Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 888574 пати)

Отсутен Кољо

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 203
    • MVP Ring
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2895 на: 11 Март 2024, 15:40:00 pm »
Сам ги смени?
Се ресетира нормално после сервис и се проверуваат параметрите.
Да, сам ги сменив пред зграда, ама воопшто не ми текна дека треба да се ресетира сервисен интервал.

Sent from my LM-V450 using Tapatalk


Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2896 на: 12 Март 2024, 08:13:24 am »
Од вчера почна да титка плинот (ловато) два пати кога ке ја згаснам колата. Претпоставувам е за сервис, но не сум сигурен.

Sent from my LM-V450 using Tapatalk



Звучниот сигнал при гасење кај Ловато означува потсетување за редовен сервис. Со промена на филтрите треба да се ресетираат и работните часови до наредниот сервис. Ако тоа не е направено, посетете го сервисот за да се направи ресет, тоа е кратка постапка, само се одбира една  опција во софтверот.

Отсутен Gelufa

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2897 на: 25 Април 2024, 15:48:57 pm »
Zdravo. Ako moze nekoj da mi pomogne.
1. Dali pri promena na akumulator treba da se resetira ili slicno plinskiot ured bidejki odkako go promeniv akumulatorot plinkskiot uder ne raboti. Lovato e plinskiot ured, ford focus 2010.
2. Dali nekoj znae servis za plinski uredi vo Ohrid ili Struga? Imase 2 sto gi znaev KM 7 i eden kaj egejskite zgradi ama ne rabotat poveke izgleda.

Tnx

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5547
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2898 на: 25 Април 2024, 15:56:13 pm »
@Gelufa Немам слушнато таква работа, јас имам Ловато, нон стоп вадам клема од акомулатор си работи без проблем. Провери прво да не е банален пропуст некој, клемите за струја за  компјутерот од плинот да не се вратени назад на новиот акомулатор.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2899 на: 27 Април 2024, 08:07:59 am »
Zdravo. Ako moze nekoj da mi pomogne.
1. Dali pri promena na akumulator treba da se resetira ili slicno plinskiot ured bidejki odkako go promeniv akumulatorot plinkskiot uder ne raboti. Lovato e plinskiot ured, ford focus 2010.
2. Dali nekoj znae servis za plinski uredi vo Ohrid ili Struga? Imase 2 sto gi znaev KM 7 i eden kaj egejskite zgradi ama ne rabotat poveke izgleda.

Tnx

Доколку на контролното копче на плинскиот уред не е активна ниту една лед диода, проверете дали се поврзани на акумулаторот малите клеми од инсталацијата на уредот.

Отсутен MoDmkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2900 на: 10 Јули 2024, 16:31:40 pm »
Здраво,

Да прашам некој да не има со проблем како мојот.
Имам Сеат Леон 1.4 2010 година.
Ставив плин во Плимонт пред некоја година и многу често знае колата да ми изгаси при возење.
Најчесто се случува летно време кога имам пуштено клима, но знае да се случи и зимно.

Некогаш колата гаси на менување брзини, некогаш кога ќе застанам на семафор, нема правило.

Годината кога го ставив плинот бев неколку пати во Плимонт ме известија дека од нивна страна се е ОК.
Ја однесов на сервис неколку пати и таму рекоа дека се е исправно.

Ако имате некој предлог или слично искуство ве молам споделете.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5899
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2901 на: 10 Јули 2024, 16:45:06 pm »
Повози ја на бензин 50тина километри и види како се однесува.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2902 на: 10 Јули 2024, 18:38:06 pm »
Здраво,

Да прашам некој да не има со проблем како мојот.
Имам Сеат Леон 1.4 2010 година.
Ставив плин во Плимонт пред некоја година и многу често знае колата да ми изгаси при возење.
Најчесто се случува летно време кога имам пуштено клима, но знае да се случи и зимно.

Некогаш колата гаси на менување брзини, некогаш кога ќе застанам на семафор, нема правило.

Годината кога го ставив плинот бев неколку пати во Плимонт ме известија дека од нивна страна се е ОК.
Ја однесов на сервис неколку пати и таму рекоа дека се е исправно.

Ако имате некој предлог или слично искуство ве молам споделете.

Причината може да биде следнава, 1.4 моторот од 2010-та година е port injection сигурно и плинските дизни се монтираат онаму каде што има место за нив. Но местото на монтирање на дизните во всисувачката грана е подалеку од цилиндарот одошто е бензинската дизна и потребно е време за плинот да стигне од дизната до цилиндарот. Со други зборови, плинскиот уред „доцни“ со вбризгување на плин и затоа ти доцни.
На времето со покоен Атанас и Саше баравме решение за проблемот но не можевме да најдеме без тешки модификации во мапата на плинскиот компјутер.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2903 на: 11 Јули 2024, 09:04:52 am »
Здраво,

Да прашам некој да не има со проблем како мојот.
Имам Сеат Леон 1.4 2010 година.
Ставив плин во Плимонт пред некоја година и многу често знае колата да ми изгаси при возење.
Најчесто се случува летно време кога имам пуштено клима, но знае да се случи и зимно.

