење кај нас и во западна европа. Во контекст на ова би спомнал еден разговор на кој присуствував, а кој се водеше помеѓу претставник на BRC-Italia и еден сервис од Грција. На овој разговор, на прашањето за опасноста по вентилите, бидејќи Грција изобилува со возила кои спаѓаат во осетлива група и одлични патишта, одговорот беше дека плинот кој се продава на грчкиот пазар не е доволно рафиниран и повеќекратно се намалува можноста да направи проблем.
Уште еднаш да нагласам дека во Македонија нема релации за долго возење. За Киа и Хјундаи границата на вртежи над која Landi Renzo спрема  добиените податоци  ги сметат како високи е 3500 в/м




Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #209 на: 01 Март 2012, 18:40:46 pm »
здраво Плимонт, сакам да ставам плински уред на Renault Clio 1.2 Energy мотор од 1995 година. Колата има поминато 150 000 километри, ме интересира што ќе препорачате и колку ќе ме кошта, колку време ќе одземе самата монтажа и дали можам атестот да го направам во Охрид

Вашето Клио е опремено со моно-инжексион тип на мотор. Ќе се постави стандарден Landi Renzo електронски уред во комбинација со цилиндричен гасен резервоар. Цената за овој тип на уред e 405 евра. Доколку сепак моторот е мулти-поинт инжексион цената е 540 евра. Самата монтажа се завршува за еден ден. Атестот може да се направи и во Охрид, во АМД (кај Горан). Имаме попуст за наши клиенти во АМСМ, кој е во висина од 500 денари (наместо 3000 ќе уплатите кај нас 2500 ден) и кој и Вие можете да го искористите бидејќи важи и за Охрид.
Поздрав