Некогаш колата гаси на менување брзини, некогаш кога ќе застанам на семафор, нема правило.

Годината кога го ставив плинот бев неколку пати во Плимонт ме известија дека од нивна страна се е ОК.
Ја однесов на сервис неколку пати и таму рекоа дека се е исправно.

Ако имате некој предлог или слично искуство ве молам споделете.


Здраво

Овој проблем повремено се јавува кај возилата од Фолксваген групацијата. Во најголем број на случаи причинителот е замастена клапна (лептир) за лер гас, што при мали вртежи предизвикува загушување на моторот, а на плин знае и да угаси. Решението не е комплицирано, потребно е да се направи чистење, а потоа задолжително и софтверска адаптација на клапната.


Отсутен MoDmkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2904 на: 24 Јули 2024, 12:38:15 pm »
Здраво,

Да прашам некој да не има со проблем како мојот.
Имам Сеат Леон 1.4 2010 година.
Ставив плин во Плимонт пред некоја година и многу често знае колата да ми изгаси при возење.
Најчесто се случува летно време кога имам пуштено клима, но знае да се случи и зимно.

Некогаш колата гаси на менување брзини, некогаш кога ќе застанам на семафор, нема правило.

Годината кога го ставив плинот бев неколку пати во Плимонт ме известија дека од нивна страна се е ОК.
Ја однесов на сервис неколку пати и таму рекоа дека се е исправно.

Ако имате некој предлог или слично искуство ве молам споделете.


Здраво

Овој проблем повремено се јавува кај возилата од Фолксваген групацијата. Во најголем број на случаи причинителот е замастена клапна (лептир) за лер гас, што при мали вртежи предизвикува загушување на моторот, а на плин знае и да угаси. Решението не е комплицирано, потребно е да се направи чистење, а потоа задолжително и софтверска адаптација на клапната.

Здраво,

Дали овој проблем може да се среди кај вас или треба да одам на друг сервис?
Во Плимонт на Раде Кончар неколку пати ја однесов на почеток колата и рекоа се е ОК, може треба да им нагласам што да направат?

Ако знаете друг сервис кој може лесно да го среди ова предложете.

Фала

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2905 на: 25 Јули 2024, 09:17:38 am »
Здраво,

Да прашам некој да не има со проблем како мојот.
Имам Сеат Леон 1.4 2010 година.
Ставив плин во Плимонт пред некоја година и многу често знае колата да ми изгаси при возење.
Најчесто се случува летно време кога имам пуштено клима, но знае да се случи и зимно.

Некогаш колата гаси на менување брзини, некогаш кога ќе застанам на семафор, нема правило.

Годината кога го ставив плинот бев неколку пати во Плимонт ме известија дека од нивна страна се е ОК.
Ја однесов на сервис неколку пати и таму рекоа дека се е исправно.

Ако имате некој предлог или слично искуство ве молам споделете.


Здраво

Овој проблем повремено се јавува кај возилата од Фолксваген групацијата. Во најголем број на случаи причинителот е замастена клапна (лептир) за лер гас, што при мали вртежи предизвикува загушување на моторот, а на плин знае и да угаси. Решението не е комплицирано, потребно е да се направи чистење, а потоа задолжително и софтверска адаптација на клапната.

Здраво,

Дали овој проблем може да се среди кај вас или треба да одам на друг сервис?
Во Плимонт на Раде Кончар неколку пати ја однесов на почеток колата и рекоа се е ОК, може треба да им нагласам што да направат?

Ако знаете друг сервис кој може лесно да го среди ова предложете.

Фала

Здраво,

Да прашам некој да не има со проблем како мојот.
Имам Сеат Леон 1.4 2010 година.
Ставив плин во Плимонт пред некоја година и многу често знае колата да ми изгаси при возење.
Најчесто се случува летно време кога имам пуштено клима, но знае да се случи и зимно.

Некогаш колата гаси на менување брзини, некогаш кога ќе застанам на семафор, нема правило.

Годината кога го ставив плинот бев неколку пати во Плимонт ме известија дека од нивна страна се е ОК.
Ја однесов на сервис неколку пати и таму рекоа дека се е исправно.

Ако имате некој предлог или слично искуство ве молам споделете.


Здраво

Овој проблем повремено се јавува кај возилата од Фолксваген групацијата. Во најголем број на случаи причинителот е замастена клапна (лептир) за лер гас, што при мали вртежи предизвикува загушување на моторот, а на плин знае и да угаси. Решението не е комплицирано, потребно е да се направи чистење, а потоа задолжително и софтверска адаптација на клапната.

Здраво,

Дали овој проблем може да се среди кај вас или треба да одам на друг сервис?
Во Плимонт на Раде Кончар неколку пати ја однесов на почеток колата и рекоа се е ОК, може треба да им нагласам што да направат?

Ако знаете друг сервис кој може лесно да го среди ова предложете.

Фала

Се работи за дел од возилото , а не од плинскиот уред, и затоа поправката се прави кај сервисер-автомеханичар, кој е специјализиран за Фолксваген возила, односно поседува соодветен софтвер за адаптација на клапната на возилото. Ако треба да препорачувам сервис,би го посочил овластениот -  Порше Македонија

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 388
  • The best or nothing.
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2906 на: 25 Јули 2024, 22:15:15 pm »
Цена за пунто 2, 1.2 8в?

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2907 на: 26 Јули 2024, 09:41:24 am »
Цена за пунто 2, 1.2 8в?

Здраво. Цените на уредите кои се наменети за  Пунто 1.2 се движат од од 26,000 до 35,000 денари

Отсутен MoDmkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #2908 на: 29 Септември 2024, 17:17:41 pm »
Здраво,

Да прашам некој да не има со проблем како мојот.
Имам Сеат Леон 1.4 2010 година.
Ставив плин во Плимонт пред некоја година и многу често знае колата да ми изгаси при возење.
Најчесто се случува летно време кога имам пуштено клима, но знае да се случи и зимно.

Некогаш колата гаси на менување брзини, некогаш кога ќе застанам на семафор, нема правило.

Годината кога го ставив плинот бев неколку пати во Плимонт ме известија дека од нивна страна се е ОК.
Ја однесов на сервис неколку пати и таму рекоа дека се е исправно.

Ако имате некој предлог или слично искуство ве молам споделете.


Здраво

Овој проблем повремено се јавува кај возилата од Фолксваген групацијата. Во најголем број на случаи причинителот е замастена клапна (лептир) за лер гас, што при мали вртежи предизвикува загушување на моторот, а на плин знае и да угаси. Решението не е комплицирано, потребно е да се направи чистење, а потоа задолжително и софтверска адаптација на клапната.

Здраво,

Дали овој проблем може да се среди кај вас или треба да одам на друг сервис?
Во Плимонт на Раде Кончар неколку пати ја однесов на почеток колата и рекоа се е ОК, може треба да им нагласам што да направат?

Ако знаете друг сервис кој може лесно да го среди ова предложете.

Фала

Здраво,

Да прашам некој да не има со проблем како мојот.
Имам Сеат Леон 1.4 2010 година.
Ставив плин во Плимонт пред некоја година и многу често знае колата да ми изгаси при возење.
Најчесто се случува летно време кога имам пуштено клима, но знае да се случи и зимно.

Некогаш колата гаси на менување брзини, некогаш кога ќе застанам на семафор, нема правило.

Годината кога го ставив плинот бев неколку пати во Плимонт ме известија дека од нивна страна се е ОК.
Ја однесов на сервис неколку пати и таму рекоа дека се е исправно.

Ако имате некој предлог или слично искуство ве молам споделете.


Здраво

Овој проблем повремено се јавува кај возилата од Фолксваген групацијата. Во најголем број на случаи причинителот е замастена клапна (лептир) за лер гас, што при мали вртежи предизвикува загушување на моторот, а на плин знае и да угаси. Решението не е комплицирано, потребно е да се направи чистење, а потоа задолжително и софтверска адаптација на клапната.

Здраво,

Дали овој проблем може да се среди кај вас или треба да одам на друг сервис?
Во Плимонт на Раде Кончар неколку пати ја однесов на почеток колата и рекоа се е ОК, може треба да им нагласам што да направат?

Ако знаете друг сервис кој може лесно да го среди ова предложете.

Фала

Се работи за дел од возилото , а не од плинскиот уред, и затоа поправката се прави кај сервисер-автомеханичар, кој е специјализиран за Фолксваген возила, односно поседува соодветен софтвер за адаптација на клапната на возилото. Ако треба да препорачувам сервис,би го посочил овластениот -  Порше Македонија

Здраво,
Дури вчера бев на сервис и ја исчистија и ја калибрираа клапната.
Два дена по 2-3 саати ја возам и не ми изгаси ниеднаш.
Претходно кога имав пуштено клима, барем еднаш ми гасеше во возење. Вчера возев 2 саати со клима на 3ка и немаше проблем.

Би требало да биде добро и понатаму, бидејќи нема разлика на плин и бензин сега. Претходно на плин знаеше да засецка при промена на брзина.